کانادا ، مانیتوبا و وینیپگ در پردیس تفریحی وینیپگ جنوبی سرمایه گذاری می کنند

وینیپگ ، مانیتوبا ، 12 آگوست 2021-سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی توسط دولتهای کانادا ، مانیتوبا و وینیپگ در این زمان بی سابقه باعث تحریک اقتصاد و برآوردن نیازهای جوامع در هنگام بهبودی از اثرات همه گیری COVID-19 می شود. سرمایه گذاری برای ایجاد و ارتقاء زیرساخت های اجتماعی و تفریحی به مانیتوبان ها

کد خبر : 93849
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
کانادا ، مانیتوبا و وینیپگ در پردیس تفریحی وینیپگ جنوبی سرمایه گذاری می کنند


وینیپگ ، مانیتوبا ، 12 آگوست 2021-سرمایه گذاری در زیرساخت های محلی توسط دولتهای کانادا ، مانیتوبا و وینیپگ در این زمان بی سابقه باعث تحریک اقتصاد و برآوردن نیازهای جوامع در هنگام بهبودی از اثرات همه گیری COVID-19 می شود. سرمایه گذاری برای ایجاد و ارتقاء زیرساخت های اجتماعی و تفریحی به مانیتوبان ها کمک می کند تا به خدمات و شبکه های مورد نیاز برای حفظ ارتباط ، به اشتراک گذاری تجربیات و ایجاد جوامع سالم ، فراگیر و پر جنب و جوش دسترسی داشته باشند.

امروز ، تری دوگید ، دبیر پارلمانی وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی (تنوع اقتصادی غربی کانادا) و وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا (آژانس آب کانادا) ، به نمایندگی از خانم کاترین مک کنا ، وزیر زیرساخت و انجمن ها ، محترم Reg Helwer ، وزیر خدمات مرکزی ، و عبادت وی برایان بومن ، شهردار وینیپگ ، اعلام کردند که برای اولین مرحله از پردیس تفریحی وینیپگ جنوبی ، واقع در Waverley West ، بودجه تأمین شده است. جان ریس محترم ، نماینده مجلس قانونگذاری در واورلی و جانیس لوکس ، مشاور در واورلی وست نیز به آنها ملحق شدند.

مرحله اول این پروژه شامل توسعه یک مرکز تفریحی چند منظوره با چندین سالن بدنسازی ، اتاق های چند منظوره ، فضای تناسب اندام ، پیاده روی/پیاده روی ، مهد کودک ، ساختمان حرفه ای و توسعه سایت مجاور است. این تسهیلات جدید دسترسی به فعالیت های ورزشی و تفریحی ، فرصت های برنامه افزایش یافته و مکان هایی برای ملاقات در محوطه مرکزی را فراهم می کند.

دولت کانادا بیش از 31.6 میلیون دلار در این پروژه از طریق جریان زیرساخت های جامعه ، فرهنگ و تفریح ​​برنامه سرمایه گذاری در زیرساخت های کانادا سرمایه گذاری می کند. علاوه بر این ، دولت مانیتوبا بیش از 31.1 میلیون دلار بودجه تأمین می کند و شهر وینیپگ بیش از 16.2 میلیون دلار به هزینه های واجد شرایط این پروژه کمک می کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.