چشم انداز قیمت S&P 500، Nasdaq 100 برای هفته پیش رو

[ad_1] S&P 500، Nasdaq 100 – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل ترس از رکود اقتصادی در حال حاضر به پس زمینه گذاشته شده است. رکود نزدک 100 در مقاومت روند. S&P 500 به بالاترین حد دو ماه اخیر سقوط کرد. آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده با انتشار نشان دهنده افزایش غیرمنتظره استخدام ها،

کد خبر : 238673
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
چشم انداز قیمت S&P 500، Nasdaq 100 برای هفته پیش رو

[ad_1]

S&P 500، Nasdaq 100 – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • ترس از رکود اقتصادی در حال حاضر به پس زمینه گذاشته شده است.
  • رکود نزدک 100 در مقاومت روند.
  • S&P 500 به بالاترین حد دو ماه اخیر سقوط کرد.

آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده با انتشار نشان دهنده افزایش غیرمنتظره استخدام ها، سهام ایالات متحده را ترمز کرده است. 528 هزار شغل جدید در ماه جولای ایجاد شد که نرخ بیکاری را به 3.5 درصد کاهش داد که پایین‌ترین سطح از فوریه 2020 است.

تقویم اکو، dfx

گزارش کارگری روز جمعه در حال حاضر تمامی افکار مبنی بر کاهش سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را به عقب رانده است زیرا بانک مرکزی همچنان به هدف قرار دادن تورم سرسختانه بالا ادامه می دهد. آخرین گزارش NFP که بازار کار ایالات متحده را در وضعیت بی‌خطری نشان می‌دهد، صحبت‌های اخیر در مورد چرخش فدرال رزرو بر روی نرخ‌ها، به دلیل تضعیف اقتصاد، تایید نمی‌شود. در حالی که انتشار امروز به فدرال رزرو امکان انعطاف پذیری بیشتری را برای افزایش نرخ های بالاتر و سریعتر می دهد، این تنها یک نقطه داده است. نگاهی به بازار خزانه داری ایالات متحده نشان می دهد که منحنی UST2s/10s بیشتر معکوس شده است، در حال حاضر در حدود -40bps، و این همچنان به رکود در ایالات متحده اشاره می کند، علیرغم معنایی که توسط فدرال رزرو برای گفتن همه چیز خوب است. مانند همیشه، انتشار داده‌ها کلیدی باقی می‌ماند، در حالی که صحبت‌های فدرال رزرو نیز باید به دقت گوش داده شود.

هفته آینده، همه نگاه ها به گزارش تورم روز چهارشنبه معطوف خواهد شد که انتظار می رود تورم اصلی دوباره افزایش یابد. با این حال، اگر این گزارش نشان دهد که تورم در حال کاهش است، ممکن است افکار مربوط به “فرود نرم” در ایالات متحده را تقویت کند، یک لحظه طلایی برای فدرال رزرو.

تقویم dfx

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

رالی اخیر در نزدک 100 اولین تلاش خود را برای شکستن مقاومت روند از بالاترین حد اواخر دسامبر 2021 آزمایش کرد و با شکست مواجه شد. شاخص های فناوری سنگین اخیراً در حال افزایش بوده و بیش از 20 درصد از پایین ترین سطح 16 ژوئن کاهش یافته است. به نظر می رسد که ذهنیت اخیر «خرید نزول» در شش هفته گذشته در حال حاضر به پایان رسیده است و معامله گران ممکن است به زودی حالت «فروش رالی» را تغییر دهند که از پایان سال 2021 بسیار به آنها خدمت کرده است.

نمودار قیمت روزانه نزدک 100 – 5 آگوست 2022

نمودار ndx

نمودار از طریق TradingView

رالی S&P 500 نیز پس از رسیدن به بالاترین سطح دو ماهه این هفته متوقف شده است. شاخص‌ها طی 6 تا 8 هفته گذشته دنباله‌ای از پایین‌ترین قیمت‌ها را منتشر کرده‌اند، و در حالی که S&P 500 تحت فشار باقی می‌ماند، نزولی شاخص‌ها احتمالاً محدودتر از نزدک با تکنولوژی سنگین خواهد بود.

نمودار قیمت روزانه S&P 500 – 5 آگوست 2022

نمودار sp500

نمودار از طریق TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 37.63 درصد از معامله گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.66 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 3.09 درصد و نسبت به هفته گذشته 0.15 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش 0.77 درصد نسبت به دیروز و 17.15 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های 500 ایالات متحده ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما چیزهای بیشتری می دهد سوگیری تجاری آمیخته 500 ایالات متحده

دیدگاه شما در مورد چیست؟ بازارهای سهام ایالات متحده– صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.