چشم انداز پوند انگلیس (GBP) با شعله ور شدن ترس از ماده 16 تحت فشار قرار گرفت

EUR/GBP قیمت، نمودار و تجزیه و تحلیل روابط اتحادیه اروپا و بریتانیا همچنان رو به تیرگی است. استرلینگ در حال حاضر حمایت می شود، اما ترس از ماده 16 همچنان وجود دارد. معامله گران خرده فروشی از EUR/GBP اجتناب می کنند. با استفاده از تمام اطلاعات منتشر شده در بازار و رویدادها به روز باشید

کد خبر : 126792
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
چشم انداز پوند انگلیس (GBP) با شعله ور شدن ترس از ماده 16 تحت فشار قرار گرفت


EUR/GBP قیمت، نمودار و تجزیه و تحلیل

  • روابط اتحادیه اروپا و بریتانیا همچنان رو به تیرگی است.
  • استرلینگ در حال حاضر حمایت می شود، اما ترس از ماده 16 همچنان وجود دارد.
  • معامله گران خرده فروشی از EUR/GBP اجتناب می کنند.

با استفاده از تمام اطلاعات منتشر شده در بازار و رویدادها به روز باشید تقویم DailyFX

به گفته گروهی از رسانه ها، اتحادیه اروپا ممکن است توافق تجاری برگزیت را به حالت تعلیق درآورد، در صورتی که بریتانیا ماده 16 را فعال کند، همانطور که پیشنهاد شده است، زیرا روابط بین دو طرف همچنان رو به وخامت است. ماده 16 اجازه می دهد کالاها بین جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی بدون چک جریان داشته باشند، اگرچه کالاهایی که از انگلستان به ایرلند شمالی می روند تحت کنترل هستند. در حالی که اتحادیه اروپا و بریتانیا می گویند که تلاش های هماهنگی برای شکستن بن بست فعلی انجام داده اند، هیچ یک از طرفین در حال حاضر مایل نیستند از مواضع اعلام شده خود عقب نشینی کنند و شروع رسمی ماده 16 را یک امکان بسیار زنده می گذارد.

هرگونه تحریک ماده 16 توسط بریتانیا و اقدام تلافی جویانه اتحادیه اروپا، استرلینگ را در برابر سقوط بیشتر آسیب پذیر خواهد کرد. پس از اینکه بانک مرکزی انگلیس هفته گذشته بازارها را ناامید کرد و نرخ های بهره را بدون تغییر گذاشت، در چند روز گذشته، پوند انگلیس به طور کلی کاهش یافت. با ورود به جلسه BoE، بازارها با احتمال 50/50 قیمت گذاری نرخ پایه انگلستان را با 15 واحد در ثانیه به 0.25 درصد افزایش دادند. کاهش متعاقب انتظارات افزایش نرخ باعث کاهش استرلینگ به پایین‌ترین سطح چند هفته‌ای در برابر طیف وسیعی از ارزها شده است.

داده‌های تجارت خرده‌فروشی – به زیر مراجعه کنید – نشان می‌دهد که معامله‌گران نه تنها موقعیت‌های لانگ خالص خود را در طول هفته کاهش داده‌اند، بلکه در همان بازه زمانی، موقعیت‌های فروش خالص خود را به EUR/GBP نیز به شدت افزایش داده‌اند. پس از اینکه در 26 اکتبر در 0.8403 به پایین ترین سطح دو ساله خود رسید، EUR/GBP قبل از اینکه امروز در حدود 0.8575 قرار گرفت، تنها به 0.8600 رسید. هر گونه انتظار دیگری مبنی بر اینکه ماده 16 توسط بریتانیا راه اندازی شود، ممکن است قبل از حرکت به سمت 0.8712، اوج پایان سپتامبر را مجدداً در 0.8659 آزمایش کند.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP 8 نوامبر 2021

داده های معامله گر خرده فروشی نشان می دهد 50.54 درصد معامله گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.02 به 1 است. تعداد معامله گران در لانگ خالص 1.93 درصد بیشتر از دیروز است 46.86 درصد نسبت به هفته گذشته کاهش یافته استدر حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 7.81 درصد بیشتر از دیروز و 84.82 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد EUR/پوند قیمت ها ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت EUR/GBP ممکن است به زودی علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، معکوس بالاتر می روند.

{{SENTIMENT|EUR/GBP}}

دیدگاه شما در مورد چیست؟ EUR/GBP– صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.