کارگردان فیلم Suicide Squad تصویر تازه‌ای از جوکر جرد لتو منتشر کرد

[ad_1] دیوید ایر به تازگی این تصویر را در فضای مجازی منتشر کرده و زیر آن نوشته که «جرد لتو سنگ تمام گذاشت، اما هیچکس نخواهد فهمید». در واقع ایر طی چند سال گذشته به دنبال این بوده تا نسخه Ayer’s Cut فیلم خود را که شامل صحنه‌های بیشتر و سبک روایتی نسبتا متفاوت است

کد خبر : 125185
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۹
کارگردان فیلم Suicide Squad تصویر تازه‌ای از جوکر جرد لتو منتشر کرد

[ad_1]

دیوید ایر به تازگی این تصویر را در فضای مجازی منتشر کرده و زیر آن نوشته که «جرد لتو سنگ تمام گذاشت، اما هیچکس نخواهد فهمید». در واقع ایر طی چند سال گذشته به دنبال این بوده تا نسخه Ayer’s Cut فیلم خود را که شامل صحنه‌های بیشتر و سبک روایتی نسبتا متفاوت است را منتشر کند، اما حق این کار به او داده نمی‌شود.

من زندگی خودم را روی Suicide Squad گذاشتم. من یک کار فوق‌العاده ساختم که روایتی احساسی را درباره شخصیت‌هایی بیان می‌کرد که همگی کنار زده شده و بد هستند. فیلمی که توسط استودیو منتشر شده فیلم من نیست! باز هم این را بخوانید.

فیلم من یک نسخه کامل است که توسط لی اسمیت (Lee Smith) و جان گیلروی (John Gilroy) ادیت شده و حتی یک آهنگ پیش پا افتاده رادیویی هم در آن وجود ندارد. این فیلم شخصیت‌ها را همانطور که باید معرفی می‌کند، بازی افراد در آن دیده می‌شود و شامل یک پایان‌بندی بسیار کامل و متفاوت است.

در واقع ایر تمامی این گفته‌های خود را مدتی پیش در قالب یک پیام سه صفحه‌ای بیان کرده بود تا طرفداران بدانند کسی که باعث عملکرد ضعیف Suicide Squad شد، او نبوده است. ایر در پایان این پیام اظهار کرده که «هر فیلم یک معجزه است، و اثر جیمز (گان) معجزه‌ای در میان معجزه‌ها خواهد بود. من دیگر هیچ صحبتی درباره این مسئله ندارم».

در واقع مدت‌ها پیش از آنکه نسخه Snyder Cut فیلم Justice League منتشر شود، قرار بود تا نسخه کامل کارگردان فیلم Suicide Squad عرضه شود. اما متاسفانه کمپین حمایت طرفداران از نسخه Snyder Cut جواب داد، اما برای دیوید ایر این اتفاق تکرار نشد تا او در کمال نا امیدی اعتراضات خود را در قالب نامه‌ای برای طرفداران و همچنین سازندگان در فضای مجازی منتشر کند. این در حالی است که جزئیات مختلف درباره این اثر سینمایی در فضای اینترنت منتشر شده و طرفداران از تفاوت‌های آن با نسخه اصلی مطلع شده‌اند؛ مانند رابطه بین ددشات (Deadshot) و هارلی کوئین که هرگز نشان داده نشد و همچنین پایان‌بندی متفاوتی که عملا داستان فیلم را به جهتی دیگر هدایت می‌کرد.

طبق اعلام رسمی کمپانی برادران وارنر (Warner Bros.) این نسخه از فیلم Suicide Squad هرگز قرار نیست تا به صورت رسمی اکران شود و برنامه خاصی هم برای آن در نظر گرفته نشده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.