چگونه به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا به خانه متصل بمانیم

بعد از اینکه برای تحصیل به کانادا رفتید، ممکن است ارتباط با مردم، مکان‌ها و فرهنگی که پشت سر گذاشته‌اید سخت به نظر برسد. در اینجا چند راه برای پر کردن شکاف به عنوان یک دانشجوی بین المللی وجود دارد. با راجرز تخفیف های دانشجویی انحصاری دریافت کنید در تماس باشید تماس تصویری با دوستان

کد خبر : 497833
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
چگونه به عنوان یک دانشجوی بین المللی در کانادا به خانه متصل بمانیم


بعد از اینکه برای تحصیل به کانادا رفتید، ممکن است ارتباط با مردم، مکان‌ها و فرهنگی که پشت سر گذاشته‌اید سخت به نظر برسد.

در اینجا چند راه برای پر کردن شکاف به عنوان یک دانشجوی بین المللی وجود دارد.

با راجرز تخفیف های دانشجویی انحصاری دریافت کنید

در تماس باشید

تماس تصویری با دوستان و خانواده

تماس‌های ویدیویی یکپارچه و آسان یکی از بهترین راه‌ها برای اطلاع از زندگی جدید خود به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی در کانادا به خانواده و دوستانتان است. خواه اولین بارش برف را به آنها نشان دهد یا محل اقامت جدید شما، می توانید آنها را به صورت مجازی درگیر کنید. برای اطمینان از اینکه می‌توانید یک تجربه ویدیویی بدون وقفه داشته باشید، یک ارائه‌دهنده قابل اعتماد برای طرح داده تلفن همراه خود انتخاب کنید. راجرز بزرگترین و قابل اعتمادترین شبکه 5G کانادا است و پیشنهادات عالی برای جدیدترین دستگاه ها دارد.

اگر دستگاه خود را همراه داشته باشید، راجرز طرح های دانشجویی منحصر به فرد را همراه با مدرک ثبت نام ارائه می دهد. این برنامه ها شامل دسترسی به 5G و مکالمه و متن نامحدود در سراسر کانادا است. جزئیات را می توان در اینجا یافت.

بازی با دوستان

بازی‌های آنلاین زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند بدون توجه به موقعیت جغرافیایی، از جک‌باکس گرفته تا فورتنایت، پیوند برقرار کنید. برای اطمینان از تجربه ای همهجانبه، باید یک اتصال اینترنت خانگی پایدار با تأخیر کم داشته باشید. می‌توانید برای ارزش افزوده، طرح تلفن همراه خود را با اینترنت خانگی همراه کنید، و راجرز تخفیف‌های بزرگی را برای اینترنت خانگی 5G ارائه می‌کند، یک محصول اینترنتی با قابلیت اتصال و بازی که نیازی به آدرس دائمی ندارد.

میزبان مهمانی های ساعت

با برگزاری یک مهمانی تماشا، از جدیدترین فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی با دوستان و خانواده در خانه لذت ببرید. مطمئن شوید که یک ارائه دهنده اینترنت قابل اعتماد برای به حداقل رساندن تاخیر و بافر انتخاب کنید.

با راجرز تخفیف های دانشجویی انحصاری دریافت کنید

دستیابی به موفقیت تحصیلی

برقراری ارتباط با خانواده و دوستان تضمین می کند که سیستم پشتیبانی مورد نیاز در یک کشور جدید را دارید، اما تحصیلات خود را فراموش نکنید. راجرز همگام شدن با برنامه درسی و تعامل با جامعه جدید دانشگاهی شما را ساده می کند.

در حال حرکت مطالعه کنید

زندگی دانشجویی حول محور دسترسی به کار درسی، تحقیق در مورد تکالیف، ارتباط با دانش آموزان دیگر برای پروژه های گروهی و آماده شدن برای امتحانات می چرخد. عادات مطالعه ای را که برای شما مفید است شکل دهید و با کمک یک ارتباط پایدار که به شما منابع و انعطاف پذیری لازم را می دهد، با درس های خود ادامه دهید.

در کلاس های آنلاین شرکت کنید

بسیاری از موسسات آموزشی کانادا علاوه بر کلاس های حضوری، کلاس های آنلاین نیز ارائه می دهند. ممکن است بخواهید این سخنرانی ها را از راحتی در خانه خود پخش کنید و همچنین اسناد را برای کلاس خود بارگذاری و دانلود کنید.

فرصت های پاره وقت را به حداکثر برسانید

اگر به دنبال کسب درآمد در حین تحصیل هستید، همیشه می توانید به دنبال فرصت های پاره وقت در تابلوهای شغلی آنلاین باشید. بسیاری از مجوزهای تحصیلی به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد تا 24 ساعت در هفته خارج از دانشگاه کار کنند. با سرمایه‌گذاری در دستگاه‌ها و برنامه‌هایی که به شما خدمات بی‌وقفه ارائه می‌کنند، مطمئن شوید که در جستجوی شغل، آماده‌سازی مصاحبه و کار از راه دور برای موفقیت آماده هستید.

با راجرز تخفیف های دانشجویی انحصاری دریافت کنید

خواه از طریق تماس های ویدیویی، مکالمات تلفنی یا تماشای مهمانی ها باشد، ارتباط ماندن با خانه در تمام جنبه های سفر دانشجویی به شما کمک می کند از زمان خود در کانادا نهایت استفاده را ببرید. راجرز با پیشنهادات مناسب خود برای دانش آموزان، اطمینان می دهد که همیشه در ارتباط هستید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.