کانادا و انتاریو بیش از 14.2 میلیون دلار در پنج پروژه زیرساختی پهن باند آموزش و پرورش بومی در سراسر انتاریو شمالی سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1] تندر بی ، انتاریو ، 11 آگوست 2021-ایمنی و رفاه کانادایی ها اولویت های اصلی دولت های کانادا و انتاریو هستند. سرمایه گذاری در زیرساخت های استان انتاریو در این زمان فوق العاده فرصتی را برای ایجاد شغل ، رشد اقتصادی و پایداری و انعطاف پذیری بیشتر جوامع فراهم می کند. امروز ، مارکوس

کد خبر : 95744
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
کانادا و انتاریو بیش از 14.2 میلیون دلار در پنج پروژه زیرساختی پهن باند آموزش و پرورش بومی در سراسر انتاریو شمالی سرمایه گذاری می کنند.

[ad_1]

تندر بی ، انتاریو ، 11 آگوست 2021-ایمنی و رفاه کانادایی ها اولویت های اصلی دولت های کانادا و انتاریو هستند. سرمایه گذاری در زیرساخت های استان انتاریو در این زمان فوق العاده فرصتی را برای ایجاد شغل ، رشد اقتصادی و پایداری و انعطاف پذیری بیشتر جوامع فراهم می کند.

امروز ، مارکوس پاولوفسکی ، نماینده پارلمان Thunder Bay – Rainy River ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت ها و جوامع ؛ گرگ ریکفورد ، وزیر امور بومی انتاریو و وزیر توسعه شمال ، معادن ، منابع طبیعی و جنگلداری ، به نمایندگی از جانشین کینگا سورما ، وزیر زیرساخت انتاریو ؛ و آلوین فیدلر ، رئیس بزرگ ملت نیشناوبه آسکی ، اعلام کردند که برای پنج پروژه زیربنایی آموزش و پرورش در سراسر انتاریو شمالی کمک مالی می کنند.

دولت کانادا بیش از 11.3 میلیون دلار در این پروژه ها از طریق جریان تاب آوری COVID-19 برنامه زیرساخت سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری می کند. دولت انتاریو بیش از 2.8 میلیون دلار به شما کمک مالی می کند.

از جمله پروژه های اعلام شده ، پروژه اتصال به اینترنت دانشجویی Nishnawbe Aski Nation (NAN) است. این پروژه شامل اتصال اینترنت ایمن به دانش آموزان NAN برای حضور در مدرسه از راه دور است ، که همچنین از دسترسی بهتر به پشتیبانی سلامت روان آنلاین پشتیبانی می کند. کار شامل خرید و نصب کیت های اتصال برای مراکز آموزشی و دانش آموزان در جوامع NAN است. این کیت های اتصال به دانش آموزان اجازه می دهد تا به ماهواره های مدار پایین متصل شوند و به توسعه سرورهای مبتنی بر ابر کمک می کند تا دسترسی ایمن به وب سایت های مدرسه را فراهم کرده و از امنیت سایبری محافظت کنند.

دو پروژه اتصال دانشجویی دیگر به Anishinaabeg of Kabapikotawangag شورای منابع و پنج انجمن عضو ، Animakee Wa Zhing #37 First Nation ، Big Grassy First Nation ، Ojibways of Onigaming First Nation ، Anishinabe of Wauzhushk Onigum ، Northwest Angle No 33 First Nation ، و م Instituteسسه آموزشی هفت نسل برای 8 ملت اول: Anishinaabeg of Naongashiing، Couchiching First Nation، Lac La Croix First Nation، Mitaanjigamiing First Nation، Naicatchewenin First Nation، Nigigoonsiminikaaning First Nation، Rainy River First Nation، Seine River First Nation ، به دانش آموزان ارائه می دهد بهبود اتصال به اینترنت ، امکان دستیابی به نتایج بهتر یادگیری از طریق آموزش از راه دور و دسترسی بهتر به وب سایت های مدرسه و منابع سلامت روانی آنلاین. این دو پروژه اضافی به 13 جامعه First Nation در شمال انتاریو خدمت می کند.

سرمایه گذاری های اضافی در پروژه های زیربنایی جامعه در سراسر منطقه شامل ارتقاء جاده برگلوند در شهرک ماشین ، انتاریو است. کار بر روی آبگیرها ، زیرآب ها و سنگریزه های موجود در جاده ، ترشحات را بهبود می بخشد و به کاهش سیلاب کمک می کند. در شهرک ایگناس ، انتاریو ، کار در محل دفن زباله ، مانند دوربین های امنیتی جدید ، گسترش تاسیسات انتقال کارکنان محل دفن زباله و دروازه های جدید ، مدیریت عملیاتی تاسیسات را بهبود می بخشد.

جریان زیرساخت های تاب آوری COVID-19 ، که در پاسخ به بیماری همه گیر اجرا شد ، به دولت کانادا اجازه می دهد تا 80 درصد هزینه های واجد شرایط برای پروژه های استانها و حداکثر 100 درصد برای پروژه های مناطق و جوامع بومی سرمایه گذاری کند. دولت انتاریو 20 درصد از هزینه های واجد شرایط را برای پروژه های سراسر استان سرمایه گذاری می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.