چگونه یادگیری را سرگرم کننده کنیم

[ad_1] به عنوان یک مربی یا والدین ، ​​معمولاً یادگیری برای دانش آموزان و بچه هایتان سرگرم کننده به نظر می رسد. اگر روش های سنتی یادگیری آنها را درگیر نمی کند ، وقت آن است که خارج از چارچوب فکر کنید. توجه آنها را با روشهای یادگیری فردی ، خلاقانه و مبتنی بر فناوری

کد خبر : 9766
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
چگونه یادگیری را سرگرم کننده کنیم

[ad_1]

به عنوان یک مربی یا والدین ، ​​معمولاً یادگیری برای دانش آموزان و بچه هایتان سرگرم کننده به نظر می رسد. اگر روش های سنتی یادگیری آنها را درگیر نمی کند ، وقت آن است که خارج از چارچوب فکر کنید. توجه آنها را با روشهای یادگیری فردی ، خلاقانه و مبتنی بر فناوری جلب کنید.

مراحل

  • تصویری با عنوان تصمیم بگیرید آیا کودک برای پیش دبستانی آماده است مرحله 1


    1
    علایق خاص دانشجویان خود را در آن بگنجانید. وقتی به علاقه دانشجویان خود متوسل می شوید ، راحت تر می توانید آنها را درگیر درس کنید و آنها را در مورد مفاهیم هیجان زده کنید.

    • به عنوان یک مربی ، وقت بگذارید و از دانش آموزان خود در مورد سرگرمی ها و علایق آنها بپرسید. در صورت امکان ، راهی پیدا کنید تا این علایق را در برنامه های درسی خود بگنجانید. همچنین ، به دانش آموزان خود اجازه دهید موضوعاتی را پیشنهاد دهند و یا مطالبی مانند کتاب ، بازی یا برنامه را که از آن لذت می برند و می خواهند با کلاس به اشتراک بگذارند ، بیاورند.
    • به عنوان والدین ، ​​راه هایی برای ادغام علایق فرزند خود با محتوای آموزشی پیدا کنید. اگر آنها به کامیون علاقه دارند ، کتاب و بازی های آموزشی در مورد کامیون پیدا کنید. اگر اهل موسیقی هستند ، از موسیقی نت برای کشف کسری استفاده کنید.[1]

  • به عنوان یک مربی ، وقت بگذارید و از دانش آموزان خود در مورد سرگرمی ها و علایق آنها بپرسید. در صورت امکان ، راهی پیدا کنید تا این علایق را در برنامه های درسی خود بگنجانید. همچنین ، به دانش آموزان خود اجازه دهید موضوعاتی را پیشنهاد دهند و یا مطالبی مانند کتاب ، بازی یا برنامه را که از آن لذت می برند و می خواهند با کلاس به اشتراک بگذارند ، بیاورند.
  • به عنوان والدین ، ​​راه هایی برای ادغام علایق فرزند خود با محتوای آموزشی پیدا کنید. اگر آنها به کامیون علاقه دارند ، کتاب و بازی های آموزشی در مورد کامیون پیدا کنید. اگر اهل موسیقی هستند ، از موسیقی نت برای کشف کسری استفاده کنید.[1]
  • تصویری با عنوان به کودکی که لکنت زبان دارد کمک کنید مرحله 5

    2
    زمان یادگیری دانش آموزان خود را برای تأمین نیازهای آنها ساختار دهید. تصور اینکه همه بچه ها به یک روش و با همان سرعت یاد می گیرند غیرمسئولانه است. به عنوان والدین و مربیان ، نیازهای خاص هر کودک را ارزیابی کنید. مشخص کنید که آیا آنها در حالت آرام نشستن مشکلی دارند یا خیر. بررسی کنید که آنها چگونه بهتر یاد می گیرند – آیا آنها یادگیرنده شنیداری ، یادگیرنده بصری یا یادگیرنده فیزیکی هستند؟ از این دانش برای ساختار برنامه های درسی و دروس خود استفاده کنید.

    • اگر آنها در نشستن مشکل دارند ، به آنها استراحت زیادی دهید تا بتوانند حرکت کنند. اگر آنها یادگیرنده بصری هستند ، تصاویر زیادی را در درس خود بگنجانید.[2]
    • اگر در مورد سبک های یادگیری دانش آموزان خود مطمئن نیستید ، سعی کنید از یک مسابقه یا ارزیابی سریع استفاده کنید تا ایده بگیرید. تعدادی از این موارد بصورت آنلاین در دسترس است. اگر منابع داشته باشید ، حتی ممکن است به فکر معرفی یک متخصص باشید.[3]
  • اگر آنها در نشستن مشکل دارند ، به آنها استراحت زیادی دهید تا بتوانند حرکت کنند. اگر آنها یادگیرنده بصری هستند ، تصاویر زیادی را در درس خود بگنجانید.[2]
  • اگر در مورد سبک های یادگیری دانش آموزان خود مطمئن نیستید ، سعی کنید از یک مسابقه یا ارزیابی سریع استفاده کنید تا ایده بگیرید. تعدادی از این موارد بصورت آنلاین در دسترس است. اگر منابع داشته باشید ، حتی ممکن است به فکر معرفی یک متخصص باشید.[3]
  • تصویری با عنوان چالش طلاق و حضانت برای فرزندان را آسان کنید مرحله 3

    3
    به دانش آموزان خود فرصت دهید تا به یکدیگر آموزش دهند. هنگامی که کودکان مسئولیت یادگیری خود یا دیگران را به عهده می گیرند ، آنها را تشویق می کنند که مطالب را تا حد ممکن دقیق یاد بگیرند.

    • به عنوان یک مربی ، فرصت هایی را برای آموزش یکدیگر به دانش آموزان خود ارائه دهید.
      • به هر دانش آموز موضوعی اختصاص دهید و از آنها بخواهید درسی در مورد موضوع خود تهیه کنند – اکنون مسئولیت آنها این است که آن موضوع را از داخل و خارج بدانند. هنگامی که آنها درسی را آماده کردند ، از آنها بخواهید که مطالب را به یک گروه کوچک یا جلوی کلاس ارائه دهند.
      • از دانش آموزان بخواهید که جفت یا گروه های کوچک کار کنند. به جای اینکه از شما کمک بخواهید ، آنها را تشویق کنید تا برای حل هر مشکلی که دارند با یکدیگر اعتماد کنند. پروژه های گروهی را به آنها اختصاص دهید ، که به آنها امکان می دهد یکدیگر را درگیر کنند و یادگیری را بیشتر سرگرم کنند.
      • با دانشجویی شریک شوید که با دانشجویی که در یک موضوع تسلط داشته است دست و پنجه نرم می کند. در حالت ایده آل ، دانشجویی که در تلاش است ، از دانش آموز دیگر س questionsال می کند.
    • به عنوان یک والدین ، ​​این فرصت را به کودک خود بدهید تا آنچه را می آموزد به شما بیاموزد. اگر کودک شما برای حل مشکلی تلاش می کند ، جواب او را ندهید. درعوض ، س themالات مشخصی درباره محتوا از آنها بپرسید ، مانند “از کجا می دانید ____؟” یا “چگونه ____ را حل می کنید؟”[4]
  • به عنوان یک مربی ، فرصت هایی را برای آموزش یکدیگر به دانش آموزان خود ارائه دهید.
    • به هر دانش آموز موضوعی اختصاص دهید و از آنها بخواهید درسی در مورد موضوع خود تهیه کنند – اکنون مسئولیت آنها این است که آن موضوع را از داخل و خارج بدانند. هنگامی که آنها درسی را آماده کردند ، از آنها بخواهید که مطالب را به یک گروه کوچک یا جلوی کلاس ارائه دهند.
    • از دانش آموزان بخواهید که جفت یا گروه های کوچک کار کنند. به جای اینکه از شما کمک بخواهید ، آنها را تشویق کنید تا برای حل هر مشکلی که دارند با یکدیگر اعتماد کنند. پروژه های گروهی را به آنها اختصاص دهید ، که به آنها امکان می دهد یکدیگر را درگیر کنند و یادگیری را بیشتر سرگرم کنند.
    • با دانشجویی شریک شوید که با دانشجویی که در یک موضوع تسلط داشته است دست و پنجه نرم می کند. در حالت ایده آل ، دانشجویی که در تلاش است ، از دانش آموز دیگر س questionsال می کند.
  • به عنوان یک والدین ، ​​این فرصت را به کودک خود بدهید تا آنچه را می آموزد به شما بیاموزد. اگر کودک شما برای حل مشکلی تلاش می کند ، جواب او را ندهید. درعوض ، س themالات مشخصی درباره محتوا از آنها بپرسید ، مانند “از کجا می دانید ____؟” یا “چگونه ____ را حل می کنید؟”[4]
  • تصویری با عنوان توسعه توانایی هنری کودک مرحله 2

    4
    در یادگیری دانش آموز یا کودک خود شرکت کنید. هنگامی که دانش آموزان یا بچه هایتان در حال تحصیل یا مشارکت در یک فعالیت آموزشی هستند ، به آن بپیوندید. اگر در آموزش آنها شرکت کننده فعال باشید ، عادت های مطالعه ، مهارت های حل مسئله و احساس شادی را که فرد هنگام یادگیری چیز جدیدی احساس می کند ، الگوسازی می کنید. . اگر آنها شک کنند که شما از فعالیت یا محتوا لذت نمی برید ، تصور می کنند که فعالیت یا محتوا صرفاً ارزش وقت آنها را ندارد.

    • یک وقت یک به یک با آنها بگذرانید. بیشتر کودکان دوست دارند مورد توجه فردی قرار بگیرند زیرا باعث می شود احساس اهمیت کنند. هنگامی که به میل کودک برای تأیید پاسخ می دهید ، احتمال اینکه کودک پذیرای درس باشد ، است.
    • وقتی بچه ها برای ساعات خواندن آرام می نشینند ، از این فرصت استفاده کنید و خودتان کمی بخوانید.[5]

    تبلیغات

  • یک وقت یک به یک با آنها بگذرانید. بیشتر کودکان دوست دارند مورد توجه فردی قرار بگیرند زیرا باعث می شود احساس اهمیت کنند. هنگامی که به میل کودک برای تأیید پاسخ می دهید ، احتمال اینکه کودک پذیرای درس باشد ، است.
  • وقتی بچه ها برای ساعات خواندن آرام می نشینند ، از این فرصت استفاده کنید و خودتان کمی بخوانید.[5]
  • [ad_2]

    لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

    برچسب ها : ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.