کانادا حمایت خود را از تعهد جهانی متان تأیید می کند و اقدامات بلندپروازانه داخلی را برای کاهش انتشار متان اعلام می کند

11 اکتبر 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا متان مسئول 30 درصد از افزایش دمای جهان تا به امروز و نیم میلیون مرگ زودرس در سراسر جهان در سال است. همچنین حدود 13 درصد از کل گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای متان یکی از سریع ترین و

کد خبر : 115797
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
کانادا حمایت خود را از تعهد جهانی متان تأیید می کند و اقدامات بلندپروازانه داخلی را برای کاهش انتشار متان اعلام می کند


11 اکتبر 2021 – ونکوور ، بریتیش کلمبیا

متان مسئول 30 درصد از افزایش دمای جهان تا به امروز و نیم میلیون مرگ زودرس در سراسر جهان در سال است. همچنین حدود 13 درصد از کل گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد. کاهش انتشار گازهای گلخانه ای متان یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین راه ها برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی است و یکی از مهمترین توصیه های دانشمندان آب و هوا در جدیدترین گزارش هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوا است.

جاناتان ویلکینسون ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی ، در نشست امروز وزیران متعهد به متان جهانی ، به ریاست ایالات متحده و اتحادیه اروپا ، از حمایت کانادا از تعهد جهانی متان خبر داد که هدف آن کاهش انتشار جهانی متان به میزان 30 است. درصد زیر سطوح 2020 تا سال 2030. در حمایت از تعهد و اهداف برنامه آب و هوایی کانادا ، وزیر ویلکینسون همچنین از تعهد کانادا به توسعه طرحی برای کاهش انتشار گازهای متان در سراسر اقتصاد وسیعتر کانادا و کاهش حداقل انتشار گازهای متان نفت و گاز خبر داد. 75 درصد کمتر از سطح 2012 تا سال 2030. کانادا اولین و تنها کشوری است که از تعهد و هدف 75 درصدی حمایت می کند و رویکرد ما شامل مقررات خواهد بود. با پیشروی ، کانادا در توسعه رویکرد ما با بخش انرژی ، استانها ، مناطق ، مردم بومی و سایر ذینفعان بسیج شده و همکاری خواهد کرد.

آژانس بین المللی انرژی به صراحت اعلام کرده است که مهار انتشار متان در عملیات نفت و گاز یکی از بهترین فرصت های کوتاه مدت برای محدود کردن بدترین تأثیرات تغییرات آب و هوایی است و از کشورها و شرکت ها خواسته است تا میزان انتشار متان از این بخش را تا 75 کاهش دهند. ٪ زیر سال 2012 تا سال 2030. در این نشست ، وزیر به اهمیت 75 درصد اشاره کرد و از سایر کشورهای تولیدکننده نفت خواست تا در تصویب آن به کانادا بپیوندند.

تعهدات اعلام شده امروز بر اساس اقدامات فعلی کانادا برای جلوگیری از انتشار متان است. در سال 2016 ، کانادا هدف خود را برای کاهش انتشار گازهای متان از بخش نفت و گاز به میزان 40-45 درصد کمتر از سطح 2012 تا سال 2025 تعیین کرد و مقرراتی را برای کمک به دستیابی به آن وضع کرد ، و این یکی از اولین کشورهای جهان در زمینه تنظیم مقررات است. انتشار متان از بخش نفت و گاز در سطح ملی. دستیابی به این هدف در سال 2025 بخش مهمی از تلاشهای دولت برای دستیابی به سهم جدید تعیین شده ملی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به میزان 40 تا 45 درصد تا سال 2030 است. سال گذشته ، دولت صندوق کاهش انتشار را نیز راه اندازی کرد ، که تا حدی کاهش متان فراتر از آنچه در مقررات فدرال تجویز شده است.

در سطح جهان ، کشاورزی و محل دفن زباله از بزرگترین منابع انتشار گاز متان هستند. انتظار می رود هدف 2030 در تعهدات با کاهش آلودگی ازن در سطح زمین ، که بخشی از آن متان است ، تا سال 2030 از بیش از 20 میلیون تن تلفات محصول در سال جلوگیری کند. دولت کانادا متعهد به حمایت از کشاورزان و شرکای صنعتی کانادایی است که در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ، جداسازی کربن و پایدارتر ، مولدتر و رقابتی تر کردن عملیات خود اقدام می کنند. این شامل سرمایه گذاری در برنامه های جدید ، مانند ابتکار راه حل های آب و هوایی کشاورزی و برنامه فناوری پاک کشاورزی است ، که هدف آنها کمک به کشاورزان در اتخاذ شیوه های جدید و مفید مدیریتی و فن آوری های پاک برای افزایش بهره وری و کاهش انتشار گازها از جمله متان است. دولت همچنین متعهد به توسعه رویکردی برای افزایش تعداد محل دفن زباله هایی است که متان را جمع آوری و تصفیه می کند و اطمینان حاصل می کند که سیستم های موجود تا آنجا که ممکن است میزان انتشار متان را جذب کنند.

در سطح بین المللی ، کانادا نقش اصلی را ایفا کرده است و در طرح های جهانی برای کاهش انتشار متان شرکت می کند ، از جمله به عنوان رئیس طرح جهانی متان ، و به عنوان شریک بنیانگذار ائتلاف آب و هوا و هوای پاک و شورای قطب شمال. در ادامه ، کانادا با ایالات متحده ، اتحادیه اروپا و دیگر حامیان اولیه تعهد متان جهانی همکاری خواهد کرد تا کشورهای بیشتری را برای حمایت از تعهد و تعهد به اقدامات بلندپروازانه در مورد متان تشویق کند. دولت همچنین به تشویق سایر کشورهای تولیدکننده نفت برای تعهد به هدف خود در سال 2030 مبنی بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای متان از نفت و گاز تا 75 درصد کمتر از سطح 2012 ادامه خواهد داد و با شرکای خود به تعهدات فعلی و جدید خود در کاهش انتشار متان عمل خواهد کرد. و با تغییرات آب و هوایی مبارزه کنید.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.