چشم انداز نرخ USD/CAD به تصمیم نرخ فدرال رزرو بستگی دارد

نقاط صحبت دلار کانادا USD/CAD به دنبال تضعیف ارزهای بلوک کالایی در برابر گرینبک، و تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره احتمالاً چشم انداز کوتاه مدت نرخ ارز را تحت تاثیر قرار می دهد، در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی این روند را در کوتاه مدت کاهش دهد، USD/CAD یک سری از

کد خبر : 178880
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
چشم انداز نرخ USD/CAD به تصمیم نرخ فدرال رزرو بستگی دارد


نقاط صحبت دلار کانادا

USD/CAD به دنبال تضعیف ارزهای بلوک کالایی در برابر گرینبک، و تصمیم فدرال رزرو در مورد نرخ بهره احتمالاً چشم انداز کوتاه مدت نرخ ارز را تحت تاثیر قرار می دهد، در حالی که انتظار می رود بانک مرکزی این روند را در کوتاه مدت کاهش دهد، USD/CAD یک سری از بالاترین و پایین ترین سطح ها را نسبت به هفته گذشته ثبت کرد. عادی سازی سیاست های پولی

چشم انداز نرخ USD/CAD به تصمیم نرخ فدرال رزرو بستگی دارد

USD/CAD کاهش از بالاترین سطح سالانه (1.2901) را با پیش بینی گسترده کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) برای افزایش 25 بشکه ای نرخ در اواخر این هفته دنبال می کند، و اگر نرخ ارز ممکن است به بالاترین حد سالانه در ماه مارس ادامه دهد. به‌روزرسانی خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی (SEP) نشان‌دهنده تغییر در راهنمایی‌های رو به جلو فدرال رزرو است.

احتمالاً توجه بیشتری در مورد SEP فدرال رزرو وجود دارد زیرا بانک مرکزی تأکید می کند که «نرخ وجوه فدرال ابزار اصلی ما برای تعدیل سیاست پولی استy، و پیش‌بینی‌های جدید ممکن است مسیر تندتری را برای نرخ‌های بهره ایالات متحده نشان دهد قیمت مصرف کننده برای ششمین ماه متوالی افزایش یابد.

تصویر نمودار نقطه ای نرخ اینترست فدرال رزرو

منبع: FOMC

در نتیجه، USD/CAD ممکن است تلاش دیگری برای آزمایش کند بالاترین میزان در سال 2021 (1.2964) اگر رئیس جروم پاول و شرکت، خانوارها و مشاغل ایالات متحده را برای یک سری افزایش نرخ بهره آماده می کند، و باید دید که آیا FOMC استراتژی خروج دقیق تری را در حالی که مقامات فدرال رزرو در مورد تخلیه ترازنامه در اواخر سال جاری بحث می کنند، معرفی خواهد کرد یا خیر.

با این حال، اگر FOMC افزایش نرخ را کاهش دهد، ممکن است USD/CAD با سرنوشت نزولی بیشتری روبرو شود، و نرخ ارز ممکن است به بازگرداندن پیش‌پرداخت از پایین ماهانه (1.2587) ادامه دهد، مگر اینکه فدرال رزرو تمایل بیشتری برای عادی‌سازی سیاست‌های پولی نشان دهد. سرعت بیشتر

به نوبه خود، USD/CAD ممکن است پیش از دوره بعدی با باد مخالف روبرو شود بانک کانادا (BoC) جلسه در 13 آوریل به عنوان فرماندار تیف مکلم و شرکتانتظار دارد که نرخ بهره باید بیشتر افزایش یابدr، و کاهش بیشتر در نرخ ارز ممکن است به تلنگر اخیر در احساسات خرده‌فروشی مانند رفتاری که در سال گذشته مشاهده شد، دامن بزند.

تصویر احساسات مشتری IG برای نرخ USD/CAD

در گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 57.28 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی USD/CAD، با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه ایستاده در 1.34 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 22.30 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.59 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 31.07 درصد و نسبت به هفته گذشته 14.08 درصد افزایش یافته است. افزایش پوزیشن لانگ خالص زمانی که USD/CAD از سری بالاتر و پایین‌ترین قیمت‌ها نسبت به هفته گذشته عبور کرد، تحقق پیدا کرد، در حالی که افزایش سود خالص معاملات کوتاهی کمک چندانی به مهار چرخش در تمایل خرده‌فروشی نکرد، زیرا 46.28 درصد معامله‌گران خالص بودند. هفته گذشته جفت را طولانی کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، USD/CAD ممکن است در ماه مارس به بالاترین حد سالانه خود ادامه دهد زیرا به نظر می رسد FOMC در مسیر اجرای یک سری افزایش نرخ در ماه های آینده و نرخ ارز است. ممکن است تلاش دیگری برای روشن بالاترین میزان در سال 2021 (1.2964) به پشتوانه قدرت دلار آمریکا.

نمودار روزانه نرخ USD/CAD

تصویر نمودار نرخ روزانه USD/CAD

منبع: نمای معاملاتی

  • به خاطر داشته باشید که USD/CAD در ماه دسامبر به بالاترین حد خود در سال 2021 (1.2964) معامله شد، حتی زمانی که شاخص قدرت نسبی (RSI) با قیمت متفاوت بود، به طوری که نرخ ارز در ماه فوریه محدوده افتتاحیه سال 2022 را پاک کرد زیرا به بالاترین قیمت سالانه (1.2878) معامله شد.
  • USD/CAD در ماه مارس به بالاترین سطح سالانه (1.2901) ادامه داد پس از معکوس کردن قبل از SMA 200 روزه (1.2592) اما فقدان حرکت برای نگه داشتن بالاتر از همپوشانی فیبوناچی در اطراف 1.2830 (38.2% اصلاحی) تا 1.2880 (61.8% انبساط) یک سری بالا و پایین در نرخ ارز ایجاد کرد.
  • با این وجود، USD/CAD پس از ناکامی در آزمایش قیمت، عمل نزولی قیمت را متوقف کرده است منطقه 1.2620 (50% اصلاح) تا 1.2650 (78.6% گسترش)، با یک حرکت به عقب بالای همپوشانی در اطراف 1.2830 (38.2% اصلاحی) تا 1.2880 (61.8% انبساط) افزایش دامنه برای اجرای دیگری در بالاترین میزان در سال 2021 (1.2964).
  • آ شکستن/بستن الفبالای 1.2980 (61.8% اصلاح) حوزه 1.3030 (50٪ گسترش) را به 1.3040 (50٪ گسترش) باز می کند. منطقه، با منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 1.3200 (38.2٪ گسترش) دسته.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.