کارگران دانشگاهی اعتصابی دانشگاه کالیفرنیا شروع به رأی گیری در مورد قرارداد کار کردند

[ad_1] این قرارداد پیشنهادی توسط حامیان اتحادیه و دانشگاه به عنوان یک قرارداد کاری برجسته مورد استقبال قرار گرفت که استاندارد ملی جدیدی را برای افزایش دستمزد و شرایط کار برای دانشجویان فارغ التحصیل شاغل در دانشگاه های دولتی تعیین می کند. توافق آزمایشی جمعه گذشته حاصل شد، یک هفته پس از آن که دو

کد خبر : 295516
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کارگران دانشگاهی اعتصابی دانشگاه کالیفرنیا شروع به رأی گیری در مورد قرارداد کار کردند

[ad_1]

این قرارداد پیشنهادی توسط حامیان اتحادیه و دانشگاه به عنوان یک قرارداد کاری برجسته مورد استقبال قرار گرفت که استاندارد ملی جدیدی را برای افزایش دستمزد و شرایط کار برای دانشجویان فارغ التحصیل شاغل در دانشگاه های دولتی تعیین می کند.

توافق آزمایشی جمعه گذشته حاصل شد، یک هفته پس از آن که دو طرف یک میانجی مستقل، سناتور سابق ایالت و شهردار ساکرامنتو، دارل اشتاینبرگ را برای کمک به شکستن بن بست در مذاکرات و میانجیگری میانجیگری انتخاب کردند.

دانش پژوهان اعتصابی که در 14 نوامبر این کار را ترک کردند، شامل دستیاران تدریس، محققان، معلمان و سایر مربیان دانشجوی فارغ التحصیل در تمام 10 پردیس دانشگاه کالیفرنیا و آزمایشگاه ملی لارنس برکلی هستند.

آنها باید تا زمانی که توافق با اکثریت ساده در میان کسانی که رای می دهند در رای تصویب، که تا روز جمعه ادامه دارد، تایید نشود، از کار خود باقی خواهند ماند.

با نزدیک شدن به پایان ترم پاییز، این انصراف هفته ها به طول انجامید و امتحانات نهایی، جلسات مطالعه و درجه بندی مقالات را در سراسر سیستم دانشگاهی شاخص کالیفرنیا مختل کرد. رهبران اتحادیه گفتند که از نظر کارگران درگیر، این اعتصاب بزرگتر از هر اعتصاب قبلی در یک موسسه دانشگاهی ایالات متحده است.

به گفته رهبران دو محلی اتحادیه کارگران متحد خودرو (UAW) که نماینده 36000 دانشجوی فارغ التحصیل تحت پوشش قرارداد هستند، این پیمان آزمایشی افزایش دستمزدها را تا 66 درصد در طول عمر 2-1/2 ساله قرارداد فراهم می کند.

دو نفر دیگر از ساکنان UAW که به نمایندگی از 12000 محقق و محقق فوق دکترا مذاکره می کردند، توافقنامه جداگانه ای را تصویب کردند و اوایل این ماه به کار بازگشتند.

UAW که در سال‌های اخیر رتبه‌های خود را گسترش داده و بخش‌های اقتصادی فراتر از صنعت خودروسازی را در بر می‌گیرد، دستیابی به دستمزدهای معیشتی را در اولویت اصلی کارگران دانشگاهی خود قرار داده است، که اتحادیه می‌گوید بسیاری از آنها با بار اجاره‌ای سرسام‌آور و بدهی‌های حقوق پاره‌وقت مواجه شده‌اند. حداقل 24000 دلار در سال

طبق توافقنامه پیشنهادی، تا پایان فصل پاییز سال 2024، حداقل حقوق 9 ماهه دستیاران آموزشی به 36500 دلار در UC Berkeley، UC San Francisco و UCLA و به 34000 دلار در سایر دانشگاه ها افزایش می یابد.

رهبران اتحادیه که خواستار تصویب این توافق هستند همچنین به مزایای گسترده برای مراقبت از کودکان، حمل و نقل عمومی و حفاظت از محل کار اشاره کردند.

اما برخی مخالفان گفتند که این پیمان آزمایشی در تامین هزینه‌های زندگی دانشجویان فارغ‌التحصیل در شهرهای گران‌قیمتی که بسیاری از دانشگاه‌های دانشگاه کالیفرنیا در آن قرار دارند، کوتاهی می‌کند، و منتقدان این توافق را به دلیل کنار گذاشتن درخواست‌های اتحادیه برای مرتبط کردن افزایش دستمزدها به هزینه‌های مسکن اشتباه می‌دانند. گزارش شده است.

(گزارش توسط استیو گورمن در لس آنجلس؛ ویرایش توسط مورالیکومار آنانتارامان)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.