کاشتن درختان در سنت روخ د-آچیگان به عنوان بخشی از دو میلیارد درخت

12 آگوست 2021 سنت روخ د لچی ، کبک منابع طبیعی کانادا هیچ راهی برای انتشار گازهای گلخانه ای بدون صفر وجود ندارد که شامل جنگل های کانادا نشود. کاشت درخت یک راه حل طبیعی آب و هوایی است که کربن را از جو حذف و ذخیره می کند در حالی که مزایای دیگری مانند

کد خبر : 92919
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
کاشتن درختان در سنت روخ د-آچیگان به عنوان بخشی از دو میلیارد درخت


12 آگوست 2021 سنت روخ د لچی ، کبک منابع طبیعی کانادا

هیچ راهی برای انتشار گازهای گلخانه ای بدون صفر وجود ندارد که شامل جنگل های کانادا نشود. کاشت درخت یک راه حل طبیعی آب و هوایی است که کربن را از جو حذف و ذخیره می کند در حالی که مزایای دیگری مانند کیفیت بهتر هوا و آب ، به ویژه در محیط های شهری ، حمایت از تنوع زیستی و کاهش خطر آتش سوزی در جوامع روستایی را فراهم می کند. همچنین فضاهایی را برای فرصت های تفریحی فراهم می کند که کیفیت زندگی و ارتباط ما با طبیعت را بهبود می بخشد.

امروز ، مارک G. Serré ، دبیر پارلمانی وزیر منابع طبیعی ، به نمایندگی از جانب سیموس اورگان جونیور ، وزیر منابع طبیعی ، 3،353،700 دلار به Groupe Ramo Inc. در حمایت از برنامه دولت کانادا برای کاشت دو میلیارد درخت در طول 10 سال در این پروژه ، 1.600.000 درخت در تاسیسات Groupe Ramo در منطقه Saint-Roch-de-l’Achigan کاشته می شود. این بودجه گسترش عملیات رامو را تسهیل می کند و از کاشت درخت در زمینهای حاشیه ای مانند معادن متروکه ، گودالهای شن و محل دفن زباله حمایت می کند.

برنامه دو میلیارد درخت به تلاشهای فعلی دولت کانادا برای پیشبرد درختکاری به عنوان بخش مهمی از راه حل مقابله با تغییرات آب و هوایی ادامه می دهد. طبق برنامه کانادا برای کاشت دو میلیارد درخت ، انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050 تا 12 مگاتن سالانه کاهش می یابد. این کار تا 4300 شغل سبز ایجاد می کند.

با کمک سازمانهای اختصاصی در سراسر کشور ، ما در حال رشد جنگلهای سالم ، پر جنب و جوش و مدیریت پایدار هستیم و میراث سبز را برای نسلهای آینده به جا می گذاریم.

منابع طبیعی کانادا این طرح را با حمایت محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا و کشاورزی و کشاورزی و کشاورزی کانادا اجرا می کند. کاشت دو میلیارد درخت نشان دهنده افزایش 40 درصدی تعداد درختان کاشته شده در کانادا است و باعث کاشت درختان در مناطق شهری و روستایی در سراسر کشور می شود. طی 10 سال ، درختان جدید بیش از 1.1 میلیون هکتار را پوشش می دهند ، مساحتی دو برابر اندازه جزیره پرنس ادوارد.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.