چشم انداز پوند بریتانیا (GBP) به طور فزاینده ای در مورد جنگ ماهی ها و تصمیمات بانک مرکزی/فدرال رزرو نامشخص است

GBP/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل افزایش تنش در مناقشه ماهیگیری بریتانیا و فرانسه جلسات مهم سیاست BoE و Fed در هفته آینده. روابط انگلیس و فرانسه با تشدید منازعات ماهیگیری بین دو کشور به پایین ترین سطح خود رسیده است. فرانسه روز گذشته یک کشتی ترال بریتانیایی را بازداشت کرد و قرار است

کد خبر : 122922
تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
چشم انداز پوند بریتانیا (GBP) به طور فزاینده ای در مورد جنگ ماهی ها و تصمیمات بانک مرکزی/فدرال رزرو نامشخص است


GBP/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • افزایش تنش در مناقشه ماهیگیری بریتانیا و فرانسه
  • جلسات مهم سیاست BoE و Fed در هفته آینده.

روابط انگلیس و فرانسه با تشدید منازعات ماهیگیری بین دو کشور به پایین ترین سطح خود رسیده است. فرانسه روز گذشته یک کشتی ترال بریتانیایی را بازداشت کرد و قرار است صاحبان آن را جریمه کند، زیرا خشم دولت انگلیس را برانگیخت که اکنون سفیر فرانسه در انگلیس را برای توضیح رسمی درباره اقدامات فرانسه احضار کرده است. دولت بریتانیا همچنین سفیر خود را برای توضیح تهدیدهای تهاجمی فزاینده فرانسه بر سر مناقشه ماهیگیری تحت فشار قرار خواهد داد. بر اساس گزارش دیلی تلگراف، گفته می شود که بریتانیا در حال انجام اقدامات تلافی جویانه از جمله محدود کردن دسترسی به آب های ماهیگیری بریتانیا است.

در حالی که اختلاف ماهیگیری در روزهای آینده خبرها را به خود جلب خواهد کرد و نوسانات را به جفت استرلینگ اضافه خواهد کرد، دو جلسه مهم بانک مرکزی در هفته آینده، پوند/دلار آمریکا را در هفته های آینده هدایت خواهد کرد. انتظار می رود که نشست فدرال رزرو در روز چهارشنبه شاهد یک جدول زمانی رسمی برای کاهش خرید اوراق قرضه باشد که به زودی آغاز می شود، در حالی که نشست MPC بانک مرکزی انگلیس در روز پنجشنبه ممکن است شاهد تغییر مسیر اصلی در سیاست های پولی باشد. بازارهای مالی در هفته آینده نزدیک به افزایش 15 واحدی نرخ بهره در انگلیس به طور کامل قیمت گذاری شده اند، اگرچه نظرات اخیر برخی از سیاست گذاران BoE نشان می دهد که این افزایش به هیچ وجه کار تمام شده ای نیست. در هر صورت، پایان اواسط هفته آینده زمانی بی ثبات برای GBP/USD خواهد بود.

با استفاده از تمام اطلاعات منتشر شده در بازار و رویدادها به روز باشید تقویم DailyFX

GBP/USD در 10-12 روز گذشته با حمایت در حدود 1.3710 و مقاومت در حدود 1.3835 بسته شده است و این احتمال وجود دارد که این وضعیت قبل از نتایج سیاست هفته آینده باقی بماند.

GBP/USD نمودار قیمت روزانه 29 اکتبر 2021

داده های معامله گر خرده فروشی نشان می دهد 41.67 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.40 به 1 است.تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 14.25 درصد و نسبت به هفته گذشته 8.05 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 10.00 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.72 درصد افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.معامله‌گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه‌تر هستند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می‌دهد سوگیری معاملاتی مخالف GBP/USD- صعودی قوی تر.

{{SENTIMENT|GBP/USD}}

دیدگاه شما در مورد چیست؟ GBP/USD– صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.