کاخ سفید پیشنهاد مالیاتی DAME را برای پرداختن به هزینه‌های زیست‌محیطی ادعایی استخراج کریپتو – اخبار استخراج بیت‌کوین ارائه می‌کند.

[ad_1] در 2 مه 2023، دولت بایدن از یک پست وبلاگی پرده برداری کرد که در آن مالیات بر انرژی استخراج دارایی دیجیتال (DAME) که در پیشنهاد بودجه جامع 182 صفحه ای رئیس جمهور برای سال مالی 2024 به چشم می خورد، ارائه شد. هدف مالیات DAME این است که ماینرهای کریپتو را وادار به

کد خبر : 354752
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۳:۳۰
کاخ سفید پیشنهاد مالیاتی DAME را برای پرداختن به هزینه‌های زیست‌محیطی ادعایی استخراج کریپتو – اخبار استخراج بیت‌کوین ارائه می‌کند.

[ad_1]

در 2 مه 2023، دولت بایدن از یک پست وبلاگی پرده برداری کرد که در آن مالیات بر انرژی استخراج دارایی دیجیتال (DAME) که در پیشنهاد بودجه جامع 182 صفحه ای رئیس جمهور برای سال مالی 2024 به چشم می خورد، ارائه شد. هدف مالیات DAME این است که ماینرهای کریپتو را وادار به پرداخت هزینه کنند. هزینه‌هایی که بر دیگران تحمیل می‌کنند» در رابطه با تأثیر زیست‌محیطی فعالیت‌های استخراج ارز دیجیتال.

استخراج کنندگان کریپتو ممکن است با پیشنهاد DAME بایدن با افزایش تدریجی مالیات مواجه شوند

با ابراز نگرانی شورای مشاوران اقتصادی کاخ سفید در مورد به اصطلاح بحران اقلیمی، دولت بایدن استدلال می‌کند که مصرف انرژی استخراج دارایی‌های رمزنگاری شده «سرریزهای منفی بر محیط‌زیست، کیفیت زندگی، و شبکه‌های برق که این شرکت‌ها در سراسر کشور مستقر هستند به همراه دارد. “

برای پرداختن به این هزینه‌های زیست‌محیطی، کاخ سفید بر این باور است که مالیات بر انرژی استخراج دارایی‌های دیجیتال (DAME) شرکت‌ها را تشویق می‌کند تا «در نظر گرفتن بهتر آسیب‌هایی که بر جامعه تحمیل می‌کنند، شروع کنند». مالیات DAME در نظر دارد مالیاتی را به تدریج از استخراج کنندگان دارایی های کریپتو در ایالات متحده وضع کند که در نهایت به 30 درصد می رسد.

در این پست وبلاگ، کاخ سفید به مقاله اخیر نیویورک تایمز اشاره می‌کند که متهم به یک “تصاویر یک طرفه” مغرضانه است که بر داده‌های تاریخ‌نگاری تکیه می‌کند در حالی که هیچ استدلال متقابلی ارائه نمی‌دهد. علاوه بر این، دولت بایدن شامل مقایسه ای بین الکتریسیته مورد استفاده برای استخراج و مصرف برق در مورد روشنایی منازل آمریکا است – تاکتیکی که به عنوان فریبنده تلقی می شود تا خوانندگان را باور کنند که فناوری منابع انرژی در نظر گرفته شده برای استفاده انسانی را می دزدد.

با این حال، این مقایسه از فاکتورگیری در مزایای ارائه شده توسط سیستم های پاسخ مستقیم کاربردی یا یافته های تحقیق فعلی از دانیل باتن، تحلیلگر ESG. پیام دولت بایدن در تایید منابع انرژی تجدیدپذیر که توسط استخراج‌کنندگان بیت‌کوین استفاده می‌شود یا اینکه چگونه استخراج می‌تواند انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهد، ناکام است.

با این حال، کاخ سفید ادعا می کند که معدنچیانی که از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند در واقع “میزان نیروی پاک موجود برای سایر مصارف را کاهش می دهند” که منجر به افزایش قیمت برای مصرف کنندگان می شود. اصطلاح “کثیف” بارها هنگام اشاره به “منابع کثیف تر برق” به کار می رود.

در نهایت، کاخ سفید تاکید می کند که مالیات DAME “تنها یک نمونه از تلاش های دولت برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی” است. این صرفاً به‌عنوان «شروع پرداختن به ماینرهای رمزنگاری سهم منصفانه از هزینه‌های تحمیل‌شده بر جوامع محلی و محیط‌زیست» عمل می‌کند.

برچسب ها در این داستان

دولت بایدن، بحران آب و هوا، شورای مشاوران اقتصادی، استخراج کریپتو، DAME، مالیات DAME، دارایی های دیجیتال، شبکه های برق، اثرات زیست محیطی، سهم عادلانه، جوامع محلی، سرریزهای منفی، انرژی های تجدیدپذیر

نظر شما در مورد پیشنهاد مالیاتی DAME چیست؟ آیا فکر می کنید که به طور موثر هزینه های زیست محیطی ادعایی استخراج کریپتو را برطرف می کند یا فکر می کنید به طور غیرمنصفانه صنعت ماینینگ را هدف قرار می دهد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.