کانادا مسیر جدید اقامت موقت را برای استقبال از کسانی که از جنگ در اوکراین فرار می کنند راه اندازی می کند

[ad_1] 17 مارس 2022 – اتاوا – انعطاف‌پذیری و شجاعت اوکراینی‌ها الهام‌بخش جهان بوده است و کانادا در تعهد خود برای حمایت از اوکراین در حالی که برای حاکمیت خود و برای آرمان‌های دموکراتیک مشترک کشورهای ما مبارزه می‌کند، تزلزل‌ناپذیر است. در پاسخ به تهاجم همه جانبه ولادیمیر پوتین به اوکراین، شان فریزر، وزیر مهاجرت،

کد خبر : 180187
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
کانادا مسیر جدید اقامت موقت را برای استقبال از کسانی که از جنگ در اوکراین فرار می کنند راه اندازی می کند

[ad_1]

17 مارس 2022 – اتاوا – انعطاف‌پذیری و شجاعت اوکراینی‌ها الهام‌بخش جهان بوده است و کانادا در تعهد خود برای حمایت از اوکراین در حالی که برای حاکمیت خود و برای آرمان‌های دموکراتیک مشترک کشورهای ما مبارزه می‌کند، تزلزل‌ناپذیر است.

در پاسخ به تهاجم همه جانبه ولادیمیر پوتین به اوکراین، شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی، امروز از راه اندازی مجوز کانادا-اوکراین برای سفرهای اضطراری (CUAET) خبر داد. CUAET یک مسیر اقامت موقت ویژه و تسریع شده برای اوکراینی هایی است که در حالی که جنگ در کشورشان ادامه دارد به دنبال پناهگاه امن در کانادا هستند.

با CUAET، اوکراینی‌ها و اعضای نزدیک خانواده‌شان از هر ملیتی می‌توانند به‌عنوان مقیم موقت تا 3 سال در کانادا بمانند. متقاضیانی که در خارج از کشور هستند باید به صورت آنلاین برای ویزای بازدید کننده کانادا درخواست دهند و مشخصات بیومتریک خود (اثر انگشت و عکس) را ارائه دهند. متقاضیان تشویق می شوند که همزمان با درخواست ویزای خود برای یک مجوز کار آزاد 3 ساله اقدام کنند. این مجوز به آنها اجازه می دهد تا در کانادا کار کنند. تحت این برنامه ویژه، بسیاری از الزامات عادی مرتبط با ویزای بازدیدکننده عادی یا مجوز کار لغو شده است. دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و دبیرستان می‌توانند به محض ورود به کانادا ثبت‌نام کنند و شروع به تحصیل کنند، و هر کسی که به دنبال تحصیل در مقطع متوسطه باشد می‌تواند یک بار در خاک کانادا برای مجوز تحصیل اقدام کند.

متقاضیانی که پاسپورت معتبر ندارند همچنان می‌توانند درخواست دهند، و اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) در صورت لزوم، یک سند سفر تک سفر را به صورت موردی صادر می‌کند.

کارگران، دانشجویان و بازدیدکنندگان اوکراینی و اعضای خانواده آنها که قبلاً در کانادا هستند نیز از این اقدامات بهره مند می شوند. آنها می توانند برای تمدید وضعیت بازدید کننده یا مجوز کار خود به مدت 3 سال، درخواست مجوز کار یا تحصیل جدید یا تمدید مجوز فعلی خود اقدام کنند. IRCC از تمام هزینه های درخواست مجوز کار یا تحصیل چشم پوشی می کند.

برای کاهش بار متقاضیان، IRCC از تمام هزینه های درخواست برای این برنامه ها چشم پوشی می کند.

دولت کانادا همچنین از کارفرمایانی که مایل به حمایت از اوکراینی‌ها با پیشنهادهای شغلی هستند، می‌خواهد که این پیشنهادات را در وب‌سایت Job Bank’s Jobs for Ukraine ثبت کنند. بانک کار سپس با سازمان ها و کارفرمایان محلی همکاری خواهد کرد تا به آنها کمک کند تا با اوکراینی هایی که به دنبال کار در جوامع خود هستند، ارتباط برقرار کنند. ما همچنین با شرکای خود، از جمله استان‌ها و مناطق، جامعه تجاری، جامعه اوکراینی-کانادایی و سازمان‌های شهرک‌سازی در حال مذاکره در مورد بهترین روش برای حمایت از کسانی که از اوکراین می‌آیند، هستیم و اطلاعات بیشتر به زودی در دسترس خواهد بود. IRCC به نظارت دقیق بر حجم مسافران و نیازهای آنها ادامه خواهد داد و در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

ما شبانه روز در تلاش هستیم تا به اوکراینی‌ها و خانواده‌هایشان کمک کنیم تا در اسرع وقت و با خیال راحت به کانادا بروند. ما در حال حاضر در حال اولویت بندی و پیگیری سریع برنامه ها، و چشم پوشی از هزینه های درخواست و پردازش هستیم. با پیش بینی افزایش حجم درخواست ها، ظرفیت عملیاتی خود را در منطقه افزایش داده ایم. این شامل جابجایی کارکنان و جابجایی لوازم و تجهیزات اضافی، مانند کیت‌های جمع‌آوری بیومتریک سیار است. ما همچنین در حال تنظیم عملیات در دفاتر در سراسر شبکه جهانی خود هستیم تا از تداوم خدمات برای اوکراین اطمینان حاصل کنیم.

اوکراینی‌ها و اعضای خانواده‌شان از شرایط ورود واکسن کووید-19 در کانادا مستثنی هستند. با این حال، آنها همچنان باید تمام الزامات بهداشت عمومی دیگر مانند قرنطینه و آزمایش را برای سفر رعایت کنند. با استثنائات محدود، همه مسافرانی که به کانادا می روند، از جمله افرادی که تحت CUAET وارد می شوند، باید از ArriveCAN نیز استفاده کنند.

CUAET و Job Bank در حمایت از واکنش دولت کانادا به تهاجم وحشیانه تمام عیار ولادیمیر پوتین به اوکراین نقش اساسی خواهند داشت. مهمتر از همه، این اقدامات به ما کمک می کند تا سهم خود را برای استقبال از اوکراینی های بیشتر در کانادا انجام دهیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.