چه کسی را به دولت رئیسی برای سرپرستی تیم مذاکرات پیشنهاد می‌کنید؟/کاربران خبرآنلاین پاسخ دادند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس جمهور منتخب اعلام کرده است که برجام را ادامه خواهد داد. اما او درباره تیم مذاکره کننده و تیم سیاست خارجی دولتش تا کنون مشخص نکرده که چی کسی را مد نظر دارد. با توجه به روند مذاکرات وین و اظهارات رئیسی درباره برجام و مذاکره دولت تازه نفس ایران

کد خبر : 74272
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
چه کسی را به دولت رئیسی برای سرپرستی تیم مذاکرات پیشنهاد می‌کنید؟/کاربران خبرآنلاین پاسخ دادند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رئیس جمهور منتخب اعلام کرده است که برجام را ادامه خواهد داد. اما او درباره تیم مذاکره کننده و تیم سیاست خارجی دولتش تا کنون مشخص نکرده که چی کسی را مد نظر دارد. با توجه به روند مذاکرات وین و اظهارات رئیسی درباره برجام و مذاکره دولت تازه نفس ایران چه رویکردی را باید درباره تیم مذاکره کننده سرلوحه قرار دهد و آنها چه ویژگی هایی داشته باشند؟از کاربران خبرآنلاین پرسیدیم: چه کسانی می توانند اعضای تیم مذاکره کننده جدید را تشکیل دهند؟

برخی از کامنت های شما را می خوانیم:

مخاطبی عنوان کرد: تیم مذاکره هر کسی باشد باید دارای فهم مناسب از جهان و مسلط به قواعد بین المللی و از همه مهمتر باید دارای تبحر در زبان بین المللی باشد تا مراودات خارجی را بخوبی مدیریت کند و بتواند راههای ارتباطی را بگشاید نه ببندد

کاربر دیگری در پاسخ به کامنت بالا نوشت: پس باید همین تیم فعلی بمونه!

مخاطب دیگری بیان کرد: من معتقدم با توجه به رویه ها و افرادی که اطراف رییسی هستند هر تیم مذاکره ای که با هر شخصیتی تشکیل شود صرفا بیانیه خوانی خواهد بود بدون هیچ دستاوردی. چون این دولت سیاست خارجی با کشورهای غربی را قبول ندارد.

مخاطبی با اشاره به نقش شورای عالی امنیت ملی در بحث کلان سیاست خارجی نوشت: با توجه به اینکه خط مشی هیات مذاکره کننده را شورای امنیت ملی تعیین میکند و این هیات در مذاکرات با طرفهای خارجی تجربیات زیادی را کسب کرده تغییر آن نه تنها کمکی به وضعیت مملکت نمیکند بلکه رسیدن به توافق را برای مدت بیشتری به تاخیر خواهند انداخت.

کاربر دیگری در تایید کامنت بالا نوشت: در این نوع مذاکرت قطعا دستورات رهبر ملاک میباشد و انتخاب افراد از طیف خاصی تاثیری در مذاکرات نخواهد داشت. بهتر است از افراد مطلع وکارکشته در این حوزه استفاده شود.

مخاطب دیگری با اشاره به مذاکرات پیشین نوشت: دراین نوع مذاکرت قطعا دستورات رهبرملاک میباشد و انتخاب افراد از طیف خاصی تاثیری درمذاکرات نخواهد داشت. بهتر است از افراد مطلع وکارکشته در این حوزه استفاده شود.

کاربر دیگری در تایید کامنت بالا نوشت: با توجه به اشرافیت برمواد برجام وتجارب قبلی ،وهمچنین محاسن ومزایای برجام ، بهتری گزینه آقای عراقچی هستند.

مخاطبان دیگری آقایان، لاریجانی، زاکانی،جلیلی، امیرعبداللهیان و متکی را پیشنهاد کرده اند.

مخاطب دیگری با اشاره به نشست خبری رئیسی عنوان کرد: ایشان فرمودند به هیچ وجه با امریکا مذاکره نمی کنند .

کاربر دیگری نوشت: به نظرمن همین تیم مذاکره کننده موجود ودرهمین دولت مستقربایدتوافق شود وبه اتمام رسید .حال اگر در آینده قرار بر مذاکرات دیگری دردیگرموضوعات قرارباشد انجام شود رییس دولت بعدی انتخاب میکند.

مخاطبی با اشاره به گفتگو و تعامل با کشورهای جهان نوشت: بنظرم ایران بایستی همزمان که مذاکره میکنه با دیپلماسی قوی با کشورهای با نفوذ منطقه مشکلو حل کنه و با کشوری قوی مثل چین مراوده راهبردی داشته باشه اون موقع غربیها میان پای مذاکره و توافق هم میکنن چون میدونن ایران تنها و دست بسته نیست وگرنه این مذاکره با وضع اقتصادی ضعیف بجایی نمیرسه و فقط وقت کشی هست و حالا مهم نیست کی ریس مذاکره کننده باشه

برای شرکت در بحث به این لینک رجوع کنید.

310 310

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.