کانادا فاز طراحی Canadarm3 را برای Lunar Gateway آغاز می کند

[ad_1] Longueuil، کبک – 10 مارس 2022 به لطف سرمایه گذاری های استراتژیک دولت کانادا، کانادا پیشرو جهانی در بازار روباتیک فضایی است. امروز محترم شامپاین فرانسوا فیلیپوزیر نوآوری، علم و صنعت اعلام کرد که شرکت مک دونالد، دتوایلر و مستقر در برامپتون همکاران Ltd. (MDA) دریافت خواهد کرد 268.9 میلیون دلار برای اجرای فاز

کد خبر : 176956
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کانادا فاز طراحی Canadarm3 را برای Lunar Gateway آغاز می کند

[ad_1]

Longueuil، کبک – 10 مارس 2022

به لطف سرمایه گذاری های استراتژیک دولت کانادا، کانادا پیشرو جهانی در بازار روباتیک فضایی است. امروز محترم شامپاین فرانسوا فیلیپوزیر نوآوری، علم و صنعت اعلام کرد که شرکت مک دونالد، دتوایلر و مستقر در برامپتون همکاران Ltd. (MDA) دریافت خواهد کرد 268.9 میلیون دلار برای اجرای فاز دوم Canadarm3. از طریق این کار طراحی، صنعت کانادا توانایی ها و دانش خود در رباتیک فضایی را بیش از هر زمان دیگری پیش خواهد برد.

استفاده از سیاست مزایای صنعتی و فناوری کانادا، که برای اولین بار در تدارکات فضای مدنی اعمال می شود، کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مشارکت کانادا در دروازه قمری با مشارکت مستقیم تامین کنندگان کانادایی در کانادا طراحی و ساخته خواهد شد. MDA از تحقیق و توسعه و توسعه مهارت‌ها حمایت می‌کند و فعالیت‌های تجاری بیشتری در قابلیت‌های صنعتی کلیدی در بخش فضایی کانادا ایجاد می‌کند. آنها همچنین با کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​همکاری خواهند کرد تا نوآوری در فناوری های نوظهور را در سراسر توسعه Canadarm3 هدایت کنند. انتظار می‌رود بازار جهانی فضایی در آینده سه برابر شود 20 سال به 1.1 تریلیون دلار. با قابلیت‌های کلیدی در این بازار، مانند روباتیک، شرکت‌های کانادایی آماده استفاده از فرصت‌های بخش فضای تجاری خواهند بود.

MDA از این سرمایه‌ها برای آغاز مرحله طراحی این سیستم روباتیک پرچم‌دار که مقصد آن درگاه قمری است، استفاده خواهد کرد. ادغام ماشین بینایی پیچیده، نرم افزارهای پیشرفته و پیشرفت در هوش مصنوعی، Canadarm3 برای برنامه Artemis ناسا حیاتی خواهد بود. این سیستم رباتیک بسیار خودمختار دروازه ماه را حفظ، تعمیر و بازرسی می‌کند، همچنین وسایل نقلیه بازدیدکننده را ضبط می‌کند، به فضانوردان در طول پیاده‌روی‌های فضایی کمک می‌کند و از علم هم در مدار ماه و هم در سطح ماه پشتیبانی می‌کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.