ژاپن و چین قرارداد مبادله ارز را به مدت 3 سال تمدید کردند

© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس ژاپنی 1000 ینی و اسکناس های 100 یوانی چینی در این تصویر در پکن، چین، 21 ژانویه 2016 دیده می شود. رویترز/جیسون لی/عکس فایل توکیو (رویترز) – ژاپن و چین قرارداد سوآپ ارزی را که در سال 2018 امضا شد، به مدت سه سال دیگر تمدید کردند تا امکان

کد خبر : 120730
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
ژاپن و چین قرارداد مبادله ارز را به مدت 3 سال تمدید کردند



© رویترز. عکس فایل: یک اسکناس ژاپنی 1000 ینی و اسکناس های 100 یوانی چینی در این تصویر در پکن، چین، 21 ژانویه 2016 دیده می شود. رویترز/جیسون لی/عکس فایل

توکیو (رویترز) – ژاپن و چین قرارداد سوآپ ارزی را که در سال 2018 امضا شد، به مدت سه سال دیگر تمدید کردند تا امکان مبادله ارزهای محلی بین دو بانک مرکزی تا سقف 200 میلیارد یوان یا 3.4 تریلیون ین (30 میلیارد دلار) فراهم شود. بانک مرکزی ژاپن روز دوشنبه اعلام کرد.

با استفاده از قرارداد سوآپ، بانک ژاپن آماده می شود تا در صورت مواجه شدن موسسات مالی ژاپنی با مشکلات غیرمنتظره در تسویه حساب های رنمینبی، نقدینگی را تامین کند و بانک تامین نقدینگی را برای تضمین ثبات سیستم مالی ژاپن ضروری ارزیابی می کند. BOJ در بیانیه ای اعلام کرد.

(1 دلار = 113.67 ین)

(این داستان تبدیل دلار را به 30 میلیارد دلار ، نه 386 تریلیون دلار ، در پاراگراف اول تصحیح می کند)

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با فیوژن مدیا درگیر است، هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.