چگونه فرصت ها را برای افراد حرفه ای تحصیل کرده بین المللی باز کنیم

پیوستن به یک انجمن حرفه‌ای مانند انجمن تکنسین‌ها و تکنسین‌های مهندسی خبره انتاریو می‌تواند به تازه‌واردان کمک کند تا در حرفه خود پیشرفت کنند. در دنیای جهانی رقابتی فزاینده، مسیرهای شغلی حرفه ای ها اغلب با تجربیات و زمینه های آموزشی متنوع مشخص می شود. به دلیل تفاوت در تحصیلات، تجربه کاری و استانداردهای بین

کد خبر : 500225
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
چگونه فرصت ها را برای افراد حرفه ای تحصیل کرده بین المللی باز کنیم


پیوستن به یک انجمن حرفه‌ای مانند انجمن تکنسین‌ها و تکنسین‌های مهندسی خبره انتاریو می‌تواند به تازه‌واردان کمک کند تا در حرفه خود پیشرفت کنند.

در دنیای جهانی رقابتی فزاینده، مسیرهای شغلی حرفه ای ها اغلب با تجربیات و زمینه های آموزشی متنوع مشخص می شود. به دلیل تفاوت در تحصیلات، تجربه کاری و استانداردهای بین کشورها، پیمایش در یک بازار کار جدید می تواند برای متخصصان تحصیل کرده بین المللی (IEP) چالش برانگیز باشد. با این حال، دریافت گواهینامه از یک انجمن حرفه ای شناخته شده می تواند درها را به روی مزایای بی شماری، چه از نظر حرفه ای و چه از نظر شخصی، باز کند.

در رویداد شغلی رایگان OACETT شرکت کنید

با سدریک موتومبو، تکنسین گواهی شده میراث کنگو از جمهوری دموکراتیک کنگو که در سال 2005 برای ادامه تحصیل به آفریقای جنوبی مهاجرت کرد، آشنا شوید. در سال 2010، او یک دیپلم ملی تقریباً معادل دیپلم کالج در انتاریو به دست آورد. به دنبال آن لیسانس مهندسی عمران و دیپلم مدیریت بازرگانی به پایان رسید. اشتیاق او برای حل چالش های پیچیده در جامعه خود و بهبود کیفیت زندگی و محیط، او را به دنبال حرفه ای در مهندسی عمران سوق داد. پس از سال ها کار در حرفه مهندسی عمران در آفریقای جنوبی، موتومبو در سپتامبر 2021 به کانادا رفت تا به دنبال رویاهای خود باشد.

پیوستن به یک انجمن حرفه‌ای مانند انجمن تکنسین‌ها و تکنسین‌های مهندسی خبره انتاریو می‌تواند به تازه‌واردان کمک کند تا در حرفه خود پیشرفت کنند.

سدریک موتومبو

درک موانعی که تازه واردان با آن روبرو هستند

داستان Mutombo نمونه ای از مبارزات بسیاری از IEP ها در هنگام مهاجرت است، از کسب تجربه کاری در کانادا گرفته تا رسیدگی به مسائل مربوط به وضعیت مهاجرت و یادگیری نحوه هدایت در بازار کار محلی. از زمان ورود به کانادا، او سفر تحصیلی خود را در برنامه فناوری مهندسی عمران Seneca Polytechnic ادامه داده است. در حالی که او در تحصیلات خود عالی بوده است، تجربه او در کانادا چالش برانگیز بوده است. او به دلیل نداشتن تجربه کاری در کانادا و داشتن مجوز تحصیلی که اجازه می‌دهد 20 ساعت در هفته کار کند، در یافتن شغل مشکل داشته است. اکثر مشاغل تمام وقت هستند، 40 ساعت در هفته، که لازم است کارفرما از Mutombo حمایت کند، زیرا او مجوز کار یا اقامت دائم ندارد. یکی دیگر از موانعی که موتومبو با آن روبرو شد، یادگیری نحوه عملکرد حرفه او و بازار کار کانادا بود. این یک چالش رایج است که تازه واردان هنگام جستجوی کار در حرفه خود با آن مواجه می شوند.

در رویداد شغلی رایگان OACETT شرکت کنید

کسب اعتبار و شناخت

در حالی که چالش ها قابل توجه بودند، موتومبو به محض ورود به کانادا فعال بود و هیچ وقت را برای پیوستن به یک انجمن حرفه ای تلف نکرد. او در مارس 2022 به انجمن تکنسین‌ها و تکنسین‌های مهندسی خبره انتاریو (OACETT) پیوست و در ماه مه 2023 به یک تکنسین معتبر (C.Tech.) تبدیل شد. صدور گواهینامه با OACETT مهارت‌های Mutombo را تأیید کرد و گزینه‌هایی برای ادغام با فناوری مهندسی محلی‌اش در اختیار او قرار داد. جامعه و حمایت بسیار مورد نیاز با پیمایش در بازار کار محلی. فرآیند صدور گواهینامه انجمن شامل ارزیابی سوابق تحصیلی، تجربه حرفه ای و رعایت استانداردهای اخلاقی او بود. Mutombo اعتبار و شناخت بیشتری را در زمینه خود با تبدیل شدن به یک تکنسین معتبر به دست آورد. همانطور که او توضیح می دهد، “من تصمیم گرفتم برای راهنمایی، شناخت، حرفه ای بودن، پشتیبانی، توسعه حرفه ای و شبکه سازی به OACETT بپیوندم.”

افزایش رشد شغلی

از زمان پیوستن به OACETT، Mutombo شغل کانادایی را در حرفه خود تضمین کرده و آماده فارغ التحصیلی از کالج می شود. او همچنین در اولین رویداد OACETT خود، کنفرانس و جشن سالانه شرکت کرده است، جایی که او این فرصت را داشت تا با بیش از 200 متخصص صنعت ارتباط برقرار کند. از طریق ارتباطاتی که در کنفرانس برقرار کرد، پیشنهاد شد که او در کارگروه IEP OACETT داوطلب شود. او این پیشنهاد را پذیرفت و همچنین به عنوان یک میزگرد در رویداد شغلی رایگان OACETT برای متخصصان بین المللی تحصیل کرده در فناوری مهندسی در اکتبر 2024 شرکت خواهد کرد.

در رویداد شغلی رایگان OACETT شرکت کنید

مزایای صدور گواهینامه برای IEPهایی مانند Mutombo بسیار زیاد است. دامنه آنها از افزایش قابلیت استخدام با نشان دادن تعهد به استانداردهای حرفه ای و یادگیری مستمر تا تسهیل فرصت های مربیگری با همتایان و رهبران صنعت و باز کردن درها به سمت موقعیت های داوطلبانه است. رشد شغلی خود را امروز با پیوستن به انجمن حرفه ای خود افزایش دهید – از نتیجه راضی خواهید بود.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.