چین شروع به فروش اوراق قرضه دلاری کرد حتی در شرایطی که اورگراند از بین می رود توسط بلومبرگ

© بلومبرگ یک اسکناس صد دلاری آمریکا و یک اسکناس صد یوان چینی برای عکاسی در هنگ کنگ چین چین در روز دوشنبه ، 15 آوریل 2019 تنظیم شده است. دارایی های اوراق بهادار خزانه داری چین برای سومین ماه با افزایش قدرت آسیایی افزایش یافت. بدهی بیشتر دولت آمریکا در میان جنگ تجاری بین

کد خبر : 119268
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۳:۳۶
چین شروع به فروش اوراق قرضه دلاری کرد حتی در شرایطی که اورگراند از بین می رود توسط بلومبرگ



© بلومبرگ یک اسکناس صد دلاری آمریکا و یک اسکناس صد یوان چینی برای عکاسی در هنگ کنگ چین چین در روز دوشنبه ، 15 آوریل 2019 تنظیم شده است. دارایی های اوراق بهادار خزانه داری چین برای سومین ماه با افزایش قدرت آسیایی افزایش یافت. بدهی بیشتر دولت آمریکا در میان جنگ تجاری بین دو اقتصاد بزرگ جهان. عکاس: پل یونگ/بلومبرگ

(بلومبرگ) – چین در حال فروش اوراق قرضه دلاری در هنگ کنگ برای پنجمین سال متوالی است ، حتی در شرایطی که فشارهای اعتباری در بحبوحه تشدید نگرانی ها در مورد وضعیت مالی توسعه دهندگان املاک این کشور افزایش یافته است.

وزارت دارایی اعلام کرد 30 سپتامبر مجموعاً 4 میلیارد دلار اوراق قرضه را از طریق یک قرارداد 4 قسطی به فروش خواهد رساند که کمتر از فروش 6 میلیارد دلاری سال گذشته است. یک فرد آشنا با این موضوع روز سه شنبه گفت که قیمت اولیه به شرح زیر است ، با حق بیمه بر خزانه داری کمتر از نشانه های اولیه در معامله سال گذشته:

ارائه بدهی در شرایطی که خطرات مربوط به چین شعله ور شده است ، آزمایش احساس سرمایه گذاران خواهد بود. تنگنای نظارتی بر بخش املاک و مستغلات کشور و بحران بدهی در توسعه دهندگان اصلی چین گروه Evergrande Group موج شوکی را در بازارهای اعتباری کشور ایجاد کرده است.

بر اساس شاخص بلومبرگ ، بازده اوراق قرضه ناخواسته دلار اخیرا به بالاترین حد خود در یک دهه گذشته رسید و 20 درصد بود ، زیرا سرمایه گذاران در افزایش ریسک پیش فرض برای برخی از وام گیرندگان چینی قیمت دارند. با این وجود ، تقاضا در طول تاریخ برای ارائه بدهی های دولتی چین که دارای رتبه سرمایه گذاری هستند ، قوی بوده است. و سیل نقدی از بانک های مرکزی از زمان همه گیری هزینه های تامین مالی بسیاری از وام گیرندگان در سراسر جهان را کاهش داده است.

چین در سال 2017 پس از 13 سال وقفه به بازار اوراق قرضه دلار بازگشت. از آن زمان یک بازدید کننده سالانه بود و با تقاضای زیادی روبرو شد. مجموع 17 میلیارد دلار بدهی تا سال 2020 و همچنین 8 میلیارد یورو (9.3 میلیارد دلار) اوراق قرضه به این ارز از سال 2019 فروخته است.

فروش امسال همچنان به سرمایه گذاران نهادی آمریکایی ادامه می یابد. وزارت دارایی سال گذشته با انتشار اولین اسکناس های به اصطلاح 144A در چین ، وسعت خریداران بالقوه را افزایش داد.

هیچ پاسخ فوری از سوی وزارتخانه به فاکس بلومبرگ نیوز مبنی بر اظهارنظر درباره پیشنهاد اوراق قرضه دریافت نشد.

(پس زمینه را به کل اضافه می کند)

© 2021 بلومبرگ LP

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل آگاه باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.