چکش – الگوی اقدام قیمت – سیستم های تجاری – 15 سپتامبر 2021

چکش چکش اقدام قیمت الگو یک سیگنال صعودی است که نشان دهنده احتمال بالاتر رفتن بازار از پایین تر است و عمدتا در بازارهای رو به رشد مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا یک مثال از ظاهر شمع چکش وجود دارد: چکش نشان می دهد که فروشندگان بازار را به پایین ترین سطح خود

کد خبر : 104911
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۰۸
چکش – الگوی اقدام قیمت – سیستم های تجاری – 15 سپتامبر 2021


چکش

چکش اقدام قیمت الگو یک سیگنال صعودی است که نشان دهنده احتمال بالاتر رفتن بازار از پایین تر است و عمدتا در بازارهای رو به رشد مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا یک مثال از ظاهر شمع چکش وجود دارد:

چکش نشان می دهد که فروشندگان بازار را به پایین ترین سطح خود می رسانند. با این حال ، فروشندگان آنقدر قوی نیستند که بتوانند در کمترین قیمت باقی بمانند و وثیقه خود را انتخاب کنند. این امر باعث می شود بازار مجدداً افزایش یابد و خریداران نیز وارد بازار شوند. سطح قیمت باز و بسته باید هر دو در نیمه بالای شمع باشد. به طور سنتی ، بسته شدن می تواند زیر باز باشد ، اما اگر بسته شدن بالاتر از سطح قیمت اولیه باشد ، سیگنال قوی تری است.

در نمودار فارکس فارکس فارکس با قیمت بالا EUR/USD ، دو نمونه از الگوی چکش در جعبه های طلا مشخص شده است. از طریق تجزیه و تحلیل سطوح قیمت باز ، نزدیک ، بالا و پایین ، این الگو نشان می دهد که احتمال حرکت بیشتر وجود دارد. در این نمونه های برجسته ، قیمت بعد از شکل گیری شمع ها بالاتر رفت. البته ، همیشه اینطور نخواهد بود و حتی نمونه هایی از آن در همان نمودار وجود دارد. با این حال ، چگونه می توانید این شاخص های برجسته را معامله کنید؟

ورودی: سطح قیمت احتمالی برای ورود به معاملات ، می تواند در زمان بعدی باشد شمع سرانجام موفق به شکستن ارتفاع شمع چکش می شود. ارتفاع دوم شمع برجسته چکش برجسته – که در هفته 16 فوریه 2020 شکل گرفت – 1.0863 است. بنابراین ، قیمت ورودی می تواند 1.0864 باشد.

توقف-از دست دادن: ممکن است توقف ضرر سطح می تواند در پایین شمع چکش باشد. اگر بازار قیمت ورودی را آغاز کند اما هیچ خریدار دیگری وارد عمل نشود ، این یک علامت هشدار دهنده است که ممکن است بازار برای پایین آمدن هرگونه خریدار نیاز به کاهش داشته باشد. بنابراین ، شما نمی خواهید توقف ضرر خیلی نزدیک به ورودی شما باشد. با پایین بودن شمع چکش در 1.0777 ، ضرر احتمالی توقف می تواند 1.0776 باشد.

هدف: راههای متعددی برای خروج از معامله سود وجود دارد مانند خروج از بسته شدن شمع در صورت سودآوری معاملات ، هدف قرار دادن سطح حمایت یا مقاومت یا استفاده از ضررهای متوقف عقب. در این مورد هدف قرار دادن سطح بالا نوسان قبلی منجر به قیمت هدف 1.1095 می شود.

تجارت: با قیمت ورودی 1.0864 و توقف ضرر 1.0776 ، ریسک کل معاملات 88 پیپ است. معامله با 0.1 لات به این معناست که اگر این معاملات قیمت ورودی را افزایش دهد و سپس به ضرر توقف برسد ، ضرر کلی 88 دلار خواهد بود. در این مثال ، بازار بیشتر از قیمت مورد نظر معامله می شود و در نتیجه سود تجاری تقریبی 231 دلار است.

با ثبت نام در مورد معاملات اقدام قیمت و سایر موضوعات مربوط به تجارت بیشتر بدانید کانال مابه



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.