کانادا برنامه اسکان مجدد را گسترش می دهد تا افغان های بیشتری را به امنیت برساند

[ad_1] اتاوا ، 13 آگوست 2021 –دولت کانادا همچنان از وضعیت رو به وخامت در افغانستان و خطرات ناشی از آن برای بسیاری از افغان های آسیب پذیر نگران است. برنامه مهاجرت ویژه کانادا قبلاً افغان های زیادی را به کانادا آورده است – و تیم های ما در آنجا ، در اینجا و در

کد خبر : 90070
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
کانادا برنامه اسکان مجدد را گسترش می دهد تا افغان های بیشتری را به امنیت برساند

[ad_1]

اتاوا ، 13 آگوست 2021 –دولت کانادا همچنان از وضعیت رو به وخامت در افغانستان و خطرات ناشی از آن برای بسیاری از افغان های آسیب پذیر نگران است. برنامه مهاجرت ویژه کانادا قبلاً افغان های زیادی را به کانادا آورده است – و تیم های ما در آنجا ، در اینجا و در سراسر جهان به طور شبانه روزی کار می کنند تا هرچه بیشتر مردم را به امنیت برسانند.

با ادامه تسلط بیشتر طالبان بر افغانستان ، جان افغان ها در معرض تهدید قرار گرفته است – و بسیاری قبلاً از این کشور فرار کرده اند. برای کمک به حل بحران انسانی فزاینده ، مارکو EL Mendicino ، وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی ، Harjit S. Sajjan ، وزیر دفاع ملی ، و مارک Garneau ، وزیر امور خارجه ، امروز اعلام کردند که کانادا استقرار 20000 افغان آسیب پذیر که توسط طالبان تهدید شده و مجبور به فرار از افغانستان شدند.

کانادا به اجرای برنامه ویژه مهاجرت برای افغان هایی که در تلاش های کانادا در افغانستان کمک کرده اند ، ادامه می دهد. علاوه بر این ، ما برنامه ویژه ای را برای تمرکز بر گروه های بسیار آسیب پذیر که از طریق جریانات اسکان مجدد در کانادا استقبال کرده اند ، از جمله رهبران زن ، مدافعان حقوق بشر ، روزنامه نگاران ، اقلیت های مذهبی تحت تعقیب ، افراد دگرباش جنسی ، و اعضای خانواده مترجمان قبلاً اسکان مجدد معرفی خواهیم کرد. به این برنامه از پناهندگان تحت حمایت دولت و حمایت خصوصی به همراه پناهندگان خانواده ای که قبلاً در کانادا حمایت کرده اند استقبال می کند.

با استقبال از این افغانها ، کانادا به دوش کشیدن همسایگان افغانستان کمک می کند و به این افراد خانه دائمی در اینجا ارائه می دهد. ما برای شروع اجرای برنامه جدید با شرکای بین المللی و داخلی خود ، حامیان خصوصی و سازمان های شهرک سازی درگیر خواهیم شد. در حالی که متقاضیان باید تمام شرایط پذیرش معمول را داشته باشند ، زمان بندی پردازش تسریع می شود.

همانند تلاش های قبلی اسکان مجدد در مقیاس بزرگ ، ما از حمایت بسیاری از کانادایی هایی که می خواهند به ما کمک کنند استقبال می کنیم. به عنوان مثال ، ما در حال گسترش مشارکت خود با بنیاد Manmeet Singh Bhullar برای اسکان صدها سیک و هندوی مورد آزار و اذیت افغانستان هستیم. طی چند هفته گذشته ، شاهد سرازیر شدن حسن نیت کانادایی ها در سراسر کشور بودیم که مشتاق باز شدن خانه و قلب خود هستند. این حمایت پرشور همچنان تلاش های ما را هدایت می کند زیرا ما از پناهجویان افغان بیشتر در کانادا استقبال می کنیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.