کارآفرینان جوان Côte-Nord در حال توسعه طیف وسیعی از آبجوهای غیر الکلی و میوه‌های نوردیک

[ad_1] CED 134900 دلار حمایت مالی به Microbrasserie Saint-Pancrace Baie-Comeau برای دستیابی به تجهیزات نوآورانه اعطا می کند. Baie-Comeau، کبک، 17 ژانویه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) دم کردن آبجو یکی از قدیمی ترین صنایع در کانادا است که مصرف آبجو یک سنت جاافتاده است. به ویژه آبجو کرافت در سال

کد خبر : 157120
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۳:۱۳
کارآفرینان جوان Côte-Nord در حال توسعه طیف وسیعی از آبجوهای غیر الکلی و میوه‌های نوردیک

[ad_1]

CED 134900 دلار حمایت مالی به Microbrasserie Saint-Pancrace Baie-Comeau برای دستیابی به تجهیزات نوآورانه اعطا می کند.

Baie-Comeau، کبک، 17 ژانویه 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

دم کردن آبجو یکی از قدیمی ترین صنایع در کانادا است که مصرف آبجو یک سنت جاافتاده است. به ویژه آبجو کرافت در سال های اخیر رونق زیادی داشته است. چندین کارخانه آبجوسازی کبک در حال رشد هستند و دولت کانادا از آبجوسازان خانگی حمایت می کند تا بتوانند با حفظ و ایجاد شغل، تقاضای فزاینده محصولات خود را گسترش دهند و پاسخگوی تقاضای فزاینده برای محصولات خود باشند.

Microbrasserie Saint-Pancrace، که توسط چهار سهامدار سی و چند ساله تأسیس شده است، در تولید و بازاریابی آبجوهای متمایز که نماینده منطقه Côte-Nord هستند، تخصص دارد و از سال 2013 جوایز متعددی را برنده شده است.

توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک برای کمک به کارخانه آبجوسازی میکروبی برای رسیدن به مرحله جدیدی در رشد خود، مبلغ 134900 دلار را به این شرکت اعطا می کند. این کمک به کارخانه آبجوسازی این امکان را می‌دهد که تولید آبجو خود را افزایش دهد و با افزودن طیفی از آبجوهای غیرالکلی غیرالکلی و آب گازدار کم الکل با طعم توت‌های نوردیک، تولیدات آبجو خود را افزایش دهد.

این بودجه امروز توسط محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوئی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED اعلام شد. حمایت از این پروژه Microbrasserie Saint-Pancrace را قادر می‌سازد تا تقاضای افزایش یافته ناشی از رشد قابل توجه گردشگری منطقه را برآورده کند و وارد بازار آبجو غیر الکلی شود که پتانسیل رشد زیادی را در کبک و کانادا نوید می‌دهد. همچنین منجر به ایجاد دو شغل می شود و به حدود 30 کارمندی که در حال حاضر کارمند هستند اضافه می شود.

این یکی از اولویت های دولت کانادا است که به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​کبک کمک کند تا پس از بحران سلامت به شدت بازگردند. بهبود اقتصادی کبک به سازمان هایی متکی خواهد بود که ریشه های قوی در اقتصاد منطقه دارند. آنها سهم عمده‌ای در رشد و همچنین دارایی‌های کلیدی در بازسازی اقتصادی قوی‌تر، انعطاف‌پذیرتر و عادلانه‌تر برای همه دارند.

نقل قول ها

این اولویت دولت ما برای پیشرفت جوامع است. به همین دلیل است که CED از کسب‌وکارهای محلی در تلاش‌هایشان حمایت می‌کند، خواه برای افزایش بهره‌وری، توسعه محصولات جدید، یا بهبود محصولات و خدمات موجودشان باشد. کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​هسته اصلی بهبود اقتصادی هستند و Microbrasserie Saint-Pancrace یک نمونه عالی از این موضوع است. این کمک بزرگی به سرزندگی اقتصادی منطقه Côte-Nord است و موفقیت این پروژه پیامدهای مثبتی در سراسر منطقه خواهد داشت.

محترم پاسکال سنت اونگ، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

«چند سال گذشته به ما نشان داده است که چابک بودن، تنوع بخشیدن و داشتن یک شبکه قوی چقدر مهم است. از طریق این پروژه، ما تجارت و روابط خود را در جامعه مستحکم می کنیم، به ویژه با ایجاد آبجوهای غیر الکلی و با نمایش انواع توت های نوردیک در نوشیدنی های جدید. بدیهی است که این نوع توسعه بدون مشارکت شرکای قدیمی مانند CED امکان پذیر نخواهد بود.

آندره مورین، مدیر تولید و مالک مشترک، Microbrasserie Saint-Pancrace

حقایق فوری

  • این بودجه تحت برنامه رشد اقتصادی منطقه ای CED از طریق نوآوری اعطا شده است. این برنامه کارآفرینانی را هدف قرار می‌دهد که از نوآوری برای رشد کسب‌وکار خود و افزایش رقابت‌پذیری خود استفاده می‌کنند، و همچنین ذینفعان اقتصادی منطقه‌ای که به ایجاد یک محیط کارآفرینی مساعد برای نوآوری و رشد برای همه، در همه مناطق کمک می‌کنند.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری منطقه‌ای خود، کسب‌وکارها، سازمان‌ها و همه مناطق در سراسر کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.