کانادا و استان بریتیش کلمبیا از فعالیت های تحقیقاتی و بزرگداشت ویلیامز لیک اول در مدرسه مسکونی سابق حمایت می کنند.

[ad_1] مراقبت: ما می دانیم که این انتشار خبری ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل ها از سیاست های دولت که برای مردم بومی مضر بوده اند،

کد خبر : 152644
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
کانادا و استان بریتیش کلمبیا از فعالیت های تحقیقاتی و بزرگداشت ویلیامز لیک اول در مدرسه مسکونی سابق حمایت می کنند.

[ad_1]

مراقبت: ما می دانیم که این انتشار خبری ممکن است حاوی اطلاعاتی باشد که برای بسیاری دشوار است و تلاش های ما برای احترام به بازماندگان و خانواده ها ممکن است به عنوان یادآوری ناخواسته برای کسانی باشد که در طول نسل ها از سیاست های دولت که برای مردم بومی مضر بوده اند، سختی هایی را متحمل شده اند.

یک خط بحران ملی مدارس مسکونی هندی برای پشتیبانی از دانش‌آموزان مدارس مسکونی قبلی در دسترس است، که می‌توانند با تماس با خط بحران ملی 24 ساعته به شماره 1-866-925-4419 به خدمات ارجاع عاطفی و بحران دسترسی داشته باشند.

همچنین خط کمک Hope for Wellness برای مردم بومی به شماره 1-855-242-3310 یا از طریق چت آنلاین از طریق وب سایت خط کمک به آدرس www.hopeforwellness.ca وجود دارد.

7 ژانویه 2022 – ویلیامز لیک اولین ملت، بریتیش کلمبیا – روابط تاج و تخت و امور شمالی کانادا

مکان یابی قبرهای بدون علامت در مکان های قبلی مدارس مسکونی در سراسر کانادا یادآوری غم انگیز از آزار و اذیت کودکان بومی در آن موسسات است. به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای رسیدگی به اشتباهات تاریخی و آسیب‌های فیزیکی، عاطفی، روانی و معنوی پایدار مربوط به میراث مدارس مسکونی، دولت ما با بازماندگان، رهبران بومی، و خانواده‌ها و جوامع آسیب‌دیده، از جمله ویلیامز لیک اول، همکاری می‌کند. ما با هم کار دشوار یافتن و بزرگداشت کودکان گمشده ای را که از خانواده هایشان برای حضور در مدارس مسکونی، مانند مدرسه مسکونی سنت جوزف میشن سابق، گرفته شده اند، انجام خواهیم داد.

ویلیامز لیک اولین کشور کارهای مربوط به مکان های دفن مرتبط با مدرسه مسکونی سابق سنت جوزف را انجام خواهد داد. جامعه در حال حاضر در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است که شامل مصاحبه با دانشجویان سابق و خانواده‌های آنها، بررسی اولیه ژئوفیزیک، و جمع‌آوری سوابق بایگانی و عکاسی مربوط به ناپدید شدن و مرگ دانشجویان ملل اول در این موسسه است. امروز، رئیس ویلی سلرز از ویلیامز لیک اولین کشور در بریتیش کلمبیا. محترم مارک میلر، وزیر تاج و تخت و روابط بومی؛ و موری رانکین، وزیر روابط بومی و آشتی بریتیش کلمبیا، بودجه ای بالغ بر 1,912,460 دلار برای سال مالی 2021-2022 را برای کمک به این کار مهم اعلام کردند.

علاوه بر این، کار برای حمایت از گرد هم آوردن بزرگان و بازماندگان برای انجام مصاحبه و به اشتراک گذاشتن دانش در مورد قبرهای بی نشان، و جمع آوری، برنامه ریزی و میزبانی مراسم فرهنگی در جامعه خود آغاز خواهد شد. این فرآیند تحت رهبری جامعه تضمین می کند که ویلیامز لیک اولین کشور می تواند این کار را به روش خود و با سرعت خود انجام دهد.

پرداختن به آسیب‌هایی که بازماندگان، خانواده‌ها و جوامع آنها متحمل می‌شوند در قلب آشتی قرار دارد و برای تجدید و بازسازی روابط با مردم بومی، دولت‌ها و همه کانادایی‌ها ضروری است.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.