کامبوج مجدداً موضع خود را در برابر فعالیت های غیرمجاز مرتبط با رمزارزها تأیید می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] مقامات کامبوج گفته اند که هنوز مجوز کسب و کار برای هیچ شرکت ارز دیجیتال صادر نشده است و انجام فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتال در این کشور همچنان غیرقانونی است. صنعت فین تک به سرعت در حال رشد است در گزارشی آمده است که دولت کامبوج به صدور یا استفاده از ارزهای

کد خبر : 199423
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کامبوج مجدداً موضع خود را در برابر فعالیت های غیرمجاز مرتبط با رمزارزها تأیید می کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

مقامات کامبوج گفته اند که هنوز مجوز کسب و کار برای هیچ شرکت ارز دیجیتال صادر نشده است و انجام فعالیت های مرتبط با ارزهای دیجیتال در این کشور همچنان غیرقانونی است.

صنعت فین تک به سرعت در حال رشد است

در گزارشی آمده است که دولت کامبوج به صدور یا استفاده از ارزهای دیجیتال در این کشور چراغ سبز نشان نداده است. این گزارش که به سندی استناد می‌کند که اخیراً توسط وزارت دارایی و اقتصاد منتشر شده است، می‌گوید ایجاد، توزیع یا تجارت ارزهای دیجیتال در کامبوج همچنان غیرقانونی است.

طبق گزارش سرویس چین نیوز، در حالی که این وزارتخانه اذعان دارد که صنعت فین‌تک به سرعت در حال رشد است، با این وجود مجدداً تاکید کرد که ممنوعیت طولانی مدت تجارت کریپتو همچنان به قوت خود باقی است. همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News گزارش شده بود، مقامات کامبوج در سال 2018 اعلام کردند که گردش یا تجارت ارزهای دیجیتال بدون مجوز غیرقانونی است.

در آن زمان، مقامات هشدار دادند که فعالیت‌های رمزنگاری پتانسیل ایجاد خطراتی برای عموم و جامعه دارند. بی ثباتی دارایی های کریپتو و همچنین عدم پشتیبانی آنها توسط یک دارایی اساسی، برخی از خطرات ذکر شده در بیانیه 11 می 2018 است. عدم حمایت از مصرف کننده، جرایم سایبری و از دست دادن سرمایه به دلیل هک شدن از دیگر خطراتی است که در بیانیه ذکر شده است.

کامبوج در حال پیش‌نویس خط‌مشی فین‌تک

در بیانیه جدیدی که به طور مشترک با بانک ملی کامبوج، کمیسیون اوراق بهادار و آژانس پلیس ملی منتشر شد، وزارت دارایی بار دیگر تاکید کرد که هیچ شرکت ارز دیجیتال مجوز کسب و کار صادر نکرده است.

در همین حال، گزارش سرویس اخبار چین فاش کرد که کامبوج در حال حاضر در حال تدوین پیش‌نویس سیاست توسعه فین‌تک خود است که طبق گفته‌های وزارت دارایی، تضمین می‌کند که این کشور به طور کامل از توسعه این فناوری نوظهور سود می‌برد و در عین حال خطرات مرتبط را به حداقل می‌رساند.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فرار را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.