کارگران پالایشگاه شورون کالیفرنیا اعتصاب کردند. قیمت سوخت بدون تاثیر دیده می شود

[ad_1] اما به گفته تحلیلگران بنزین، کارخانه به طور عادی به کار خود ادامه می داد و انتظار نمی رود عرضه و قیمت سوخت تحت تاثیر قرار گیرد. بیش از 500 عضو United Steelworkers در کارخانه 245000 بشکه در روز ریچموند، کالیفرنیا، در اوایل روز دوشنبه پس از رد پیشنهاد قرارداد شورون در آخر هفته،

کد خبر : 181861
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۱۹
کارگران پالایشگاه شورون کالیفرنیا اعتصاب کردند.  قیمت سوخت بدون تاثیر دیده می شود

[ad_1]

اما به گفته تحلیلگران بنزین، کارخانه به طور عادی به کار خود ادامه می داد و انتظار نمی رود عرضه و قیمت سوخت تحت تاثیر قرار گیرد.

بیش از 500 عضو United Steelworkers در کارخانه 245000 بشکه در روز ریچموند، کالیفرنیا، در اوایل روز دوشنبه پس از رد پیشنهاد قرارداد شورون در آخر هفته، کار خود را متوقف کردند.

این خروج اولین بار در بیش از 40 سال در این کارخانه است که تامین کننده اصلی بنزین، سوخت جت و سوخت دیزل است. ب.کی وایت، معاون اول اتحادیه محلی 5 اتحادیه کارگران فولاد، گفت که آخرین اعتصاب در سال 1980 به مدت پنج ماه ادامه یافت.

وایت در مصاحبه ای بیرون دروازه در حالی که رانندگان کامیون به نشانه حمایت بوق می زدند، گفت: “ما منتظریم تا شورون سر میز بیاید.” او افزود که اتحادیه آماده است «تا زمانی که به یک قرارداد منصفانه و عادلانه دست یابیم، بماند».

بدون ضربه به پمپ

به گفته تحلیلگران سوخت، کالیفرنیا که برخی از بالاترین قیمت‌های سوخت را در این کشور دارد، بعید است که تأثیری را احساس کند. معامله گران گفتند که قیمت عمده فروشی بنزین کالیفرنیا در روز دوشنبه در بازارهای لس آنجلس و سانفرانسیسکو به ترتیب 21.5 سنت و 13 سنت در هر گالن کاهش یافت.

طبق گزارش گروه رانندگان AAA، یک گالن بنزین معمولی بدون سرب در ایالت روز دوشنبه به طور متوسط ​​5.86 دلار و یک گالن گازوئیل 6.26 دلار فروخته شد.

اعتصاب در یک پالایشگاه لزوماً یک رویداد فاجعه بار از نظر قیمت و عرضه نیست. پاتریک دی هان، رئیس تجزیه و تحلیل نفت در GasBuddy، گفت: رانندگان، حداقل در این مرحله، احتمالاً متوجه چیزی نمی شوند.

تایلر کروزیچ، سخنگوی شورون، گفت که شورون به بهره برداری از این تاسیسات ادامه می دهد و مایل است در بحث های بیشتر با اتحادیه شرکت کند.

این شرکت از عصر یکشنبه جایگزین کارگران اتحادیه در کنترل واحدهای تولیدی با مدیران، کادر فنی و سایرین شد.

هیچ گفتگوی جدیدی تنظیم نشده است

هیچ برنامه ای برای از سرگیری مذاکرات قرارداد تعیین نشده است.

یکی از تاجران سوخت لس آنجلس که به شرط ناشناس ماندن برای حفظ روابط تجاری صحبت کرد، گفت: “پتانسیل اعتصاب مردم را می ترساند، اما در واقع و در کوتاه مدت، نباید چیزی را تحت تاثیر قرار دهد.”

تاجر گفت: “اینجا در کالیفرنیا فرق می کند، جایی که اعتصاب کنندگان خشونت نمی کنند.” مدیریت پالایشگاه باید بتواند حداقل به اندازه خدمه اتحادیه بتواند پالایشگاه را راه اندازی کند.

دوین گلادن، سخنگوی گروه اتومبیلرانی AAA، گفت: با این حال، با توجه به گزارش هایی مبنی بر اینکه مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی ممنوعیت نفت روسیه به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین هستند، معاملات آتی بنزین آمریکا در نیویورک 4.5 درصد افزایش یافت.

اتحادیه محلی USW در کارخانه خواستار افزایش 5 درصدی دستمزد بالاتر از آنچه در ماه گذشته بر اساس یک توافق نامه ملی کار توافق شده بود، به دلیل هزینه های بالاتر زندگی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، شده است.

وایت از USW به رویترز گفت، همچنین از شرکت می‌خواهد که کارکنان خود را اضافه کند تا 60 تا 70 ساعت کاری که اعضای اتحادیه گاهی اوقات باید کار کنند را کاهش دهد.

(گزارش توسط گری مک ویلیامز و اروین سبا در هوستون ویرایش توسط مارگریتا چوی و متیو لوئیس)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.