کانادا از شورای مشورتی بومی برای طرح اقدام SMR حمایت می کند

15 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا بحران آب و هوا تهدیدهای عظیمی برای پایداری بلندمدت، امنیت جهانی و رفاه اقتصادی در سراسر جهان است. کانادا باید به سرعت انتشار کربن را کاهش دهد و با تغییرات آب و هوایی به گونه ای مبارزه کند که برای جوامع در سراسر کشور، از جمله جوامع

کد خبر : 142956
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کانادا از شورای مشورتی بومی برای طرح اقدام SMR حمایت می کند


15 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

بحران آب و هوا تهدیدهای عظیمی برای پایداری بلندمدت، امنیت جهانی و رفاه اقتصادی در سراسر جهان است. کانادا باید به سرعت انتشار کربن را کاهش دهد و با تغییرات آب و هوایی به گونه ای مبارزه کند که برای جوامع در سراسر کشور، از جمله جوامع بومی موثر باشد.

به همین دلیل است که دولت کانادا از جوامع بومی در بررسی پتانسیل راکتورهای کوچک مدولار (SMR) برای ارائه انرژی بدون انتشار برای طیف وسیعی از کاربردها، از جمله تولید برق در جوامع دوردست، حمایت می‌کند.

جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، امروز از سرمایه گذاری 800000 دلاری در سازمان قدرت اول ملل برای ایجاد یک شورای ملی مشورتی بومی به عنوان بخشی از برنامه اقدام راکتور مدولار کوچک کانادا (SMR) خبر داد.

شورای مشورتی جدید برای اولین بار در روز دوشنبه 29 نوامبر تشکیل شد و متشکل از اعضای منفرد ملل اول، متیس و اینویت از ساسکاچوان، نیوبرانزویک، انتاریو، آلبرتا و نواحی برای اطمینان از صدای رهبری ملی بومی و هماهنگ در این زمینه است. توسعه SMR ها

این ابتکار از طریق برنامه منابع تجدیدپذیر هوشمند و مسیرهای برق رسانی (SREPs) منابع طبیعی کانادا تأمین می شود که مشارکت بومی ها در انتقال انرژی کانادا را تشویق می کند. شورای مشورتی جوامع بومی را قادر می سازد تا در مورد نقشی که SMR ها می توانند در رسیدگی به چالش های کلیدی انرژی ملی و فرصت های بالقوه ناشی از توسعه و استقرار ایفا کنند، اطلاعات بیشتری داشته باشند.

دولت کانادا به حمایت از مشارکت و رهبری بومیان از طریق روابط معنادار با جوامع اول، متیس و اینویت ادامه می دهد، زیرا ما به سمت انتشار گازهای گلخانه ای خالص تا سال 2050 حرکت می کنیم.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.