کانادا دور سوم تحریم ها را در پاسخ به نقض مداوم حقوق بشر در نیکاراگوئه اعمال کرد

15 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز از اعمال تحریم‌ها علیه 11 فرد دیگر تحت قانون خبر داد. مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (نیکاراگوئه). در پاسخ به نقض مداوم حقوق بشر در نیکاراگوئه. در طول 3 سال گذشته، کانادا و جامعه بین المللی بارها از رژیم دانیل

کد خبر : 129983
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳
کانادا دور سوم تحریم ها را در پاسخ به نقض مداوم حقوق بشر در نیکاراگوئه اعمال کرد


15 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز از اعمال تحریم‌ها علیه 11 فرد دیگر تحت قانون خبر داد. مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (نیکاراگوئه). در پاسخ به نقض مداوم حقوق بشر در نیکاراگوئه.

در طول 3 سال گذشته، کانادا و جامعه بین المللی بارها از رژیم دانیل اورتگا خواسته اند تا مسیر خود را تغییر دهد و به دنبال راه حلی مسالمت آمیز و دموکراتیک برای بحران جاری باشد.

در عوض، رژیم اورتگا نیکاراگوئه را در مسیر اقتدارگرایی قرار داده است. نیکاراگوئه ها از حقوق بشر و آزادی های اساسی محروم شده اند. رژیم اورتگا مخالفان سیاسی را دستگیر و بازداشت کرد، رسانه های مستقل را سرکوب کرد و غیرنظامیان و رهبران جامعه مدنی را از ترس زندان مجبور به تبعید کرد. رژیم حق اساسی انسانی مردم نیکاراگوئه را برای رای دادن در انتخابات آزاد، عادلانه و فراگیر ربوده است.

کانادا همچنان خواستار آزادی فوری و بدون قید و شرط همه رهبران سیاسی، روزنامه نگاران، فعالان و سایر زندانیان دموکراسی خواه در نیکاراگوئه و احیای کامل حقوق مدنی و سیاسی آنها است.

ما از تمام ابزارهای دیپلماتیک خود برای حمایت از مردم نیکاراگوئه و پاسخگوی این رژیم ظالم و کسانی که سوء استفاده های آن را تسهیل می کنند، استفاده می کنیم. اطلاعیه امروز از این تعهد حمایت می کند.

اقدامات جدید کانادا به تحریم های قبلی کانادا علیه مقامات نیکاراگوئه اضافه می شود. کانادا از اقدامات قاطع شرکای بین‌المللی خود، از جمله ایالات متحده و بریتانیا، استقبال می‌کند و به همکاری با آن‌ها برای تقویت حمایت و فشار بر رژیم برای بازگرداندن دموکراسی و احترام به حقوق بشر ادامه خواهد داد.

کانادا و جامعه بین المللی در آرزوی مردم نیکاراگوئه برای آینده ای صلح آمیزتر، عادلانه تر و دموکراتیک تر، در کنار مردم نیکاراگوئه می ایستند.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.