کانادا سهم جدیدی در تلاش های جهانی واکسیناسیون و راه اندازی صندوق همسان با یونیسف کانادا اعلام کرد

[ad_1] 12 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا واکسیناسیون جهان در برابر COVID-19 بهترین شانس ما برای پایان دادن به این همه گیری است. دولت و کانادایی ها می توانند با کمک یکدیگر اطمینان حاصل کنند که واکسن های نجات دهنده COVID-19 به افراد کشورهای در حال توسعه ، شرایط بشردوستانه

کد خبر : 96539
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۶
کانادا سهم جدیدی در تلاش های جهانی واکسیناسیون و راه اندازی صندوق همسان با یونیسف کانادا اعلام کرد

[ad_1]

12 جولای 2021 – اتاوا ، انتاریو – امور جهانی کانادا

واکسیناسیون جهان در برابر COVID-19 بهترین شانس ما برای پایان دادن به این همه گیری است. دولت و کانادایی ها می توانند با کمک یکدیگر اطمینان حاصل کنند که واکسن های نجات دهنده COVID-19 به افراد کشورهای در حال توسعه ، شرایط بشردوستانه و درگیری وارد می شود.

کارینا گولد ، وزیر توسعه بین الملل و آنیتا آناند ، وزیر خدمات عمومی و تدارکات ، امروز اعلام کردند که دولت کانادا 17.7 میلیون دوز دیگر از واکسن AstraZeneca را که توسط کانادا با توافق خرید پیش خریداری شده است ، اهدا می کند. ، به تسهیلات دسترسی جهانی واکسن COVID-19 (COVAX).

دوزها توسط مکانیسم اشتراک گذاری دوز COVAX که به تازگی تأمین مالی شده است مدیریت می شود که به عنوان بستری برای اشتراک دوزها از طریق COVAX عمل می کند. این مشارکت به دلیل رویکرد پیشگیرانه دولت برای تأمین تامین دوزهای واکسن COVID-19 ، که نیازهای کانادا را برآورده می کند ، امکان پذیر است.

وزیران همچنین اعلام کردند که دولت کانادا ، کمک های دلار از سوی کانادایی ها به کمپین جمع آوری کمک های مالی واکسیناسیون یونیسف کانادا تا سقف 10 میلیون دلار را برابر خواهد کرد.

کمپین تطبیق صندوق با عنوان “Give A Vax” تا 6 سپتامبر 2021 ادامه خواهد داشت. کانادایی هایی که می خواهند به کمپین جمع آوری کمک های یونیسف کانادا کمک مالی کنند می توانند با مراجعه به آدرس www.unicef.ca/giveavax یا ارسال پیام های واکسن به شماره 45678 به آدرس زیر مراجعه کنند. 10 دلار اهدا کنید

یک کمپین صندوق تطبیق با بودجه کامل ، هزینه واکسیناسیون حدود 4 میلیون نفر را پوشش می دهد. کمک های مالی یونیسف را قادر می سازد تا هزینه حمل و نقل واکسن به کشورهای مقصد را تأمین کند ، واکسن ها را با محافظت از زنجیره سرما در طول سفر زنده نگه می دارد و به کارکنان مراقبت های بهداشتی آموزش می دهد تا به طور م theثر واکسن ها را اداره کرده و با خیال راحت سوزن و زباله را دفع کنند.

یونیسف بین المللی شریک اصلی خرید و تحویل COVAX-ستون واکسن شتاب دهنده دسترسی به ابزار COVID-19 (ACT) است-و در مجموع ، این سازمانها بزرگترین عملیات تهیه و تأمین واکسن در جهان را در تاریخ بشریت انجام می دهند. به اشتراک گذاشتن دوزهای اضافی ، همراه با کمک به کمپین جمع آوری کمک های یونیسف کانادا ، از این تلاش ها حمایت می کند و اطمینان می دهد که دوز واکسن هدر نمی رود.

اطلاعیه امروز بر اساس تلاش های جهانی کانادا برای مبارزه با COVID-19 در سراسر جهان است. از زمان شروع این بحران ، دولت کانادا بیش از 2.5 میلیارد دلار برای حمایت از پاسخ جهانی به COVID-19 متعهد شده است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.