کاخ سفید می گوید بایدن به پاول رئیس فدرال رزرو اعتماد دارد در حالی که ابزار Fedwatch افزایش 25bps را در این هفته پیش بینی می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] با تشکیل کمیته بازار آزاد فدرال در روز چهارشنبه و مشکلات مالی اخیر سیستم بانکی ایالات متحده، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعتماد دارد. در همین حال، با توجه به ابزار Fedwatch گروه CME، احتمال نرخ هدف نشان می دهد که

کد خبر : 336432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
کاخ سفید می گوید بایدن به پاول رئیس فدرال رزرو اعتماد دارد در حالی که ابزار Fedwatch افزایش 25bps را در این هفته پیش بینی می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

با تشکیل کمیته بازار آزاد فدرال در روز چهارشنبه و مشکلات مالی اخیر سیستم بانکی ایالات متحده، کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گفت، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعتماد دارد. در همین حال، با توجه به ابزار Fedwatch گروه CME، احتمال نرخ هدف نشان می دهد که فدرال رزرو در این هفته نرخ وجوه فدرال را 25 واحد پایه (bps) افزایش خواهد داد. همچنین 26.9 درصد احتمال دارد که بانک مرکزی ایالات متحده نرخ بهره را در این ماه افزایش ندهد.

تمرکز لیزری بازار بر نشست آتی فدرال رزرو؛ دولت بایدن به رهبری پاول اطمینان دارد

هفته ای پرآشوب در صنعت بانکداری ایالات متحده بود زیرا سه بانک بزرگ سقوط کردند و فدرال رزرو اعلام کرد که دو تا از آنها را به طور کامل نجات خواهد داد. علاوه بر این، بانک مرکزی ایالات متحده برنامه تامین مالی مدت بانکی (BTFP) را برای کمک به بانک های شکست خورده و سپرده گذاران آنها ایجاد کرد. علاوه بر این، فدرال رزرو 164.8 میلیارد دلار برای تقویت نقدینگی به بانک ها وام داد و در 19 مارس با پنج بانک مرکزی بزرگ دیگر برای تقویت نقدینگی دلار آمریکا همکاری کرد.

بدتر از همه، یک مقاله اخیراً منتشر شده نشان می دهد که تقریباً 186 بانک ایالات متحده با مشکلات مشابه بانک سیلیکون ولی دست و پنجه نرم می کنند و سهام بانک First Republic در 20 مارس سقوط کرد و بیش از 40 درصد از ارزش خود را در یک روز از دست داد. در همین حال، در 22 مارس، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) و رئیس فدرال رزرو جروم پاول، سرنوشت نرخ وجوه فدرال را تعیین خواهند کرد.

قبل از سقوط صنعت بانکداری، بانک مرکزی ایالات متحده به دنبال رشد قابل توجه پولی در واکنش به همه‌گیری کووید-19، که باعث شد این موسسه نرخ‌ها را در سطح صفر نگه داشته باشد، از همین زمان در سال گذشته، هر ماه به سرعت نرخ معیار را افزایش می‌داد. هنگامی که تورم شروع به افزایش کرد، اعضای فدرال رزرو، از جمله رئیس پاول، از آن به عنوان “گذرا” یاد کردند و پیش بینی کردند که دوام نخواهد داشت.

با این حال، انقباض سریع پولی فدرال رزرو در واکنش به تورم، مشکلات قابل توجهی را با اسناد بلندمدت خزانه داری ایجاد کرده است. در جریان کنفرانس مطبوعاتی کاخ سفید در روز دوشنبه، از کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی درباره نظر بایدن درباره رهبری رئیس فدرال رزرو و اینکه آیا ممکن است پاول به عنوان رئیس فدرال رزرو جایگزین شود، سؤال شد. «نه، به هیچ وجه. ژان پیر گفت: رئیس جمهور به ژروم پاول اعتماد دارد.

هشت روز قبل، در 13 مارس، رئیس جمهور بایدن به آمریکایی ها اطمینان داده بود که سیستم بانکی ایالات متحده امن است. او گفت: “آمریکایی ها می توانند مطمئن باشند که سیستم بانکی ما امن است.” «سپرده‌های شما امن است. اجازه دهید همچنین به شما اطمینان دهم که ما در اینجا متوقف نخواهیم شد. رئیس جمهور آمریکا افزود: ما هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد.

علاوه بر این، استراتژیست ها و اقتصاددانان بازار در مورد برنامه های فدرال رزرو برای چهارشنبه کنجکاو هستند و برخی گمانه زنی می کنند که بانک مرکزی بدخواهانه خواهد بود. به عنوان مثال، هفته گذشته، یان هاتزیوس، اقتصاددان ارشد گلدمن ساکس، پیش بینی نرخ وجوه فدرال ایالات متحده این بانک را اصلاح کرد و اظهار داشت که انتظار افزایش روز چهارشنبه را ندارد.

سایر تحلیلگران بازار پیش بینی می کنند که فدرال رزرو این هفته نرخ بهره را 25 واحد پایه (bps) افزایش دهد. در زمان نگارش این مقاله، ابزار CME Group Fedwatch احتمال 73.1 درصدی را برای افزایش نرخ 25bps نشان می‌دهد. ابزار Fedwatch همچنین نشان می دهد که 26.9 درصد از تحلیلگران پیش بینی می کنند که در این ماه هیچ افزایش نرخی وجود نداشته باشد.

برچسب ها در این داستان

کمک مالی، برنامه تامین مالی مدت بانکی، نرخ معیار، بانک های مرکزی، سپرده ها، Dovish، اقتصاددانان، نرخ وجوه فدرال، کمیته بازار آزاد فدرال، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مشکلات مالی، گلدمن ساکس، تورم، یان هاتزیوس، رهبری، نقدینگی، بازار تحلیلگران، استراتژیست های بازار، گسترش پولی، تشدید پولی، همه گیری، رئیس جمهور بایدن، نشست مطبوعاتی، پیش بینی نرخ، افزایش نرخ، امن، احتمال نرخ هدف، موقت، اسناد خزانه، سیستم بانکی ایالات متحده، کاخ سفید

فکر می کنید تصمیم فدرال رزرو در چهارشنبه آینده چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.