کامالا هریس ثابت می کند که بدترین نامزد برای مالکیت و پذیرش بیت کوین است

Nikolaus On X را در اینجا دنبال کنید کامالا هریس امروز اعلام کرد که از یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند تا سیاه‌پوستانی که روی این دارایی‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و مالک آن هستند محافظت می‌شوند. نه، این طعمه کلیک نیست: اولین سیاست رمزنگاری خاص هریس اینجا است و مبتنی

کد خبر : 508655
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
کامالا هریس ثابت می کند که بدترین نامزد برای مالکیت و پذیرش بیت کوین است


Nikolaus On X را در اینجا دنبال کنید

کامالا هریس امروز اعلام کرد که از یک چارچوب نظارتی برای ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند تا سیاه‌پوستانی که روی این دارایی‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و مالک آن هستند محافظت می‌شوند.

نه، این طعمه کلیک نیست: اولین سیاست رمزنگاری خاص هریس اینجا است و مبتنی بر نژاد است.

به‌عنوان یک بیت‌کوین‌کار، باید بگویم که این یک اشتباه بزرگ است و نشان می‌دهد که هریس به هیچ وجه بیت‌کوین را درک نمی‌کند، شبکه‌ای که در آن همه بدون توجه به نژاد، رنگ، عقیده و عقیده از قبل به یکسان دسترسی دارند.

هریس و دموکرات‌ها سال‌هاست که خود را «ضد نژادپرست» معرفی کرده‌اند، در حالی که به مخالفان خود و هر کسی که آنها را به چالش می‌کشند برچسب نژادپرست می‌زنند. در اینجا، کامالا این سیاست را به کریپتو نیز تعمیم می‌دهد و با یک جمعیت شناسی خاص طرفداری می‌کند.

بیایید تصور کنیم ترامپ دستور کار خود را اعلام کرده بود که بر روی سیاستی کار خواهد کرد که به نفع سفیدپوستان در صنعت کریپتو باشد. رسانه ها در مورد آن غوغا می کنند. اما برخلاف هریس، ترامپ یک نژاد از مردم را بر دیگران ترجیح نمی دهد. او در حال اتخاذ سیاست‌های طرفدار بیت کوین است که برای همه آمریکایی‌ها است.

تنها بر این اساس، رویکرد ترامپ بدون شک برای بیت کوین بسیار بهتر از رویکردی است که هریس پیشنهاد کرده است: او در واقع جزئیات مشخصی را در مورد اینکه در صورت انتخاب شدن، دقیقاً برای تقویت نوآوری در این صنعت انجام خواهد داد، ارائه می دهد و توضیح می دهد که چگونه این سیاست ها به نفع همه است.

به نظر می‌رسد این لفاظی جدید هریس چیزی بیش از تشویق برای کسب رای به یک گروه از مردم نیست، در حالی که احتمالاً آرای گروهی را که او حذف شده‌اند از دست می‌دهد. هر رأی دهنده ای که به خود خلاف این را بگوید به خودش دروغ می گوید.

بیایید این را از خود بپرسیم، آیا فکر می‌کنیم که سیاست‌های هریس دسترسی سیاه‌پوستان آمریکایی و مالکیت بیت‌کوین را آسان‌تر می‌کند؟ یا فکر می کنیم که مدیریت او کار را دشوارتر می کند؟ اگر موانع بیشتری برای خریداران بلک بیت کوین ایجاد شود، من نمی‌توانم چیز بدتری را تصور کنم.

بیت کوین یک پروتکل متن باز است که برای هر کسی در جهان باز است. فرقی نمی کند از چه نژادی هستید – هر کسی می تواند از آن استفاده کند. این سیاست یک سیلی به صورت تمام بیت کوین کنندگان آمریکایی است و رای دهندگان بیت کوین باید سه هفته دیگر به پای صندوق های رای بروند تا مطمئن شوند که او به عنوان رئیس جمهور انتخاب نمی شود.

این مقاله یک بگیرید. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به نویسنده است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.