چه چیزی افزایش اخیر در نرخ هش شبکه بیت کوین را توضیح می دهد؟

[ad_1] رشد گسترده در نرخ هش برخی از گمانه زنی ها در مورد اینکه چه کسی پشت چنین افزایش قابل توجهی است، به علاوه به روز رسانی استخراج کنندگان عمومی بیت کوین وجود دارد. مقاله زیر گزیده ای از نسخه اخیر Bitcoin Magazine PRO، خبرنامه بازارهای برتر مجله بیت کوین است. برای اینکه جزو اولین

کد خبر : 340960
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
چه چیزی افزایش اخیر در نرخ هش شبکه بیت کوین را توضیح می دهد؟

[ad_1]

رشد گسترده در نرخ هش برخی از گمانه زنی ها در مورد اینکه چه کسی پشت چنین افزایش قابل توجهی است، به علاوه به روز رسانی استخراج کنندگان عمومی بیت کوین وجود دارد.

مقاله زیر گزیده ای از نسخه اخیر Bitcoin Magazine PRO، خبرنامه بازارهای برتر مجله بیت کوین است. برای اینکه جزو اولین کسانی باشید که این بینش ها و سایر تحلیل های بازار بیت کوین را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت می کنند، اکنون مشترک شوید.


نرخ هش در حال حرکت

نرخ هش شبکه بیت کوین امسال در حال حرکت است و اکنون به بالاترین حد خود یعنی 350 EH/s و 36.7 درصد YTD افزایش یافته است. نرخ هش به دنبال افزایش قیمت بوده است، که احتمالاً نتیجه آن است که ماشین‌های بیشتری با قیمتی سودآورتر آنلاین می‌شوند. در سال 2022، تعداد زیادی موجودی استفاده نشده و جدیدتر از ASIC وجود داشت که با قیمت‌های پایین‌تر بیت‌کوین بیکار ماندند و اکنون راه خود را به شبکه باز کرده‌اند، زیرا استخراج‌کنندگان عمومی همچنان در حال گسترش هستند، به ویژه در شرکت‌هایی مانند Marathon Digital Holdings، Riot Platforms و Cipher. فن آوری های معدن.

افزایش نرخ هش نتیجه تصمیمات بلندمدت سرمایه گذاری و توسعه است که اکنون پس از یک تاخیر زمانی تحقق یافته است. همانطور که اشاره شد، برخی از ماینرها ماشین های خود را در حاشیه نگه داشتند در حالی که قیمت بیت کوین پایین تر بود و برای استخراج سود کمتری داشت. احتمال دیگری، بر اساس تحلیل ماینر مگ، حاکی از آن است که سهم بالایی از واردات دکل های معدنی به ایالات متحده در ژانویه ممکن است نقش مهمی در گسترش نرخ هش داشته باشد. از آن زمان این محموله ها کند شده اند، که ممکن است نشان دهنده یک دوره خنک شدن آینده پس از رشد اخیر نرخ هش باشد. تخمین شکست و مشارکت عوامل در این که چرا دقیقاً نرخ هش در حال افزایش است، همیشه لایه‌های متفاوتی دارد.

میانگین نرخ هش با سرعت خیره کننده ای در حال رشد است.

نرخ هش در مجموع به طور پیوسته در چند ماه گذشته افزایش یافت در حالی که دارایی بیت کوین به کاهش ادامه داد. وقتی از اعداد گزارش شده برای نرخ هش استخراج کنندگان عمومی در پایان فوریه، 292 EH/s در پایان فوریه و 350 EH/s آنلاین امروز استفاده می کنیم، نتیجه می گیریم که استخراج کنندگان عمومی بین 20٪ تا 25 را تشکیل می دهند. ٪ از کل نرخ هش شبکه در یک روز معین. با توجه به اینکه ماینرهای عمومی کوچکتری وجود دارند که ما آنها را ردیابی نمی کنیم و داده های استخراج کننده عمومی به صورت دوره ای منتشر می شود، احتمالاً تخمین پایینی است.

ماینرهای عمومی بین 20 تا 25 درصد از کل نرخ هش شبکه را تشکیل می دهند.
توجه: ما ماینرهای بیشتری را به این جداول اضافه کرده‌ایم تا کل مقایسه برای نرخ هش بیش‌تر با داده‌های تاریخی ما کاملاً مقایسه نشود.

توجه: ما ماینرهای بیشتری را به این جداول اضافه کرده‌ایم تا کل مقایسه برای نرخ هش بیش‌تر با داده‌های تاریخی ما کاملاً مقایسه نشود.

بسیاری بر این باورند که نرخ هش تقریباً روز به روز به بالاترین حد خود می رسد (هنگامی که از میانگین های متحرک مختلف برای در نظر گرفتن تنوع استفاده می شود)، اما این سطح از رشد بر اساس تاریخی خارج از حد معمول برای بیت کوین نیست – اگرچه کاملاً کاملاً است. قابل توجه است زیرا سطح مطلق نرخ هش به اعدادی می رسد که تنها چند سال پیش تقریبا غیرقابل درک بود.

رشد اخیر نرخ هش بی سابقه نیست.

رشد نرخ هش سه ماهه به میزان خیره کننده 53 درصد است. تنها دو زمان قابل مقایسه وجود دارد: رونق استخراج معدن پس از تحریم چین در سال 2021 و سپس در سال 2019، زمانی که رشد گسترده ای در نرخ هش شبکه مشاهده شد پس از اینکه نرخ هش جدید در نهایت پس از انجام سفارشات از بازار افزایشی قبلی آنلاین شد. در سال 2017 و زیرساخت ها ساخته شد.

در حالی که اکثر سهام ماینینگ در سال 2023 با اختلاف زیادی از بیت کوین عملکرد بهتری داشته اند، این به طور کلی می تواند به دو عامل نسبتاً ساده نسبت داده شود: سهام استخراج به دلیل عوامل مختلف بسیار بیشتر از بیت کوین نوسان دارد، از جمله:

1. سهام ماینینگ به دلیل عوامل مختلفی از جمله:

  • معاملات سهام عمومی با مضربی از جریان‌های نقدی آتی (هر کسی جریان دارد؟).
  • اهرم بالقوه ترازنامه
  • ASIC ها و سایر زیرساخت های عملیاتی به عنوان مشتقات بیت کوین قیمت گذاری می شوند.
  • ارزش بازار بسیار کوچکتر، دسترسی جهانی کمتر به سرمایه، نقدینگی بیشتر.

2. از ابتدای سال، رشد قیمت از رشد نرخ هش فراتر رفته است، به این معنی که قیمت هش افزایش یافته است. در به‌روزرسانی‌های ماینینگ، ما اغلب چارچوب بسیار ساده‌شده خود را برای سرمایه‌گذاری استخراج بیت‌کوین بازبینی می‌کنیم:

  • بازار صعودی قیمت هش = ماینرهای بیت کوین بهتر از بیت کوین عمل می کنند.
  • بازار نزولی قیمت هش = ماینرهای بیت کوین عملکرد ضعیفی نسبت به بیت کوین دارند.

ما از قیمت هش به عنوان معیاری ساده برای سرمایه‌گذاری در بازار ماینینگ استفاده می‌کنیم، زیرا این واقعیت تجربی است که درآمد استخراج به دلیل انتشار مجانبی عرضه بیت‌کوین، همراه با دشواری استخراج که همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، کاهش خواهد یافت (از نظر بیت‌کوین). نتیجه رشد نرخ هش مربوطه با توجه به این پویایی ها، عملکرد بیت کوین باید در برابر رشد نسبی نرخ هش تنظیم شود. برای شرکت‌های منفرد، اندازه‌گیری نرخ هش نسبی آنها در برابر نرخ هش شبکه و دشواری استخراج بسیار مهم است.

ماینرهای عمومی تمایل دارند در برابر بیت کوین روند نزولی داشته باشند.

عملکرد ماینرهای بیت کوین با افزایش قیمت هش از پایین ترین سطح چرخه ارتباط نزدیکی دارد.

درصد قیمت هش از پایین ترین سطح چرخه.

پایین بودن قیمت هش پیش فرض در صنعت بیت کوین است. افزایش بهره وری تراشه و نرخ مبادله بیت کوین که در افق زمانی طولانی به روند بالاتر ادامه می دهد به این معنی است که درآمد ماینرها به ازای هر تراهش به روند کاهشی خود ادامه می دهد. این یک ویژگی است، نه یک اشکال، اما استخراج بیت کوین را به یک صنعت فوق العاده دشوار برای سرمایه گذاری در آن تبدیل می کند، زیرا ماهیت سخت آن است.

درصد قیمت هش از پایین ترین سطح چرخه.
کل درآمد استخراج کننده بیت کوین به دلار و بیت کوین.

نکته پایانی:

گمانه‌زنی‌هایی در مورد جهش اخیر در نرخ هش وجود دارد، به طوری که برخی در رسانه‌های اجتماعی درباره یک عملیات بالقوه در سطح ایالت ملی اظهار نظر می‌کنند. نیازی به گفتن نیست که ما نسبت به برخی از این نظریه ها تردید داریم. نزدیک به 100٪ از کل نرخ هش فعلی استخراج در استخرهای استخراج قابل شناسایی است. اگر یک عملیات معدنی دولت ملی در مقیاس بزرگ مستقر می شد، به احتمال زیاد در یک استخر استخراج مستقل یا منسوب به یک کشور خاص در خارج از ایالات متحده فعالیت می کرد، در حالی که بسیاری از استخرهای استخراج از معدنچیان از سراسر جهان تشکیل شده اند. این ارزیابی ممکن است بعداً نادرست باشد، و ما بیشتر از آن مایل خواهیم بود که قضاوت نادرست خود را بپذیریم، اما به نظر می‌رسد این رشد اخیر بر اساس داده‌هایی که مشاهده می‌کنیم، یک دولت ملی نیست.

بیشترین نرخ هش در استخرهای شناخته شده عمومی است.

توضیح ساده‌تر برای اینکه چرا نرخ هش بیت‌کوین در ماه‌های اخیر سهموی می‌شود این است که بسیاری از شرکت‌کنندگان به سادگی فراموش می‌کنند نمودارهای خود را در مقیاس لگاریتمی تنظیم کنند.

میانگین نرخ هش بیت کوین در مقیاس لاگ.

این گزیده ای از نسخه اخیر مجله Bitcoin PRO را به پایان می رساند. اکنون مشترک شوید برای دریافت مقالات PRO به طور مستقیم در صندوق ورودی خود.

مقالات مرتبط:

  • وضعیت صنعت معدن: ماینرهای عمومی بهتر از بیت کوین عمل می کنند
  • داشبوردهای PRO Market & Mining 2023/3/23
  • وضعیت صنعت معدن: بقای بهترین ها
  • کاپیتولاسیون مبتنی بر زمان: نوسانات بیت کوین در بحبوحه بی تفاوتی بازار به پایین ترین حد تاریخی می رسد
  • این زمان فرقی نمی کند: ماینرها بزرگترین ریسک پیش روی بازار بیت کوین در تکرار چرخه 2018 هستند
  • نرخ هش به بالاترین سطح جدید رسیده است: پیامدهایی برای سهام معدن

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.