چند خبر جدید از فصل ۲ ونزدی؛ کارگردان ۴ قسمت اول و زمان پخش و …

ونزدی به‌عنوان یکی از  (اگر نگوییم پربیننده‌ترین مجموعه‌های انگلیسی زبان در تاریخ نتفلیکس) پس از اعتصاب نویسندگان و بازیگران، همچنان به عنوان یکی از سریال‌هایی که مخاطبین به شدت منتظرش هستند، در اخبار است.گزارشی از Collider می گوید که تیم برتون چهار قسمت از ونزدی را کارگردانی می کند، چهار قسمت از هشت قسمت (وای

کد خبر : 498265
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
چند خبر جدید از فصل ۲ ونزدی؛ کارگردان ۴ قسمت اول و زمان پخش و …


ونزدی به‌عنوان یکی از  (اگر نگوییم پربیننده‌ترین مجموعه‌های انگلیسی زبان در تاریخ نتفلیکس) پس از اعتصاب نویسندگان و بازیگران، همچنان به عنوان یکی از سریال‌هایی که مخاطبین به شدت منتظرش هستند، در اخبار است.
گزارشی از Collider می گوید که تیم برتون چهار قسمت از ونزدی را کارگردانی می کند، چهار قسمت از هشت قسمت (وای چی از این بهتر!)، البته اگر تعداد قسمت ها با فصل 1 مطابقت داشته باشد و خب چرا نباشد! این همان تعدادی است که او در فصل 1 کارگردانی کرد و همین باعث شد که حسابی همه جذب این سریال شوند.

برتون چهار اپیزود اول فصل 1 را کارگردانی کرد، اپیزودهایی که همه را به خود جذب کرد و به نظر من بهترین قسمت ها همین‌ها هستند. چهار قسمت پایانی بین کارگردانان Gandja Monteiro و James Marshall تقسیم شد. همه قسمت ها توسط ترکیبی از آلفرد گوف و مایلز میلار، کایلا آلپرت، آوریل بلر و مت لمبرت نوشته شده اند. گزارش شده است که فصل دوم علاوه بر برتون، پاکو کابزاس و آنجلا رابینسون کارگردانان جدیدی دارد.

شاید هم خیلی برای‌تان شوکه آمیز نباشد که متوجه شوید کارگردان فیلم ترسناک اخیر با بازی جنا اورتگا، Beetlejuice Beetlejuice… تیم برتون بود. واضح است که او و جنا به عنوان شریک کاری موفق همدیگر را پیدا کرده اند و پس از فصل اول موفق چهارشنبه با 1.7 میلیارد ساعت بازدید و نزدیک به 300 میلیون دلار در باکس آفیس برای Beetlejuice، آنها به سمت رکوردشکنی دیگری در فصل دوم سریال پرطرفدار ونزدی می روند.. من مطمئن هستم که نتفلیکس با کلی هیجان دورخیز کرده است.

باز هم، چیزی که ما هنوز نمی دانیم تاریخ انتشار قطعی فصل 2 ونزدی است، به غیر از این خبر کلی که در سال 2025 منتشر می شود. این احتمال هم وجود دارد که انتظار برای این سریال تا ۳ سال هم زمان ببرد. همچنین منطقی است که نتفلیکس احتمالاً سعی خواهد کرد حرکت جدید خود را با عنوان “تقسیم یک فصل از یک برنامه به نصف” انجام دهد و چهار قسمت از ونزدی در یک ماه پخش شود و چهار قسمت در ماه دیگر، ترفندی برای ترغیب مردم به حفظ اشتراک دو ماهه به جای لغو اشتراک بعد از یک ماه به کار می برد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.