چگونه می توانیم یک سرمایه برای شرکت خود باشیم
در دنیای مالی ، دارایی چیزی است که پول را در جیب شما قرار می دهد. در دنیای تجارت ، کارمندی استخدام می شود که همان کار را برای یک شرکت انجام دهد. یک کارمند از دانش و مهارت های خود برای کسب درآمد برای خود و کارفرمای خود استفاده می کند. با گذشت زمان
کد خبر : 10532
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۵:۳۴
در دنیای مالی ، دارایی چیزی است که پول را در جیب شما قرار می دهد. در دنیای تجارت ، کارمندی استخدام می شود که همان کار را برای یک شرکت انجام دهد. یک کارمند از دانش و مهارت های خود برای کسب درآمد برای خود و کارفرمای خود استفاده می کند. با گذشت زمان ، یک کارمند می تواند ارزش خود را برای یک شرکت افزایش دهد تا جایی که ضروری شود. برای تبدیل شدن به یک سرمایه برای شرکت خود از مراحل زیر استفاده کنید.
مراحل
1
فراتر از انتظارات. در شرکتی که در آن کار می کنید ، نقش شغلی مشخصی خواهید داشت و از این طریق درآمد شرکت را کسب می کنید. اگر نتوانید وظیفه خود را به خوبی انجام دهید ، مشتریان خود را از دست خواهید داد و ممکن است به یک بدهی تبدیل شوید ، به این معنی که پول شرکت را از دست می دهید. برای اطمینان از اینکه وظیفه خود را به خوبی انجام می دهید ، باید یاد بگیرید که چگونه این کار را با استانداردهای شرکت انجام دهید. از کارمندان دیگر بیاموزید ، مربی بگیرید ، در دوره های آموزشی ثبت نام کنید و مشتاق یادگیری هرچه بیشتر باشید. نتایجی که در کار می گیرید در نهایت همان چیزی است که در مورد شما قضاوت خواهد شد.
- این مهم ترین بخش است. دلیل کل شرکت برای استخدام شما در این نقش شغلی است. آن را به درستی انجام دهید و به خوبی انجام دهید.
- خودسازی و شبکه سازی مهم هستند ، اما اگر عملکرد شما به دلیل آنها افت کند ، هیچ لطفی برای خود نمی کنید.
- به بازگشت سرمایه شرکت (ROI) به خود فکر کنید. چقدر در رابطه با حقوق خود برای آنها درآمد کسب می کنید؟ انجام این کار به شما کمک می کند تا مشارکت های خود را تنظیم کنید و به شما کمک می کند تا روش هایی برای افزایش ارزش قابل اندازه گیری خود پیدا کنید.[1]
2
وظایف را در اولویت قرار دهید. وظایف خود را از کمترین و مهمترین آنها سازماندهی کنید. وقتی مهمترین 20 درصد وظایف خود را تعیین کردید ، آنها را جدا از بقیه علامت گذاری کنید. بیشتر وقت و تلاش خود را صرف کار بر روی این موارد کنید ، بقیه را در صورت لزوم به سرعت تکمیل کنید. این به شما این امکان را می دهد تا بهترین کار خود را در مهمترین وظایف انجام دهید ، نه اینکه خود را در کارهای مهم و غیر مهم گسترش دهید.[2]
3
مسافت بیشتری را طی کنید. کارمندان با ارزش وقتی ساعت پنج ساعت می شود کار را متوقف نمی کنند. اگر کاری برای انجام یک پروژه دارید ، بعداً بمانید و آنچه را که می توانید انجام دهید پس از ساعتها به دست آورید. هنگامی که به خانه می روید ، کار خود را با خود بیاورید و کارهای آن را در زمان خانواده انجام دهید. همیشه آماده پاسخگویی به ایمیل های بعد از ساعت نیز باشید. این تلاش اضافی باعث می شود شما به عنوان یک زحمت کش مورد توجه قرار بگیرید.[3]
- بدانید که این کار اضافه کاری نیست ، که به حقوق اضافی نیاز دارد ، بلکه صرفاً کار اضافی و بدون انتظار پرداخت اضافی است.
- مسافت پیموده شده باید به کیفیت کار شما نیز مربوط باشد. بعضی از افراد کار خوبی انجام می دهند و آن را در همانجا رها می کنند ، در حالی که دیگران پیشنهاد می دهند کارهای اضافی انجام دهند.
- به عنوان مثال ، برخی از کارمندان به مربیان پیشنهاد می دهند ، کارمندان جدیدی آموزش می دهند و روشهای کار کارآمدتری را پیشنهاد می دهند. سازماندهی رویدادهای خیریه و اجتماعی را در نظر بگیرید که کارمندان شرکت را دور هم جمع کرده و به جامعه کمک می کنند.
- با این کار اعتبار و اعتبار شرکت شما به طور همزمان بهبود می یابد.[4]
4
خود شروع کننده شوید. شرکت ها غالباً دلایل زیادی دارند که کارگران آنها “خود شروع کننده” باشند. کارکنانی که مشکلاتی را مشاهده می کنند و برای رفع آنها ابتکار عمل می گیرند ، رئیس خود را صرف وقت و کار می کنند و منتظر نمی مانند که برای حل این مشکل از او خواسته شود. قبل از شروع کار اضافی یا انجام درخواست مشتری ، درخواست تأیید نکنید. فقط این کار را بکن اگر ایده ای در مورد چیزی دارید که می تواند برای شرکت ارزش افزوده داشته باشد ، در این باره به مدیر خود مراجعه کنید.[5]
5
عهده دار شدن. یک کارمند با ارزش کارمندی است که می توان روی او حساب کرد تا به طور مداوم خواسته های موقعیت و مدیران خود را برآورده کند و از آنها فراتر رود. کار معتبری را ارائه دهید و به طور مداوم مهلت های خود را رعایت کنید تا شهرت یک کارمند مسئول را بدست آورید. مسئولیت همچنین شامل اشتباهات شما نیز می شود. وقتی به هم ریخته اید ، با پذیرفتن خطا و پذیرفتن مسئولیت ، مالک آن شوید و بلافاصله برای یافتن راه حل تلاش کنید. به طور کلی ، برای کسب شهرت به عنوان فردی که کارفرمای شما می تواند روی او حساب کند ، تلاش کنید.[6]
تبلیغات
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰