کارشناسان می گویند استراتژی پذیرش بلاک چین در نیجریه به احتمال زیاد شفافیت و مشروعیت را به اکوسیستم اضافه می کند – بلاک چین بیت کوین نیوز

تصویب اخیر استراتژی پذیرش بلاک چین توسط دولت نیجریه به عنوان نقطه عطفی توصیف شده است که وضوح، اعتماد و اطمینان را به [blockchain] زیست بوم.” رونمایی از سند استراتژی پذیرش نیز به عنوان گامی مورد ستایش قرار گرفته است که “نوعی مشروعیت” را به فناوری می بخشد که بسیاری از نیجریه ای ها هنوز

کد خبر : 357262
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کارشناسان می گویند استراتژی پذیرش بلاک چین در نیجریه به احتمال زیاد شفافیت و مشروعیت را به اکوسیستم اضافه می کند – بلاک چین بیت کوین نیوز


تصویب اخیر استراتژی پذیرش بلاک چین توسط دولت نیجریه به عنوان نقطه عطفی توصیف شده است که وضوح، اعتماد و اطمینان را به [blockchain] زیست بوم.” رونمایی از سند استراتژی پذیرش نیز به عنوان گامی مورد ستایش قرار گرفته است که “نوعی مشروعیت” را به فناوری می بخشد که بسیاری از نیجریه ای ها هنوز فقط با ارزهای دیجیتال مرتبط هستند.

بانک مرکزی انتظار دارد در نهایت موضع خود را در مورد کریپتو تغییر دهد

تصویب اخیر دولت نیجریه در مورد استراتژی پذیرش بلاک چین توسط طرفداران این فناوری به عنوان “یک نقطه عطف مهم برای صنعت بلاک چین در نیجریه” مورد استقبال قرار گرفته است. طرفداران همچنین استدلال کرده‌اند که رونمایی از سند استراتژی توسط دولت به «نوعی مشروعیت» به فناوری کمک می‌کند که بسیاری هنوز آن را با ارز دیجیتال اشتباه می‌گیرند.

همانطور که اخیراً توسط Bitcoin.com News گزارش شده است، تصویب استراتژی بلاک چین به دنبال آن چیزی است که عیسی پانتامی، وزیر ارتباطات و اقتصاد دیجیتال کشور آن را به عنوان رایزنی گسترده با حدود 56 موسسه و شخصیت نیجریه توصیف کرد. با این حال، علی‌رغم گام مثبتی که توسط دولت محمدو بوهاری، رئیس‌جمهور مستعفی برداشته شد، برخی در فضای ارزهای دیجیتال نیجریه اصرار داشتند که این امر منجر به تغییر موضع بانک مرکزی نیجریه (CBN) در مورد ارزهای دیجیتال نخواهد شد.

با این حال، طبق گفته رومه اوفی، دبیر اجرایی انجمن سهامداران در فناوری بلاک چین نیجریه (SIBAN)، بانک مرکزی نیجریه در نهایت موضع خود را تغییر خواهد داد و مانند کشورهایی مانند عربستان سعودی، قانون گذاری ارزهای دیجیتال را آغاز خواهد کرد. اوفی همچنین اشاره کرد که دولت آینده Bola Tinubu ممکن است منجر به تغییر ثروت برای صنعت کریپتو نیجریه شود.

«تعدادی از بازیگران در فضا فکر می‌کنند که این سیاست فقط یک تمرین آکادمیک است، اما من فکر می‌کنم با گذشت زمان تعادلی درست مانند بازارهای دارایی‌های رمزنگاری‌شده وجود خواهد داشت. [that has] فقط [been] تصویب پارلمان اروپا جدید [Bola Tinubu] اوفی گفت که دولت ممکن است کاری متفاوت از دولت قبلی انجام دهد.

از “رویکرد فراگیر” نیجریه استقبال شد

در همین حال، ندیم آنجاروالا، مدیر بایننس برای غرب و شرق آفریقا، گفت که تصویب استراتژی پذیرش به این معنی است که نیجریه “خود را به عنوان یک کشور به طور قابل توجهی جلوتر از منحنی منحنی قرار می دهد – از نوآوری بیشتر در بلاک چین، حفاظت از کاربر، امنیت و رقابت اقتصادی در جهان حمایت می کند. بلند مدت.”

استراتژی پذیرش همچنین “به وضوح، اعتماد و اطمینان به اکوسیستم اضافه می کند” که هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است. آنجاروالا همچنین از آنچه او به عنوان “رویکرد فراگیر” دولت نیجریه که در سند سیاست مندرج شده است، تمجید کرد.

همانطور که در استراتژی ملی پذیرش بلاک چین بیان شده است، دولت محمدو بوهاری، رئیس جمهور مستعفی نیجریه معتقد است که رونمایی از سند استراتژی احتمالاً تلاش هایی را با هدف “ایجاد و تقویت یک نیجریه دیجیتال کارآمد، ایمن و اقتصادی با استفاده از فناوری بلاک چین” تقویت می کند. دولت نیجریه گفت همچنین مطمئن است که بلاک چین نه تنها توسعه اقتصاد دیجیتال نیجریه را تسهیل می‌کند، بلکه شهروندان را قادر می‌سازد تا به پلتفرم‌های دیجیتال اعتماد بیشتری داشته باشند.

در پایان، سند استراتژی گفت در حالی که گفته می‌شود بلاک چین برای دولت‌ها چالش‌هایی ایجاد می‌کند، تمرکز نیجریه بر روی استفاده از بلاک چین برای حل ناکارآمدی‌های فرآیندهای تجاری و حاکمیتی خواهد بود.

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.