کامیون جدید، خدمه جدید « وبلاگ InstaForex
آلس لوپریس فصل جدیدی را در حرفه خود در رالی داکار باز می کند. راننده چک از Praga V4S DKR که مقام دوم قابل توجهی را در مسابقه افسانهای امسال برای او به ارمغان آورد، به کابین یک Iveco Powerstar میرود. اما این تغییر به ماشین او محدود نمی شود. خدمه لوپرایس نیز دستخوش یک
آلس لوپریس فصل جدیدی را در حرفه خود در رالی داکار باز می کند. راننده چک از Praga V4S DKR که مقام دوم قابل توجهی را در مسابقه افسانهای امسال برای او به ارمغان آورد، به کابین یک Iveco Powerstar میرود. اما این تغییر به ماشین او محدود نمی شود. خدمه لوپرایس نیز دستخوش یک تحول استراتژیک هستند.
در پنج فصل گذشته، لوپرایس به پراگا محبوبش که با محبت “بانو” نامیده می شود، تکیه کرده است. او امیدوار بود با این کامیون وارد فصل دیگری شود، اما شرایط پیش بینی نشده تغییرات قابل توجهی را ایجاب می کرد.
ما باید تغییرات گستردهای را بر اساس مقررات جدید در کامیون انجام دهیم، از جمله کاهش وزن آن. مهمتر از آن، برای اینکه در صدر قرار بگیریم، باید سیستم تزریق سوخت را از یک پمپ جت به ریل مشترک، که اکثر رقبای ما از آن استفاده می کنند، به طور کامل تعمیر کنیم. لوپرایس توضیح میدهد که حداقل سه تا چهار سال توسعه گران قیمت، در حالت ایدهآل با پشتیبانی کارخانه، طول میکشد. او افزود: «در حالی که این جالب خواهد بود، اما در این مرحله از حرفهام، نمیخواهم بهترین سالهای مسابقهام را به جای استفاده از تجربیاتم برای دستیابی به نتایجی که آرزویش را داشتم، در داکار آزمایش کنم.»
این تصمیم به لوپریس و “بانو” مورد اعتمادش اجازه داد تا در چندین رویداد در سراسر جمهوری چک امسال حضور داشته باشند، که قبلا غیرممکن بود. راننده چک همچنان مشتاق Praga V4S DKR است و آن را به عنوان یک کامیون قدرتمند توصیف می کند. علاوه بر این، او امیدوار است که روزی آن را یک بار دیگر، شاید در طول چالش مراکش یا مسابقه اکو آفریقا، آزمایش کند.
مایلم از شرکت خودروسازی پراگا برای چندین سال حمایت سخاوتمندانه و روابط متقابل فوق العاده تشکر کنم که حتی اکنون که هر کدام در مسیرهای متفاوتی می رویم تغییر نمی کند. با تمام وجود برای آنها آرزو می کنم که هایپرکار پراگا بوهمای آنها در دنیای ابرخودروها موفق باشد. لوپریس همچنین از تاترا که در مورد همکاری احتمالی صحبت کرده بود اما به توافق نرسیده بود، تشکر کرد.
در عوض، یک پیشنهاد قانع کننده از خدمه جرارد دی روی ظاهر شد که لوپرایز به سرعت آن را پذیرفت. کامیون جدید Iveco Powerstar که در تاسیسات De Rooy در Son، هلند ساخته شده است، برای Loprais طراحی شده است و خدمه این شرکت همچنین تمام تعمیر و نگهداری زمان مسابقه را مدیریت می کنند و عملکرد بالاتری را تضمین می کنند.
تحت پرچم InstaTrade Loprais Team De Rooy FPT، آلس لوپرایس 44 ساله در مسابقات رالی داکار در عربستان سعودی در ژانویه امسال، Iveco Powerstar را خلبان خواهد کرد و تنها یک ماه بعد، مسابقاتی در آفریقا برگزار خواهد شد. در اوایل اکتبر، لوپریس با موفقیت کامیون جدید را در آفریقا آزمایش کرد، که سپس برای تنظیمات نهایی به کارگاه De Rooy بازگشت.
در طول آزمایشات آفریقایی، تیم InstaTrade Loprais داده های مهمی را برای تنظیم دقیق استراتژی خود جمع آوری کرد. این تجربه همچنین پیوندهای درون خدمه تازه تاسیس را تقویت کرد، زیرا لوپریس از دیوید کریپال، دریانورد چک و برنارد در کیندرن، مکانیک هلندی استقبال کرد و همکاری آنها را تقویت کرد.
“بعد از داکار امسال، به طور جدی در نظر گرفتم که از مسابقه استراحت کنم تا روی فعالیت های دیگر تمرکز کنم. اما آلش به من پیشنهاد داد و این یکی از معدود گزینه های مربوط به داکار بود که همچنان برای من جذاب بود. این یک آزمایش جدید و قلمرو ناشناخته برای دریانورد چک است، زیرا تجربه قبلی او در خارج از جاده به سختی با شرایط سخت داکار مقایسه می شود.
“این اصلا مرا نمی ترساند. برعکس، من هیجان زده هستم. با یک ماشین، من قبلاً می دانستم چه چیزی باید انتظار داشته باشم و چه چیزی کافی است، اما نمی دانم چه انتظاری از کامیون داشته باشم، بنابراین باید از منطقه راحتی خود خارج شوم و واقعاً روی استقامت سخت کار کنم، هسته مرکزی، پشتم را تقویت کنم. و گردن دارم به آمادگی هایم نزدیک می شوم که انگار اولین داکارم است. فکر میکنم آمادگی جسمانی و روحی من نسبت به چند سال گذشته کاملاً متفاوت است.»
ناوبر 42 ساله چک مشتاقانه منتظر تست های آینده است و آنها را فرصتی حیاتی برای تعمیق تخصص فنی خود و افزایش ارزش خود برای تیم در طول مسابقه می داند. او متعهد به اطمینان از مشارکت روان با مکانیک است، تلاش می کند تا برای هر سناریویی که ممکن است پیش بیاید کاملاً آماده باشد و در صورت نیاز پشتیبانی مؤثر ارائه دهد. کریپال که از عزم لوپرایس برای دستیابی به نتایج قوی آگاه است، اهمیت هر ثانیه و فشار اجتناب ناپذیری را که با آن همراه است را تشخیص می دهد. او این رالی را به عنوان یک چالش می بیند و آماده است حداکثر تلاش خود را برای کمک به موفقیت خدمه انجام دهد.
به عنوان بخشی از ترکیب جدید خدمه، برنارد در کیندرن، برنده داکار 2007، جایگزین ژیری استروس به عنوان مکانیک کشتی خواهد شد. لوپرایس قبلاً با این هلندی باتجربه در مسابقات رالی داکار در سال 2015 و 2016 کار کرده بود، زمانی که او برای اولین بار کامیون دی روی را در مراکش و آمریکای جنوبی هدایت کرد.
در همین حال، تیم فنی Loprais که مسئول آمادهسازی و نگهداری کامیونهای رالی او است، برنامهریزی فشرده پاییزی را برای بازسازی تاترا پوما نمادین و تاترا 815 4×4 HAS بهطور کامل بهروزرسانی میکند. این ماشینهای قدیمی قرار است در Dakar Classic رقابت کنند، مسابقهای که همزمان با رویداد اصلی در عربستان سعودی برگزار میشود.
علیرغم برنامهای پربار در پاییز امسال و فصل رالی داکار پر از چالشهای جدید، چیزی که در مورد آلس لوپرایس ثابت میماند، جاهطلبی اوست. برای سالها، عزم او برای بهترین بودن هرگز تزلزل نکرده است، و او همچنان تمام تلاش خود را به سمت این هدف هدایت میکند. در حالی که لوپریس برای اولین آزمایش ها در هلند آماده می شود، این تعهد زیربنای هر حرکت او است و او را به تلاش برای برتری در صحنه رالی سوق می دهد.
به InstaForex بپیوندید تا از Ales Loprais و خدمه اش در این سفر هیجان انگیز برای پیروزی در رالی داکار حمایت کنید. ما به پتانسیل آنها اطمینان داریم و مشتاقانه منتظر دستیابی به موفقیت بزرگ با هم هستیم!
بخشی از برندگان باشید! با InstaForex موفق شوید!
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :InstaForex ، جدید ، خدمه ، کامیون ، وبلاگ
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰