کارگردانان فصل اول The Book of Boba Fett معرفی شدند

تمورا موریسون بازیگر نیوزیلندی در مصاحبه اخیر خود با وب سایت Express تعدادی از کارگردانان فصل اول The Book of Boba Fett را معرفی کرد. باب ایگر (Bob Iger) مدیرعامل وقت والت دیزنی در سال ۲۰۱۳ میلادی اعلام کرد چند اسپین‌آف بر اساس مجموعه جنگ ستارگان در دست ساخت بوده و یکی از آن‌ها روی

کد خبر : 75110
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
کارگردانان فصل اول The Book of Boba Fett معرفی شدند


تمورا موریسون بازیگر نیوزیلندی در مصاحبه اخیر خود با وب سایت Express تعدادی از کارگردانان فصل اول The Book of Boba Fett را معرفی کرد.

باب ایگر (Bob Iger) مدیرعامل وقت والت دیزنی در سال ۲۰۱۳ میلادی اعلام کرد چند اسپین‌آف بر اساس مجموعه جنگ ستارگان در دست ساخت بوده و یکی از آن‌ها روی بوبا فت تمرکز دارد. این اثر قرار بود در قالب فیلم سینمایی جلوی دوربین رفته و اتفاقاتش بین Star Wars: Episode IV – A New Hope و Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back یا بین Star Wars: Episode V – The Empire Strikes Back و Star Wars: Episode VI – Return of the Jedi جریان داشته باشد. در پی شکست تجاری Solo: A Star Wars Story، تصمیم گرفته شد اسپین‌آف‌های سینمایی لغو شود تا تمرکز به صورت کامل روی The Mandalorian قرار بگیرد.

پس از اینکه فصل نخست The Mandalorian از راه رسید و توانست جان تازه‌ای به فرنچایز جنگ ستارگان بدهد، باب ایگر اعلام کرد اسپین‌آف‌های سریال مزبور در دست ساخت بوده و قصد دارند به واسطه آن‌ها به معرفی تعدادی از شخصیت‌های مهم بپردازند. با گذشت مدتی و در جریان رویداد Invsetor Day اعلام شد دو سریال Rangers of the New Republic و Ahsoka به عنوان اسپین‌آف‌های مندلورین تولید می‌شوند. در حالی که به نظر می‌رسید پروژه دیگری در کنار نباشد، لوکاس‌فیلم طرفداران را غافلگیر کرد. در قسمت پایانی فصل دوم مندلورین تایید شد The Book of Boba Fett اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی از راه می‌رسد.

تمورا موریسون (Temuera Morrison) یک بازیگر نیوزیلندی بوده و در Star Wars: Episode II – Attack of the Clones به عنوان جنگو فت جلوی دوربین رفت. جنگو او یک مندلورین بوده و به عنوان جایزه‌بگیر برای کارفرمایان کار می‌کرد تا بتواند خرج زندگی‌اش را بیاورد. موریسون سپس وظیفه صداپشگی بوفا فت را در The Mandalorian بر عهده گرفت که کلون جنگو بوده و از کد ژنتیکی او ساخته شده است. بازیگر نیوزیلندی اخیرا مصاحبه‌ای را با رسانه Express انجام داد و در بخشی از صحبت‌های خود تعدادی از کارگردانان فصل اول The Book of Boba Fett را معرفی کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.