کانادا و انتاریو از Wauzhushk Onigum Nation با تقریبا 2.9 میلیون دلار برای یافتن و بزرگداشت فرزندان گمشده خود حمایت می کنند.

[ad_1] 12 آگوست 2021 -ملت Wauzhushk Onigum ، منطقه 3 پیمان ، انتاریو-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا مکان یابی و تأیید دفن ها و گورهای بدون نشان کودکان اول ملت ، اینوئیت و متیس در مکانهای مدارس مسکونی سابق در سراسر کانادا یادآور تراژدی بدرفتاری با کودکان بومی است. دولت کانادا و انتاریو

کد خبر : 93720
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
کانادا و انتاریو از Wauzhushk Onigum Nation با تقریبا 2.9 میلیون دلار برای یافتن و بزرگداشت فرزندان گمشده خود حمایت می کنند.

[ad_1]

12 آگوست 2021 -ملت Wauzhushk Onigum ، منطقه 3 پیمان ، انتاریو-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا

مکان یابی و تأیید دفن ها و گورهای بدون نشان کودکان اول ملت ، اینوئیت و متیس در مکانهای مدارس مسکونی سابق در سراسر کانادا یادآور تراژدی بدرفتاری با کودکان بومی است. دولت کانادا و انتاریو به عنوان بخشی از تلاش های خود برای مقابله با اشتباهات تاریخی و آسیب های مستمر آنها در حال کار با بازماندگان مدرسه های مسکونی ، رهبران بومی و خانواده ها و جوامع آسیب دیده در انتاریو هستند ، زیرا کار دشواری را برای یافتن فرزندان گم شده خود آغاز می کنند. که در مدارس مسکونی در انتاریو تحصیل می کردند.

امروز ، رئیس کریس اسکید از ملت Wauzhushk Onigum ، کارولین بنت محترم ، وزیر روابط بومیان تاج و گرگ ریکفورد ، وزیر امور بومی انتاریو ، اعلام کردند که مبلغ 2،898،430 دلار طی سه سال برای انجام Wauzhushk Onigum Nation انجام می شود. کار مربوط به شناسایی محل های دفن مربوط به مدرسه مسکونی هند سنت مری. بودجه از تحقیقات محلی ، مشارکت و جمع آوری دانش حمایت می کند. یادبود و بزرگداشت ؛ و آوردن بچه ها به خانه ملت Wauzhushk Onigum توسط بازماندگان و خانواده ها هدایت شده است و راه هایی را برای همکاری با بسیاری از خانواده ها و جوامع تحت تأثیر این مدرسه مسکونی سابق ایجاد می کند.

دولت کانادا مبلغی بالغ بر 2،498،430 دلار طی سه سال (2021 تا 2024) برای این پروژه اختصاص می دهد. استان انتاریو تا 400000 دلار برای بیش از دو سال برای 2022-2023 و 2023-2024 تعهد می کند.

رسیدگی به آسیب هایی که بازماندگان متحمل شده اند ، خانواده ها و جوامع آنها در قلب آشتی قرار دارد. این کار ضروری است زیرا ما روابط خود را بین همه مردم بومی ، خانواده ها و جوامع آنها ، دولت ها و همه کانادایی ها تجدید و بازسازی می کنیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.