کانادا سهم جدیدی در تلاش های واکسیناسیون جهانی اعلام کرد

[ad_1] 12 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا واکسیناسیون جهان در برابر COVID-19 بهترین راه برای محافظت از همه در برابر COVID-19 است ، زیرا تا زمانی که همه در امنیت نباشند ، هیچ کس در امان نیست. دولت و کانادایی ها می توانند با کمک یکدیگر اطمینان حاصل کنند که

کد خبر : 91275
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۳:۱۰
کانادا سهم جدیدی در تلاش های واکسیناسیون جهانی اعلام کرد

[ad_1]

12 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

واکسیناسیون جهان در برابر COVID-19 بهترین راه برای محافظت از همه در برابر COVID-19 است ، زیرا تا زمانی که همه در امنیت نباشند ، هیچ کس در امان نیست. دولت و کانادایی ها می توانند با کمک یکدیگر اطمینان حاصل کنند که واکسن های نجات دهنده COVID-19 به افراد بدون در نظر گرفتن محل زندگی آنها می رسد.

کارینا گولد ، وزیر توسعه بین المللی و آنیتا آناند ، وزیر خدمات عمومی و تدارکات ، امروز اعلام کردند که کانادا قصد دارد حداکثر 10 میلیون دوز واکسن Janssen را که از طریق توافق خرید پیش خرید تضمین شده بود ، اهدا کند. کشورهای دیگر از طریق تسهیلات دسترسی جهانی واکسن COVID-19 (COVAX). این باعث می شود که کل کمکهای کانادایی به تسهیلات COVAX به بیش از 40 میلیون دوز برسد. این مبلغ علاوه بر 545 میلیون دلار که کانادا به تسهیلات COVAX برای تهیه ، توزیع و تحویل واکسن برای کشورهای کم درآمد و با درآمد متوسط ​​از طریق تعهد بازار COVAX Advance Market (AMC) اختصاص داده است.

دوزها با مکانیسم اشتراک دوز COVAX مدیریت می شود و به تسریع تحویل به کشورهای کارائیب و آمریکای لاتین کمک می کند و در عین حال به کشورهای اولویت دار در سایر مناطق کمک می کند.

این مشارکت به دلیل رویکرد پیشگیرانه دولت برای تأمین دوز واکسن COVID-19 برای رفع نیازهای کانادا امکان پذیر است. کانادا تحویل دوزهای بالقوه اضافی را از طریق تسهیلات COVAX و همچنین بررسی سایر گزینه های تقسیم دوز ، در صورت لزوم ، برای اطمینان از دسترسی واکسن به نیازمندان ، در اولویت قرار خواهد داد.

کانادا همچنین مبلغی را که دلار کانادا به کمپین جمع آوری کمک های مالی واکسیناسیون کووید -19 یونیسف کانادا ، با عنوان “Give A Vax” ، حداکثر تا 10 میلیون دلار ، پرداخت می کند ، پرداخت می کند. کمپین تطبیق صندوق تا 6 سپتامبر 2021 ادامه خواهد داشت.

اطلاعیه امروز بر اساس تلاش های جهانی کانادا برای مبارزه با COVID-19 در سراسر جهان است. از زمان شروع این بحران ، کانادا بیش از 2.5 میلیارد دلار برای حمایت از پاسخ جهانی به COVID-19 متعهد شده است ، از جمله 1.3 میلیارد دلار به شتاب دهنده دسترسی به ابزارهای COVID-19 (ACT). کمک 1.3 میلیارد دلاری کانادا به ACT-Accelerator ، به عنوان بخشی از 2.5 میلیارد دلار که ما در مبارزه جهانی با ویروس کمک کرده ایم ، به ارائه 87 میلیون دوز واکسن به کشورهای در حال توسعه کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.