کانادا فرماندهی نیروی دریایی چند ملیتی ضد تروریسم را واگذار کرد

16 ژوئیه 2021 – اتاوا – دفاع ملی/نیروهای مسلح کانادا فرمانده دان نیروی هوایی سلطنتی کانادا فرماندهی نیروی دریایی ترکیبی (CMF) نیروی کار ترکیبی 150 (CTF 150) را دیروز به کاپیتان برندون کلارک از نیروی دریایی سلطنتی نیوزلند در جریان تغییر مراسم فرماندهی در فعالیت پشتیبانی نیروی دریایی بحرین منتقل کرد. به مشارکت نیروهای مسلح

کد خبر : 92582
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۱۶
کانادا فرماندهی نیروی دریایی چند ملیتی ضد تروریسم را واگذار کرد


16 ژوئیه 2021 – اتاوا – دفاع ملی/نیروهای مسلح کانادا

فرمانده دان نیروی هوایی سلطنتی کانادا فرماندهی نیروی دریایی ترکیبی (CMF) نیروی کار ترکیبی 150 (CTF 150) را دیروز به کاپیتان برندون کلارک از نیروی دریایی سلطنتی نیوزلند در جریان تغییر مراسم فرماندهی در فعالیت پشتیبانی نیروی دریایی بحرین منتقل کرد. به

مشارکت نیروهای مسلح کانادا در CMF ، مشارکت دریایی 34 کشور که با بازیگران غیرقانونی غیرقانونی در دریای آزاد مقابله می کند و امنیت ، ثبات و رفاه را در حدود 3.2 میلیون مایل مربع از آبهای بین المللی ارتقاء می دهد ، عملیات ARTEMIS نامیده می شود.

کمدور شارلبوا فرماندهی را در ژانویه 2021 به عهده گرفت ، هنگامی که کانادا 31 پرسنل CAF و یک کارمند غیرنظامی وزارت دفاع ملی را در مقر CMF در بحرین مستقر کرد تا CTF 150 را رهبری کند. کشتی کانادایی اعلیحضرت (HMCS) کلگری و یک گروه هوایی گشتی دوربرد CP-140 نیروی هوایی سلطنتی کانادا نیز از این استقرار پشتیبانی کردند و در ضبط مواد مخدر CTF 150 در شش ماه گذشته کمک زیادی کردند.

در مجموع 34 ضبط مواد مخدر در زمان فرماندهی کانادا در CTF 150 رخ داد که بیش از 55000 کیلوگرم مواد مخدر غیرقانونی تولید کرد و رکوردی در مورد تعداد بازداشت ها و مقادیر کشف شده توسط CTF 150 ثبت کرد. کلگری کشف بیش از 1200 کیلوگرم هروئین بزرگترین توقیف هروئین در تاریخ CMF بود. مال کالگری 17 توقیف مواد مخدر نیز رکوردی در تعداد توقیف های انجام شده توسط یک کشتی واحد با CMF ثبت کرد که ارزش عمده مواد مخدر کشف شده بیش از 90 میلیون دلار (USD) است.

فرماندهی CTF 150 نشان دهنده تعهد کانادا برای همکاری با شرکای خود برای مقابله با تهدید تروریستی جهانی است و اعتماد متحدان و شرکای ائتلاف ما را در توانایی CAF برای رهبری نیروهای چند ملیتی نشان می دهد.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.