چگونه Dohrnii بازی را تغییر می دهد – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است فضای کریپتو با سرعتی سریع در حال رشد است و شروع به تغییر صنایع بزرگ در سراسر جهان کرده است. حتی با وجود فراگیر شدن کریپتو، برخی از مردم هنوز هیچ ایده ای از چیستی آن ندارند. بر اساس یک نظرسنجی توسط اداره رفتار مالی (FCA)، از هر 10 نفر در

کد خبر : 189586
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
چگونه Dohrnii بازی را تغییر می دهد – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

فضای کریپتو با سرعتی سریع در حال رشد است و شروع به تغییر صنایع بزرگ در سراسر جهان کرده است. حتی با وجود فراگیر شدن کریپتو، برخی از مردم هنوز هیچ ایده ای از چیستی آن ندارند. بر اساس یک نظرسنجی توسط اداره رفتار مالی (FCA)، از هر 10 نفر در بریتانیا سه نفر نمی توانند تعریف ارز دیجیتال را از میان مجموعه ای از پاسخ های احتمالی به درستی تشخیص دهند.

اهمیت آموزش رمزنگاری را نمی توان بیش از حد مورد تاکید قرار داد، با رشد شتابان پذیرش کریپتو، موارد کلیدی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود، به عنوان مثال، شما باید بدانید که چگونه DYOR (تحقیق خودتان را انجام دهید). داشتن یک پایه محکم در آموزش ارزهای دیجیتال و مالی به شما کمک می کند تا تکامل فضای کریپتو را درک کنید.

آموزش مالی برای هر فردی مهم است که در زندگی روزمره خود عمل کند، از صاحبان مشاغل گرفته تا سرمایه گذاران و غیره. صاحبان مشاغل برای تصمیم گیری عاقلانه تجاری، به همین ترتیب سرمایه گذاران، به این دانش نیاز دارند.

متأسفانه، دریافت اطلاعات/دانش کریپتو به‌خوبی ساختار یافته به صورت آنلاین گاهی اوقات می‌تواند به بن‌بست منجر شود، زیرا بیشتر محتواها جامع و ساختار خوبی ندارند.

همچنین هیچ فرآیندی برای پیگیری پیشرفت یادگیری افراد وجود ندارد و آن‌قدرها جذاب نیستند. بسیاری از این منابع صرفا طولانی و بسیار سفت و سخت هستند که مردم را خسته می کند و در نهایت علاقه خود را از دست می دهند.

چگونه Dohrnii بازی را تغییر می دهد

Dohrnii به دنبال پر کردن شکاف است و از آکادمی Dohrnii برای حمایت از رشد صنعت رمزنگاری با دسترسی کاربران به آموزش و ابزارهای مناسب برای موفقیت استفاده می کند. برنامه درسی آکادمی Dohrnii توسط اساتید واجد شرایط و باتجربه دانشگاه تنظیم می شود تا از کیفیت آموزش در حال تدریس اطمینان حاصل شود.

آکادمی از یک رویکرد گیمیفی در آموزش آموزش کریپتو استفاده می کند، به این معنی که یک سفر کاربر وجود دارد و در نتیجه یادگیری را سرگرم کننده، جذاب و مفید می کند. این یک سیستم یادگیری برای کسب درآمد است که به کاربران در حین پیشرفت در یادگیری خود پاداش می دهد، درست مانند بازی های بازی برای کسب درآمد که در آن کاربران برای انجام بازی ها پاداش دریافت می کنند.

آکادمی Dohrnii پیشرفت و نقاط قوت شما را ردیابی می کند، همچنین به شما امکان می دهد با سایر شرکت کنندگانی که در پلتفرم یاد می گیرند تعامل داشته باشید. آکادمی Crypto اطلاعات زیادی را در مورد همه چیز از مبانی بلاک چین گرفته تا اقتصاد و غیره در اختیار کاربران قرار می دهد، جایی که شما می توانید هر آنچه را که باید در مورد کریپتو بدانید را بیاموزید. با راهنمایی و پیگیری مناسب به یک برنامه بازی مانند ساده شده است.

کاملاً قابل توجه است که خرید اکثر دوره های رمزنگاری واقعاً گران است و این امر بسیاری از افرادی را که علاقه مند به یادگیری هستند محدود می کند. آکادمی Dohrnii پل‌ها، این غیرقابل دسترس بودن است، زیرا یادگیری آن در حین کسب درآمد ۱۰۰٪ رایگان است!

نتیجه

از آنجایی که صنعت بازی به دنبال فرصت های بلاک چین است، تجربیات یادگیری غیرمتمرکز گیمیفی شده قبلاً در ارائه دانش رمزنگاری موثر بوده است. ازدواج با این مفاهیم یک تجربه منحصر به فرد ایجاد می کند که می تواند پاداش نیز باشد.

Dohrnii با ارائه آموزش جامع هم در حوزه رمزنگاری و هم در امور مالی، نحوه یادگیری مردم در مورد این موضوعات مهم را تغییر می دهد. بنابراین اگر به دنبال راهی جذاب برای یادگیری در مورد رمزنگاری و در عین حال کسب درآمد هستید، Dohrnii بستر مناسبی برای شما برای شروع سفر ارز دیجیتال است.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.