چشم انداز نرخ GBP/JPY، GBP/USD، EUR/GBP

[ad_1] چشم انداز پوند انگلیس: در پی استعفای جانسون نخست وزیر انگلیس، پوند انگلیس همچنان با مشکل مواجه است. نرخ GBP/USD به پایین‌ترین حد سالانه رسیده است، نرخ‌های GBP/JPY همچنان محدود است، و نرخ‌های EUR/GBP با کشمکش‌ها در هر دو طرف کانال انگلیسی مبارزه می‌کنند. تغییرات اخیر در rتاجر خرده فروشی تثبیت موقعیت یک سوگیری

کد خبر : 229318
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
چشم انداز نرخ GBP/JPY، GBP/USD، EUR/GBP

[ad_1]

چشم انداز پوند انگلیس:

  • در پی استعفای جانسون نخست وزیر انگلیس، پوند انگلیس همچنان با مشکل مواجه است.
  • نرخ GBP/USD به پایین‌ترین حد سالانه رسیده است، نرخ‌های GBP/JPY همچنان محدود است، و نرخ‌های EUR/GBP با کشمکش‌ها در هر دو طرف کانال انگلیسی مبارزه می‌کنند.
  • تغییرات اخیر در rتاجر خرده فروشی تثبیت موقعیت یک سوگیری صعودی برای نرخ‌های GBP/JPY و یک سوگیری نزولی برای نرخ‌های EUR/GBP و GBP/USD پیشنهاد کنید.

مشکل در پی استعفای جانسون

استعفای بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، مبارزه با تورم را که بانک مرکزی انگلیس در دست دارد، پیچیده کرده است. بدون چشم‌انداز تغییر در سیاست‌های مالی، مدیریت اقتصاد در دو ماه آینده قبل از صعود رهبر بعدی بریتانیا به عهده BOE است. در نهایت، این بدان معناست که BOE ممکن است بیشتر به نگرانی‌های مربوط به رشد توجه کند و ظاهراً آن را در مبارزه با تورم عقب‌نشینی کند – و بنابراین، از نظر افزایش نرخ توسط بانک‌های مرکزی بزرگ، آن را در پشت بسته نگه دارد.

بر این اساس، پوند انگلیس در وضعیت نسبتا ضعیفی قرار دارد. نرخ GBP/USD به پایین ترین حد سالانه رسیده است، در حالی که نرخ GBP/JPY همچنان محدود باقی می ماند. نرخ های EUR/GBP ممکن است تنها مکان واقعی برای آرامش باشد مسائل مربوط به خود یورو روز به روز ظاهر می شوند.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ پوند/دلار آمریکا: نمودار روزانه (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 1)

تحلیل فنی پوند بریتانیا: چشم انداز نرخ پوند/ین، پوند/دلار، یورو/ پوند انگلیس

نرخ GBP/USD امروز به پایین ترین حد خود در سال 2022 رسید و به سختی به بالای 1.1800 بازگشت. واقعیت امر این است که روند نزولی که از پایان فوریه تا کنون برقرار است همچنان روند غالب است. این جفت کمتر از 5-، 8-، 13- و 21-EMA روزانه خود است و پاکت EMA همچنان در ترتیب متوالی نزولی است. MACD روزانه به پایین تر از خط سیگنال خود ادامه می دهد، در حالی که Slow Stochastics روزانه در قلمرو فروش بیش از حد خود ادامه می دهد. طرز فکر «فروش رالی» همچنان مناسب است زیرا نرخ‌های پوند/دلار آمریکا در مسیری هستند که در هفته‌های آینده پایین‌ترین سطح همه‌گیری خود را در 1.1410 مجدداً آزمایش می‌کنند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ پوند/دلار آمریکا (14 ژوئیه 2022) (نمودار 2)

تحلیل فنی پوند بریتانیا: چشم انداز نرخ پوند/ین، پوند/دلار، یورو/ پوند انگلیس

GBP/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 80.62 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 4.16 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران خالص-شورت نسبت به دیروز 20.98 درصد و نسبت به هفته گذشته 20.29 درصد کاهش یافته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی نزولی GBP/USD قوی تر می دهد.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ پوند/ین یونایتد: نمودار روزانه (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 3)

تحلیل فنی پوند بریتانیا: چشم انداز نرخ پوند/ین، پوند/دلار، یورو/ پوند انگلیس

نرخ‌های GBP/JPY بسیار بالاتر از خط روند نزولی از ژوئیه 2007 (بالاترین نرخ تاریخ) و ژوئن 2015 باقی می‌مانند، که نشان می‌دهد ما هنوز در مراحل اولیه یک شکست صعودی چند ساله هستیم. اما چند ماه است که پیشرفت چندانی حاصل نشده است و این جفت ارز بین 50% و 61.8% اصلاحات فیبوناچی در محدوده پایین 2015/2020 (159.94 تا 168.42) باقی مانده است. ریزش بیشتر در محدوده محتمل است، و هیچ سوگیری جهت قابل تشخیصی تا کنون مناسب نیست.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ پوند/ین (14 ژوئیه 2022) (نمودار 4)

تحلیل فنی پوند بریتانیا: چشم انداز نرخ پوند/ین، پوند/دلار، یورو/ پوند انگلیس

GBP/JPY: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 34.40 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.91 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 5.93 درصد کمتر از دیروز و 8.39 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/ین ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی GBP/JPY قوی تر می دهد.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ EUR/GBP: نمودار روزانه (فوریه 2021 تا ژوئن 2022) (نمودار 5)

تحلیل فنی پوند بریتانیا: چشم انداز نرخ پوند/ین، پوند/دلار، یورو/ پوند انگلیس

نرخ EUR/GBP از 61.8% فیبوناچی اصلاحی محدوده پایین مارس/ژوئن نزدیک به 0.8401 بالاتر رفته اند، اما ممکن است در نهایت ضرر بیشتری رخ دهد. این جفت بالاتر از 5-EMA روزانه خود است، اما زیر 8-، 13- و 21-EMA روزانه خود باقی می ماند و پوشش EMA به ترتیب نزولی است. MACD روزانه از زیر خط سیگنال خود عبور می کند، در حالی که Slow Stochastics روزانه در قلمروی بیش از حد فروش باقی می ماند. زیان بیشتر به سمت خط روند صعودی از پایین‌ترین نرخ‌های مارس و آوریل نزدیک‌تر به 0.8370 همچنان در کوتاه‌مدت امکان‌پذیر است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ EUR/GBP (14 ژوئیه 2022) (نمودار 6)

تحلیل فنی پوند بریتانیا: چشم انداز نرخ پوند/ین، پوند/دلار، یورو/ پوند انگلیس

EUR/GBP: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 64.25 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 1.80 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 0.42 درصد کمتر از دیروز و 1.72 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/GBP ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی متضاد نزولی EUR/GBP قوی تر می دهد.

{{خبرنامه}}

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.