چند افزایش فدرال رزرو در راه است؟

[ad_1] پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی اما برای مناقشه روسیه و اوکراین، به نظر می رسد که لنگرهای اساسی دلار آمریکا کمتر حمایت کننده باشد. پروانه 2s5s10s به باریک ترین نرخ خود از اکتبر 2021 کاهش یافته است، نشانه ای از اینکه منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده حمایت کمتری از دلار آمریکا

کد خبر : 178429
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
چند افزایش فدرال رزرو در راه است؟

[ad_1]

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: چند افزایش فدرال رزرو در راه است؟

پیش بینی اساسی برای دلار آمریکا: خنثی

  • اما برای مناقشه روسیه و اوکراین، به نظر می رسد که لنگرهای اساسی دلار آمریکا کمتر حمایت کننده باشد.
  • پروانه 2s5s10s به باریک ترین نرخ خود از اکتبر 2021 کاهش یافته است، نشانه ای از اینکه منحنی بازدهی خزانه داری ایالات متحده حمایت کمتری از دلار آمریکا کرده است.
  • با توجه به تیاو شاخص احساسات مشتری IG، دلار آمریکا دارای یک مختلط جانبداری به هفته آخر فوریه می روند.

بررسی هفته دلار آمریکا

دلار آمریکا یک هفته قوی دیگر را پشت سر گذاشت و 0.63% افزایش یافت، پنجمین افزایش متوالی هفتگی خود، و هفتمین افزایش هفتگی متوالی خود نسبت به هشت هفته گذشته. با وجود اینکه نرخ‌های EUR/USD شاهد نوسانات نسبتاً خوبی بود، اما تنها با کاهش -0.17 درصد بسته شد. در عوض، نرخ‌های GBP/USD و USD/JPY عوامل محرک رشد DXY بودند که اولی 1.43-% از دست داد و دومی 2.20%+ اضافه کرد. با آرام شدن قیمت انرژی و غلات، ارزهای کالا نیز عقب نشینی کردند: نرخ AUD/USD 1.14-% کاهش یافت. نرخ USD/CAD + 0.18% اضافه شد. و نرخ NZD/USD 0.80-% کاهش یافت.

این موضوع همچنان وجود دارد که داده های اقتصادی ایالات متحده عامل مهمی در موفقیت اخیر دلار آمریکا نیست. بازارها به سختی به گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در فوریه یا انتشار شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در فوریه طی دو هفته گذشته واکنش نشان دادند. در عوض، با ادامه بازتاب تحریم‌های اتحادیه اروپا و ایالات متحده به غرب در قالب افزایش قیمت کالاها و فشارهای مالی بازار بین بانکی، تقاضا برای نقدینگی دلیل اصلی تقویت دلار بوده است.

تقویم اقتصادی ایالات متحده در کانون توجه

مطابق با عدم واکنش دلار آمریکا به انتشار داده های معمول اقتصادی مهم ایالات متحده، منطقی است که این سوال مطرح شود که آیا نشست ماه مارس فدرال رزرو تأثیر قابل توجهی بر خود خواهد داشت یا خیر.

واقعیت این است که از زمانی که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو گفت که از افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در این ماه حمایت می کند، حساسیت به داده های اقتصادی ایالات متحده کاهش یافته است. هنگامی که فدرال رزرو این هفته نرخ بهره را افزایش می دهد، این احتمال وجود دارد که بازارها به سادگی با آن مانند یک عمل انجام شده برخورد کنند و بلافاصله توجه خود را به سرفصل های اخبار در سراسر روسیه و اوکراین معطوف کنند.

با این وجود، داده های اقتصادی ایالات متحده در روزهای آینده به شرح زیر است:

  • در روز سه شنبه، 15 مارس، شاخص قیمت تولیدکننده فوریه ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ قرار دارد، در حالی که جریان خالص بلندمدت TIC ژانویه ایالات متحده در ساعت 20 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد.
  • در روز چهارشنبه، 16 مارس، ارقام درخواست های هفتگی وام مسکن در ساعت 11 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد و پس از آن خرده فروشی در ایالات متحده در فوریه در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد شد. موجودی های تجاری ژانویه ایالات متحده و شاخص بازار مسکن NAHB ایالات متحده در ماه مارس قرار است پس از باز شدن سهام نقدی ایالات متحده در ساعت 14 GMT منتشر شود. بعدازظهر، نتایج جلسه مارس فدرال رزرو در ساعت 18 به وقت گرینویچ و سپس کنفرانس مطبوعاتی رئیس فدرال رزرو در ساعت 18:30 به وقت گرینویچ پاول برگزار می شود.
  • در روز پنجشنبه، 17 مارس، آمار هفتگی ادعاهای بیکاری ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ، در کنار مجوزهای ساختمانی فوریه ایالات متحده، شروع فوریه مسکن در ایالات متحده، و شاخص تولید مارس فدرال رزرو فیلادلفیا ایالات متحده مورد توجه قرار گرفته است. داده های تولید صنعتی ایالات متحده در فوریه در ساعت 13:15 به وقت گرینویچ ارائه می شود.
  • در روز جمعه، 18 مارس، شاخص اصلی انجمن کنفرانس فوریه ایالات متحده در ساعت 14 GMT منتشر خواهد شد، همانطور که فروش خانه های موجود در فوریه ایالات متحده نیز منتشر خواهد شد. تام بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، در ساعت 16:30 به وقت گرینویچ سخنانی را بیان خواهد کرد. رئیس فدرال رزرو شیکاگو چارلز ایوانز در ساعت 18 به وقت گرینویچ و میشل بومن، رئیس فدرال رزرو در ساعت 19 به وقت گرینویچ صحبت خواهند کرد.

برآورد رشد تولید ناخالص داخلی فدرال رزرو آتلانتا در سه ماهه اول سال 2022 (8 مارس 2021) (نمودار 1)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: چند افزایش فدرال رزرو در راه است؟

بر اساس داده های دریافتی تا کنون در مورد 1Q’22، GDPNow فدرال رزرو آتلانتا پیش‌بینی رشد در حال حاضر 0.5% سالانه است، از 0% در 1 مارس. کاهش رتبه نتیجه “رشد مخارج مصرف شخصی در سه ماهه اول از افزایش یافت +2.3% به +3.4%در حالی که اکنون سهم صادرات خالص به رشد تولید ناخالص داخلی واقعی سه ماهه اول از 0.94- کاهش یافته است.% تا -1.00%”

به روز رسانی بعدی پیش بینی رشد GDPNow فدرال رزرو آتلانتا در سه ماهه اول 22 در روز چهارشنبه، 16 مارس پس از داده های خرده فروشی و موجودی تجاری ایالات متحده در فوریه انجام می شود.

برای کامل اقتصادی آمریکا پیش بینی داده ها، مشاهده تقویم اقتصادی DailyFX.

اولین مورد از افزایش نرخ

به طور موثر مشخص شده است که فدرال رزرو در نشست این هفته خود، نرخ بهره را 25 واحد بر ثانیه افزایش خواهد داد. ما می‌توانیم با بررسی تفاوت هزینه‌های استقراض برای بانک‌های تجاری در یک افق زمانی خاص در آینده، اندازه‌گیری کنیم که آیا افزایش نرخ بهره فدرال رزرو با استفاده از قراردادهای یورو دلار قیمت گذاری می‌شود یا خیر. نمودار 2 زیر تفاوت در هزینه های استقراض – اسپرد – را نشان می دهد مارس قراردادهای 2022 و دسامبر 2023، به منظور سنجش اینکه نرخ بهره تا دسامبر 2023 در کجا قرار دارد.

گسترش قراردادهای آتی یورو دلار (مارس 2022 تا دسامبر 2023) [BLUE]، پروانه ایالات متحده 2s5s10s [ORANGE]، شاخص DXY [RED]: بازه زمانی روزانه (مارس 2021 تا مارس 2022) (نمودار 2)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: چند افزایش فدرال رزرو در راه است؟

با مقایسه شانس افزایش نرخ فدرال رزرو با پروانه 2s5s10s خزانه داری ایالات متحده، می توانیم اندازه گیری کنیم که آیا بازار اوراق قرضه مطابق با آنچه در سال 2013/2014 رخ داد، زمانی که فدرال رزرو اعلام کرد قصد دارد برنامه QE خود را کاهش دهد، عمل می کند یا خیر. پروانه 2s5s10s تغییرات غیر موازی در منحنی بازده ایالات متحده را اندازه‌گیری می‌کند، و اگر تاریخچه دقیق باشد، این بدان معناست که نرخ‌های متوسط ​​باید سریع‌تر از نرخ‌های کوتاه‌مدت یا بلند مدت افزایش پیدا کنند.

وجود دارد شش25-bps افزایش نرخ تا پایان سال 2023 کاهش یافته است. آربازارهای ates با احتمال 100 درصد قیمت گذاری می کنند شش افزایش نرخ 25bps و الف 13٪ شانس هفت 25 واحد بر ثانیه افزایش نرخ تا پایان سال آینده. تیاو 2s5s10s پروانه در هفته‌های اخیر شروع به گسترش کرده است، شواهدی مبنی بر اینکه بازارها بر روی کاری که فدرال رزرو انجام خواهد داد و کمتر بر پیامدهای بازار حول تهاجم روسیه به اوکراین تمرکز می‌کنند.

منحنی بازده خزانه داری ایالات متحده (1 ساله تا 30 ساله) (مارس 2020 تا مارس 2022) (نمودار 3)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: چند افزایش فدرال رزرو در راه است؟

گسترش پروانه 2s5s10s همراه با افزایش بازدهی خزانه داری ایالات متحده به تقویت بازگشت دلار کمک می کند. رشد سریع انتظارات تورمی (که توسط سوآپ تورم 2 سال و 5 سال آینده اندازه گیری می شود) همراه با شواهدی مبنی بر تداوم فشارهای نقدینگی نشان می دهد که دلار آمریکا تنها با افزایش 25 واحدی نرخ بهره در این هفته توسط فدرال رزرو کاهش نخواهد یافت. اوراق قرضه به گونه ای قرار گرفته اند که به احتمال زیاد فدرال رزرو برای چندین جلسه متوالی متوالی نرخ ها را افزایش می دهد: مارس، مه، ژوئن و جولای، حداقل.

CFTC COT موقعیت آتی دلار آمریکا (مارس 2020 تا مارس 2022) (نمودار 4)

پیش بینی هفتگی بنیادی دلار آمریکا: چند افزایش فدرال رزرو در راه است؟

در نهایت، با توجه به موقعیت یابی، طبق COT CFTC برای هفته منتهی به 8 مارس، دلالان موقعیت خالص دلار آمریکا خود را به 34010 درجه کاهش دادرشد می کند از 34743 قرارداد. موقعیت خالص دلار آمریکا از اکتبر 2021 به ثابت ماندن خود ادامه داده است، درست از بالاترین سطح خود از اکتبر 2019 تاکنون.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.