چگونه می توان دود مایع ایجاد کرد

[ad_1] دود مایع یک عنصر پخت و پز قدرتمند و خوش طعم است که می توانید به گوشت ها و سایر مواد غذایی اضافه کنید تا طعم کباب دودی به آنها ببخشد. ممکن است خودتان دود مایع خود را در خانه درست کنید ، اما شما به یک دودکش ، سیگاری یا گریل نیاز دارید

کد خبر : 10499
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۳۶
چگونه می توان دود مایع ایجاد کرد

[ad_1]

دود مایع یک عنصر پخت و پز قدرتمند و خوش طعم است که می توانید به گوشت ها و سایر مواد غذایی اضافه کنید تا طعم کباب دودی به آنها ببخشد. ممکن است خودتان دود مایع خود را در خانه درست کنید ، اما شما به یک دودکش ، سیگاری یا گریل نیاز دارید که روی آن دودکش باشد. روند کار بسیار ساده است ، اما زمان زیادی را صرف می کند. ترفند این است که تراکم دودی را که هنگام سیگار کشیدن تراشه های چوب روی منقل ، سیگاری یا آتش سوزی آزاد می شود ، بگیرید.

مراحل

  • تصویری با عنوان Make Liquid Smoke مرحله 1


    1
    کوره گاز را برای یک دود مایع آسان راه اندازی کنید. برای ایجاد دود مایع می توانید از گریل گاز استفاده کنید. دستگیره را فشار داده ، آنرا بچرخانید تا روشن شود و استارتر را فشار دهید. وقتی شعله روشن شد ، دما را روی بالا قرار دهید و اجازه دهید کباب پز در حدود 500 درجه فارنهایت (260 درجه سانتیگراد) گرم شود.
  • تصویری با عنوان Make Liquid Smoke مرحله 2

    2
    برای یک عطر و طعم دودی پایه و خوشمزه یک سیگاری را گرم کنید. برای تولید دود این پروژه می توانید از یک فرد سیگاری مخصوص گوشت نیز استفاده کنید. یک استارت دودکش پر از سوختن زغال تهیه کنید. وقتی ذغال سوخت و زغال ها داغ شد ، زغال ها را به سیگاری منتقل کنید. ذغال ها را روی ظرف ذغال پهن کرده و بگذارید سیگاری ها تا حرارت زیاد یا حدود 300 درجه فارنهایت (149 درجه سانتی گراد) گرم شوند.

    • افراد سیگاری معمولاً غذاها را در دمای پایین تری نسبت به کباب پز می پزند ، زیرا این مواد برای پختن از طریق سیگار کشیدن به جای گرم شدن مستقیم طراحی شده اند.
  • افراد سیگاری معمولاً غذاها را در دمای پایین تری نسبت به کباب پز می پزند ، زیرا این مواد برای پختن از طریق سیگار کشیدن به جای گرم شدن مستقیم طراحی شده اند.
  • تصویری با عنوان Make Liquid Smoke مرحله 3

    3
    برای ایجاد یک دود مایع مایع دودی ، یک کوره ذغالی را آتش بزنید. یک قطعه روزنامه را در پایین یک استارت دودکش قرار دهید ، این یک ظرف فلزی است که برای شروع آتش زغال استفاده می شود. بقیه استارتر را با ذغال پر کنید. روزنامه را در قسمت پایین روشن کنید و منتظر باشید تا زغال روشن شود ، بسوزد و خاکستری شود.[1]
  • گریل را بگذارید تا حدود 20 دقیقه گرم شود تا به حدود 500 درجه فارنهایت (260 درجه سانتیگراد) برسد.
  • تصویری با عنوان Make Liquid Smoke مرحله 4

    4
    برای ایجاد عطر و طعم دود چوبی در یک chimenea آتش ایجاد کنید. درب قسمت بالای شیمنه را که یک شومینه مستقل است و می توانید از آن در فضای باز استفاده کنید ، بردارید. روزنامه مچاله شده را در پایین چیمنه قرار دهید. یک شاخه شاخه خشک بالای روزنامه را بزنید. روزنامه را در چندین مکان مشتعل کنید. وقتی شاخه ها در حال سوختن هستند ، یک یا دو سیاهه کوچک اضافه کنید.[2]

    تبلیغات

  • وقتی آتش سوزی برقرار شد ، چند تا سیاهه چوب بزرگتر اضافه کنید تا کیمنه خوب و گرم شود. آتش سوزی های چوب معمولاً به دمای حدود 500 و 600 درجه فارنهایت (260 و 316 درجه سانتی گراد) می رسند. بگذارید آن ها بسوزند تا شما با تختی از ذغال های گرم و درخشان موندید.
  • [ad_2]

    لینک منبع :
    هوشمندنیوز

    آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
    + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
    ای کافی شاپ
    مدیریت حرفه ای کافی شاپ
    خبره
    حقوقدان خبره
    و حرفه ای
    سرآشپز حرفه ای
    آموزش مجازی تعمیرات موبایل
    آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
    آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

    برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.