چشم انداز USD/JPY – یک بالاترین چند دهه اخیر اما حرکت خسته به نظر می رسد

[ad_1] USD/JPY قیمت و تجزیه و تحلیل نمودار هشدار بانک مرکزی ژاپن به اقتصاد USD/JPY مقاومت را در حدود 137.00 تست می کند. هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن امروز هشدار داد چشم انداز اقتصاد به دلیل افزایش قیمت کالاها نامشخص است و اینکه بانک مرکزی هر کاری که لازم باشد برای کمک به رشد

کد خبر : 227692
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
چشم انداز USD/JPY – یک بالاترین چند دهه اخیر اما حرکت خسته به نظر می رسد

[ad_1]

USD/JPY قیمت و تجزیه و تحلیل نمودار

  • هشدار بانک مرکزی ژاپن به اقتصاد
  • USD/JPY مقاومت را در حدود 137.00 تست می کند.

هاروهیکو کورودا، رئیس بانک مرکزی ژاپن امروز هشدار داد چشم انداز اقتصاد به دلیل افزایش قیمت کالاها نامشخص است و اینکه بانک مرکزی هر کاری که لازم باشد برای کمک به رشد اقتصاد انجام خواهد داد. فرماندار کورودا همچنین گفت که سیستم مالی ژاپن قوی است، اقتصاد در حال رشد است و بانک مرکزی نرخ‌های بهره را در سطوح فعلی یا پایین‌تر نگه می‌دارد. اظهارات فرماندار کورودا یک شبه با آزمایش جفت ارز و رد مجدد سطح 137.00، USD/JPY را اندکی تضعیف کرد.

چشم انداز USD/JPY در حال حاضر نامشخص است. دو بانک مرکزی در مسیرهای متضاد سیاست پولی قرار دارند، تنظیمی که به افزایش بیش از 25 رقم بزرگ USD/JPY در سال گذشته کمک کرده است. تعهد مداوم بانک مرکزی آمریکا به محدود نگه داشتن نرخ بهره کوتاه مدت و بلندمدت همچنان یک ین منفی است، در حالی که دلار آمریکا همچنان در مسیر صعودی قرار دارد زیرا فدرال رزرو همچنان به افزایش نرخ ها و کاهش ترازنامه بزرگ خود ادامه می دهد. در حالی که همه اینها نشان می دهد که USD/JPY به بررسی بالاتر ادامه خواهد داد، اما ضعف آن ین ژاپن ممکن است خزانه داری ایالات متحده را وادار به عمل کند اگر آنها فکر کنند که ژاپن در حال دستکاری پول خود برای کسب مزیت تجاری نسبت به ایالات متحده است. یک خط جدید در قیمت USD/JPY – جایی که BoJ تلاش می‌کند تا USD/JPY را کاهش دهد – ممکن است حدود 140.00 باشد و معامله‌گران را با صعودی محدود مواجه کند.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

USD/JPY دیگر در اوایل جلسه به بالاترین حد چند دهه گذشته رسید و به 137.28 رسید، سطحی که آخرین بار در سپتامبر 1998 مشاهده شده بود. تنظیم نمودار کوتاه مدت صعودی است و مجموعه ای از اوج های پایین تر از حرکت بالاتر حمایت می کند، در حالی که سطح ساده 20 روزه صعودی است. میانگین متحرک علیرغم اینکه در 10 روز گذشته در موارد معدودی آزمایش شده است، همچنان از این حرکت حمایت می کند. از جنبه نزولی، شکست به زیر مجموعه معاملات اخیر در حدود 135، 131.35 را دوباره به بازی بازگرداند.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 11 ژوئیه 2022

چشم انداز USD/JPY - یک بالاترین چند دهه اخیر اما حرکت خسته به نظر می رسد

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 26.18 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 2.82 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 0.17 درصد و نسبت به هفته گذشته 9.22 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 0.12 درصد و نسبت به هفته گذشته 3.71 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت USD/JPY ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران همچنان کوتاه مدت هستند.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ USD/JPY – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.