چگونه اخبار را برای مبتدیان مبادله کنیم

[ad_1] چگونه اخبار را برای مبتدیان مبادله کنیم؟ اولویت شماره 1، همیشه ریسک خود را مدیریت کنید. معاملات خبری تا حد زیادی بر اساس روندهای کوتاه مدت قیمت است، به این معنی که حرکت سریع یک دارایی اساسی به دنبال گزارش اقتصاد کلان است. واکنش‌های بازار به گزارش‌های اقتصادی می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد، بنابراین نیاز

کد خبر : 279046
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
چگونه اخبار را برای مبتدیان مبادله کنیم

[ad_1]

چگونه اخبار را برای مبتدیان مبادله کنیم؟ اولویت شماره 1، همیشه ریسک خود را مدیریت کنید.

معاملات خبری تا حد زیادی بر اساس روندهای کوتاه مدت قیمت است، به این معنی که حرکت سریع یک دارایی اساسی به دنبال گزارش اقتصاد کلان است. واکنش‌های بازار به گزارش‌های اقتصادی می‌تواند غیرقابل پیش‌بینی باشد، بنابراین نیاز به مدیریت ریسک در هر تجارتی وجود دارد.

گزارش های اقتصادی چیست؟

گزارش های اقتصادی سلامت و رشد اقتصاد را می سنجند و به عنوان اخبار تجاری نیز شناخته می شوند. بسته به شرایط، یک گزارش اقتصادی ممکن است مهمتر و تاثیرگذارتر از حد معمول شود. برای مثال، در سال 2022، به دلیل افزایش غیرمعمول قیمت‌ها پس از همه‌گیری، گزارش‌های تورم برجسته‌تر شدند.

مبتدیان باید با مشاهده واکنش های بازار به گزارش های اقتصادی اصلی که بر ارزهای ملی تأثیر می گذارد، شروع کنند. اینها با توجه به اندازه کشور، توسعه و وضعیت فعلی اقتصاد متفاوت است. بیایید به سناریوهای پنج کشور و منطقه نگاه کنیم تا ببینیم چگونه و چرا ارز آنها ممکن است پس از این گزارش ها حرکت کند.

سه گزارش خبری که بر GBP تأثیر می گذارد

پوند بزرگ بریتانیا (GBP) پول ملی بریتانیا است و نماد ششمین اقتصاد بزرگ جهان است. به عنوان یک اقتصاد بالغ و شفاف، بازارهای تجاری و سرمایه گذاری کشور کاملاً توسعه یافته است. فعالان بازار می دانند که گزارش های خبری چه زمانی در دسترس خواهند بود و می توانند تصمیمات خود را از قبل برنامه ریزی کنند.

در شرایط پس از همه گیری افزایش نرخ بهره، رشد پایین و تورم بالا، دارایی های مرتبط با پوند انگلیس احتمالاً تحت تأثیر این گزارش ها قرار خواهند گرفت:

  • تصمیمات بانک انگلستان در مورد نرخ بهره،
  • گزارش تولید ناخالص داخلی (GDP)
  • گزارش شاخص قیمت مصرف کننده

روند صعودی یا نزولی پوند در هنگام اعلام گزارش ها بستگی به جفت ارزی دارد که با آن معامله می کنید زیرا این روابط مانند یک ترازو عمل می کنند، اگر یک طرف به سمت بالا حرکت کند، طرف دیگر به سمت پایین حرکت می کند.

گزارش های خبری که بر دلار آمریکا تأثیر می گذارد

ایالات متحده بزرگترین اقتصاد جهان است و در زمان نگارش این مقاله، دلار آمریکا یکی از قوی ترین ارزها به دلیل افزایش نرخ بهره فدرال رزرو است. روندهای غالب در اقتصاد ایالات متحده در زمان نگارش این مقاله عبارتند از: بازار کار قوی، افزایش صادرات نفت خام و شرایط سخت تر اعتبار. به این دلایل، دارایی‌های مرتبط با USD ممکن است تحت تأثیر رویدادهای تجاری مانند:

  • بیانیه های سیاست پولی فدرال رزرو،
  • تحقیقات اشتغال ماهانه مانند گزارش حقوق و دستمزد غیر کشاورزی،
  • بولتن های نفت خام اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA).

رویدادهای معاملاتی که بر ین تأثیر می گذارد

ین پول ملی ژاپن به همراه دلار آمریکا به عنوان یک دارایی امن در نظر گرفته می شود. به عنوان سومین اقتصاد بزرگ جهان، روندهای غالب ژاپن شامل تورم و نرخ بهره نسبتا پایین و بخش خرده فروشی قوی است. با توجه به این دلایل، ارزش ین در برابر سایر ارزها ممکن است با انتشار این گزارش ها تغییر کند:

  • تصمیمات بانک ژاپن برای نرخ بهره،
  • گزارش های خرده فروشی،
  • انتشار شاخص قیمت مصرف کننده

به خاطر داشته باشید که جفت ارز USDJPY یکی از پرمعامله ترین ابزارها در بازارهای ارز است و می تواند پس از هر گزارش اقتصادی نوسان داشته باشد.

انتشارات اقتصادی که بر یورو تأثیر می گذارد

منطقه یورو بزرگترین بلوک تجاری جهان است و یورو می تواند تحت تأثیر تفاوت عملکرد در 19 کشور عضو در منطقه یورو قرار گیرد. دستیابی به یک استاندارد همگن با توجه به اقتصادهای متنوعی که منطقه یورو را تشکیل می دهند دشوار است و نظارت بر گزارش های کلیدی در بزرگترین بازارها مانند فرانسه، آلمان و ایتالیا را مهم می کند.

  • گزارش تولید ناخالص داخلی
  • شاخص های مدیران خرید تولید و خدمات (PMI).
  • تصمیمات سیاستی بانک مرکزی اروپا

کدام گزارش‌ها بر AUD تأثیر می‌گذارند؟

سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان، استرالیا، کشوری توسعه یافته با بخش معدن و مواد خام و صادرات قدرتمند است. به این ترتیب، اداره آمار استرالیا گزارش های اقتصاد کلان را منتشر می کند که می تواند بر دلار استرالیا (AUD) تأثیر بگذارد.

  • گزارش های اکتشاف مواد معدنی در مورد طلا، نقره و سنگ آهن و غیره.
  • گزارش تجارت بین المللی کالا و خدمات
  • بینش صادرات لیتیوم.

به طور خلاصه، تجارت بر روی اخبار نیازمند تحقیق و تحلیل است. در وبینارهای رایگان Admirals شرکت کنید تا بدانید چگونه در اخبار تجارت کنید. معامله گران متخصص ما اصول کلی تحلیل معاملات را برای حمایت از مدیریت ریسک و تصمیم گیری شما نشان می دهند.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.