کانادا صندوق جدیدی را برای سرمایه گذاری مجدد درآمد حاصل از سیستم قیمت گذاری آلودگی کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای صنعتی راه اندازی می کند.

[ad_1] 14 فوریه 2022 – گتینو، کبک محیط زیست سالم، مشاغل خوب و اقتصاد رو به رشد. در مبارزه با تغییرات آب و هوایی، دولت کانادا متعهد به حمایت از کارگران است و در عین حال یک اقتصاد قوی و مقاوم برای همه ایجاد می کند. کلید این طرح، قیمت کانادا در مورد آلودگی کربن

کد خبر : 168020
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
کانادا صندوق جدیدی را برای سرمایه گذاری مجدد درآمد حاصل از سیستم قیمت گذاری آلودگی کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای صنعتی راه اندازی می کند.

[ad_1]

14 فوریه 2022 – گتینو، کبک

محیط زیست سالم، مشاغل خوب و اقتصاد رو به رشد. در مبارزه با تغییرات آب و هوایی، دولت کانادا متعهد به حمایت از کارگران است و در عین حال یک اقتصاد قوی و مقاوم برای همه ایجاد می کند. کلید این طرح، قیمت کانادا در مورد آلودگی کربن است.

امروز وزیر محترم محیط زیست و تغییرات اقلیمی استیون گیلبولت، صندوق درآمد حاصل از سیستم قیمت گذاری مبتنی بر خروجی را راه اندازی کرد، برنامه ای جدید برای حمایت از ابتکارات صنعتی که باعث کاهش گلخانه می شود. گاز (GHG) انتشار گازهای گلخانه ای و به کارگیری فناوری پاک و انرژی سبز.

این برنامه از درآمد حاصل از سیستم قیمت گذاری آلودگی کربن کانادا برای صنایع سنگین – جمع آوری شده در مانیتوبا، استفاده خواهد کرد. نیوبرانزویک، انتاریو و ساسکاچوان — برای حمایت از پروژه های فناوری کم کربن در آن استان ها. تقریباً 161 میلیون دلار از دوره انطباق در سال 2019 صرف پروژه هایی می شود که آلودگی کربن را کاهش می دهند.

در صندوق عواید سیستم قیمت گذاری مبتنی بر خروجی دارد دو برنامه جریان ها:

برنامه تشویقی کربن زدایی

انگیزه کربن زدایی برنامه (DIP) یک برنامه مبتنی بر شایستگی برای حمایت از پروژه های فناوری پاک است که به کربن زدایی بخش های صنعتی در طولانی مدت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک می کند. مقدار بودجه موجود از طریق DIP برای هر استان بسته به درآمدهای قیمت‌گذاری کربن جمع‌آوری‌شده از تسهیلات در هر استان مربوطه که در آن OBPS فدرال در حال حاضر یا در گذشته اعمال می‌شود، متفاوت است. DIP در حال حاضر درخواست هایی را برای تأمین مالی پروژه برای بازگرداندن درآمدهای OBPS جمع آوری شده در دوره انطباق در سال 2019 می پذیرد.

صندوق برق آینده

صندوق برق آینده (FEF) از پروژه ها و/یا برنامه های برق پاک حمایت خواهد کرد. درآمدهای جمع‌آوری‌شده از تأسیسات تولید برق تحت پوشش OBPS (مانند تأسیسات آب و برق) از طریق موافقت‌نامه‌های تأمین مالی با دولت‌های حوزه‌های قضایی که سیستم قیمت‌گذاری آلودگی کربن فدرال در حال حاضر یا در گذشته اعمال می‌شود، بازگردانده می‌شود.

به مناسبت راه اندازی برنامه جدید، وزیر گیلبولت و ویوین لاپونت، نماینده مجلس سادبری، در تورهای مجازی شرکت کرد واله ماینینگ عملیات در سادبری انتاریو و مواد شیمیایی NOVA، برای مشاهده دست اول آخرین ابتکارات آنها برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.