چهار کشتی باری از اوکراین – ترکیه و مقامات اوکراینی حرکت می کنند

[ad_1] مقامات بنادر دریایی اوکراین در فیس بوک اعلام کردند که چهار کشتی فله بر تقریباً 170000 تن ذرت و سایر مواد غذایی بارگیری شده بودند. از سرگیری صادرات غلات توسط یک مرکز هماهنگی مشترک (JCC) در استانبول که در آن پرسنل روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل کار می کنند، نظارت می شود. سازمان

کد خبر : 238589
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
چهار کشتی باری از اوکراین – ترکیه و مقامات اوکراینی حرکت می کنند

[ad_1]

مقامات بنادر دریایی اوکراین در فیس بوک اعلام کردند که چهار کشتی فله بر تقریباً 170000 تن ذرت و سایر مواد غذایی بارگیری شده بودند.

از سرگیری صادرات غلات توسط یک مرکز هماهنگی مشترک (JCC) در استانبول که در آن پرسنل روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل کار می کنند، نظارت می شود.

سازمان ملل و ترکیه ماه گذشته پس از هشدارهای سازمان ملل در مورد شیوع احتمالی قحطی در بخش‌هایی از جهان به دلیل توقف حمل‌ونقل غلات از اوکراین که باعث کاهش عرضه و افزایش قیمت‌ها شده بود، میانجی‌گری کردند.

الکساندر کوباکوف وزیر زیرساخت گفت: روز شنبه یک کشتی با پرچم خارجی برای اولین بار از زمان آغاز جنگ در فوریه وارد اوکراین شد تا غلات بارگیری شود.

“ما به تدریج به سمت حجم بیشتری از کار می رویم. ما قصد داریم در آینده نزدیک از توانایی بنادر برای جابجایی حداقل 100 کشتی در ماه در آینده نزدیک اطمینان حاصل کنیم.

او گفت که اوکراین به زودی قصد دارد بندر Pivdennyi را در اجرای طرح صادرات غلات مشارکت دهد و انتظار دارد که در نتیجه اوکراین بتواند حداقل 3 میلیون تن کالا در ماه حمل کند.

قبل از حمله روسیه به اوکراین، روسیه و اوکراین با هم تقریباً یک سوم صادرات جهانی گندم را تشکیل می دادند. روسیه اقدام خود در اوکراین را «عملیات نظامی ویژه» می‌خواند.

JCC اواخر روز شنبه اعلام کرد که اجازه خروج مجموعاً پنج کشتی جدید را از طریق کریدور دریای سیاه صادر کرده است: چهار کشتی خروجی از Chornomorsk و Odesa با 161084 متریک تن مواد غذایی و یک کشتی ورودی.

وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد کشتی هایی که بنادر اوکراین را ترک کرده اند شامل گلوری با محموله 66000 تنی ذرت به مقصد استانبول و ریوا ویند با 44000 تن ذرت به مقصد اسکندرون ترکیه هستند.

دو کشتی دیگر که اوکراین را ترک کردند ستاره هلنا با محموله ای 45000 تنی غذا به مقصد چین و مصطفی نکتی با حمل 6000 تن روغن آفتابگردان و عازم ایتالیا بودند.

مراحل نزدیک به نهایی شدن

JCC همچنین گفت که در حال نهایی کردن مراحل حمل و نقل برای منظم کردن عملیات برای حمایت از اجرای قرارداد غلات است. به گفته این سازمان، انتظار می‌رود که مراحل اولیه این هفته منتشر شود.

چهار کشتی اول هفته گذشته براساس این توافق اوکراین را ترک کردند.

JCC گفت که همچنین اجازه حرکت در انتظار بازرسی، Osprey S، ورودی به Chornomorsk را صادر کرده است. این کشتی در حال حاضر در لنگرگاه شمال غربی استانبول است و قرار بود روز یکشنبه بازرسی شود.

روز شنبه، JCC بازرسی ناویستار را تکمیل کرد، که برای کشتیرانی آزاد شد و تیم های بازرسی مشترک آن قرار بود صبح یکشنبه به بازرسی از دو کشتی باقی مانده که روز جمعه بنادر اوکراین را ترک کردند، ادامه دهند.

سفارت اوکراین در لبنان اعلام کرد: اولین کشتی که بنادر این قرارداد از بندر اوکراین خارج می شود، طبق برنامه روز یکشنبه به لبنان نخواهد رسید. کشتی Razoni دوشنبه گذشته اودسا را ​​با حمل 26527 تن ذرت ترک کرد.

سفارت به رویترز گفت که کشتی «تأخیر دارد» و «امروز نمی‌رسد»، بدون هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ ورود جدید یا علت تأخیر. داده های حمل و نقل در MarineTraffic.com صبح یکشنبه رازونی را در سواحل ترکیه نشان می دهد.

(گزارش توسط ناتالیا زینتس در کیف، مایا گبیلی در بیروت؛ نوشته دارن باتلر؛ ویرایش توسط فرانسیس کری و سوزان فنتون)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.