کانادا تحریم های بیشتری را علیه نهادهای وابسته به رژیم نظامی میانمار اعمال می کند

[ad_1] 10 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز تحریم های بیشتری را علیه 4 نهاد تحت این قانون اعلام کرد. مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (برمه). در واکنش به سرکوب مداوم مردم میانمار توسط ارتش میانمار و تشدید خشونت، فرسایش وضعیت حقوق بشر و بدتر شدن بحران

کد خبر : 140741
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲
کانادا تحریم های بیشتری را علیه نهادهای وابسته به رژیم نظامی میانمار اعمال می کند

[ad_1]

10 دسامبر 2021 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

ملانی جولی، وزیر امور خارجه، امروز تحریم های بیشتری را علیه 4 نهاد تحت این قانون اعلام کرد. مقررات اقدامات ویژه اقتصادی (برمه). در واکنش به سرکوب مداوم مردم میانمار توسط ارتش میانمار و تشدید خشونت، فرسایش وضعیت حقوق بشر و بدتر شدن بحران انسانی در این کشور و همچنین امتناع رژیم از انجام اقدامات مشخص برای بازگرداندن دموکراسی.

اقدامات اضافی که با هماهنگی بریتانیا و ایالات متحده انجام شده است، نهادهای نظامی مسئول حمایت از نیروهای مسلح میانمار، از جمله تامین امنیت تسلیحات و تجهیزات نظامی و ارائه کمک های فنی را هدف قرار می دهد. این تحریم‌ها همچنین درخواست جامعه بین‌الملل را برای تعلیق همه پشتیبانی‌های عملیاتی از ارتش میانمار و توقف انتقال تسلیحات، مواد، تجهیزات دو منظوره و کمک‌های فنی به ارتش میانمار و نمایندگان آن تقویت می‌کند.

این اعلامیه در یک روز نمادین، روز جهانی حقوق بشر، که در سراسر جهان اصل حقوق مسلم برابری، عدالت و آزادی را برای همه به رسمیت می شناسد، منتشر می شود. روز جهانی حقوق بشر همچنین بر تداوم ظلم و ستم بر مردم میانمار و نفی آزادی های مدنی و حقوق و آزادی های دموکراتیک و بشری آنها می تاباند.

اعمال تحریم‌های اضافی با تعهد کانادا به افزایش فشار بر رژیم نظامی برای آغاز گفت‌وگوی سیاسی فراگیر، پایان دادن به بحران و بازگرداندن حکومت دموکراتیک و غیرنظامی مطابقت دارد. این تحریم ها همچنین نیاز فوری ارتش به اجرای اجماع پنج نقطه ای را که توسط انجمن کشورهای جنوب شرقی آسیا ایجاد شده است، برجسته می کند.

در این روز مهم، کانادا از اقدامات هماهنگ شرکای همفکر خود، بریتانیا و ایالات متحده، در بیان نگرانی های مشترک، پیشبرد ارزش های مشترک و برداشتن گام های هماهنگ برای رسیدگی به وضعیت میانمار استقبال می کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.