چگونه 100 میلیارد دلار در کیف پول های رمزنگاری گمشده را بازیابی کنیم؟

[ad_1] KeychainX AG یک شرکت بازیابی رمزنگاری مستقر در سوئیس است که از سال 2017 به مردم کمک می کند تا به ارزهای رمزنگاری گمشده دسترسی پیدا کنند. این شرکت همچنین دارای یک پتنت در انتظار کیف پول کریپتو بدون کلید بر اساس معیارهای جغرافیایی و زیستی با استفاده از بازیابی اجتماعی است. رابرت رادین

کد خبر : 169314
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
چگونه 100 میلیارد دلار در کیف پول های رمزنگاری گمشده را بازیابی کنیم؟

[ad_1]

KeychainX AG یک شرکت بازیابی رمزنگاری مستقر در سوئیس است که از سال 2017 به مردم کمک می کند تا به ارزهای رمزنگاری گمشده دسترسی پیدا کنند. این شرکت همچنین دارای یک پتنت در انتظار کیف پول کریپتو بدون کلید بر اساس معیارهای جغرافیایی و زیستی با استفاده از بازیابی اجتماعی است.

رابرت رادین مدیر عامل KeychainX است. او اخیراً به پادکست خبری Bitcoin.com پیوست تا درباره احتمال بازیابی 100 میلیارد دلار از کیف پول‌های رمزنگاری گمشده، و همچنین بهترین شیوه‌های امنیتی، هک‌های خطرناک، باگ‌ها و موارد دیگر صحبت کند.

KeychainX، این یک سرویس بازیابی کیف پول رمزنگاری است که از سال 2017 فعالیت می کند. این شرکت کلیدهای کیف پول را برای بسیاری از مشتریان از سرتاسر جهان بازیابی کرد و می توانید برخی از بررسی های تحسین برانگیز آنها را در Trustpilot مشاهده کنید که در آن KeychainX تقریباً نمره عالی 4.9 “عالی” دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت، از KeychainX.io بازدید کنید یا اگر نیاز به صحبت در مورد بازیابی رمز عبور دارید، فقط یک ایمیل به [email protected] ارسال کنید.


پادکست خبری Bitcoin.com دارای مصاحبه با رهبران، بنیانگذاران و سرمایه گذاران جالب در دنیای ارزهای دیجیتال، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، NFTs و Metaverse است. ما را در iTunes، Spotify و Google Play دنبال کنید.


این یک پادکست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.