چشم انداز قیمت نفت خام – کاهش زیان های اخیر اما این حرکت قانع کننده به نظر نمی رسد

[ad_1] قیمت نفت خام، نمودار و تحلیل نفت خام به بالای 100 دلار در هر بشکه بازگشت. در حال حاضر قرنطینه های چینی زنجیره تامین جهانی را مختل می کند. برای فهرستی از همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX نفت خام برنت زیان های اخیر را متوقف

کد خبر : 179572
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
چشم انداز قیمت نفت خام – کاهش زیان های اخیر اما این حرکت قانع کننده به نظر نمی رسد

[ad_1]

قیمت نفت خام، نمودار و تحلیل

  • نفت خام به بالای 100 دلار در هر بشکه بازگشت. در حال حاضر
  • قرنطینه های چینی زنجیره تامین جهانی را مختل می کند.

برای فهرستی از همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

نفت خام برنت زیان های اخیر را متوقف می کند و پس از پس دادن بیش از 50 درصد از افزایش اخیر خود، در حال حاضر بالاتر رفته است. حرکت امروز ممکن است بیشتر یک جهش در بازار نزولی باشد تا یک حرکت مشخص بالاتر با پس‌زمینه کلان که بادهای مخالف بالقوه را برای نفت ایجاد می‌کند. شیوع ویروس کرونا در چین همچنان ادامه دارد و ده‌ها میلیون نفر در سراسر این کشور تحت محدودیت‌های قرنطینه قرار گرفته‌اند. مرکز فناوری شنژن (12.6 میلیون نفر) و استان جیلین (24 میلیون نفر) هر دو بین 5 تا 7 روز در قرنطینه کامل قرار گرفته اند، که باعث ترس از مشکلات بیشتر زنجیره تامین جهانی شده است. کاهش سرعت فعالیت های اقتصادی تقاضا برای نفت در چین را کاهش می دهد و اثرات منفی در کشورهای پایین تر از زنجیره تامین خواهد داشت.

به نظر می رسد آخرین دور مذاکرات بین روسیه و اوکراین عناوین ملایم مثبتی را به همراه داشته باشد و لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: «وضعیت بی طرف برای اوکراین به طور جدی مورد بررسی قرار می گیرد» و در حالی که «مذاکرات صلح با اوکراین آسان نیست، امیدهای خاصی وجود دارد به خطر افتادن’. بازارهای ریسک این تفسیر را بیشتر کرده‌اند، اما مانند همیشه از هرگونه تفسیری در مورد بحران اوکراین که با درجه‌ای از شک و تردید گرفته می‌شود، محافظت می‌کنند.

نمودار قیمت روزانه نشان می دهد که چگونه برنت حدود 50 درصد از رالی 2 دسامبر تا 6 مارس را پس داده است، در حالی که معکوس آن کمتر از 10 روز طول می کشد. 61.8% اصلاح Fib این حرکت در 92.6 دلار در هر بشکه قرار دارد. و این باید به عنوان پشتیبانی نسبتاً قوی عمل کند، در حالی که 38.2% اصلاحی در 109.6 دلار در هر بشکه قرار دارد. و این باید در برابر هر حرکت بالاتر مقاومت کند. برنت طبق شاخص CCI همچنان بیش از حد فروخته می شود، در حالی که نوسانات در سطوحی باقی می ماند که آخرین بار بیش از یک دهه پیش مشاهده شده بود.

نمودار قیمت روزانه نفت برنت – 16 مارس 2022

چشم انداز قیمت نفت خام - کاهش زیان های اخیر اما این حرکت قانع کننده به نظر نمی رسد

اگر نگاه کنیم نفت خام آمریکا، داده های تجارت خرده فروشی IG 63.57 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش 1.75 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص نسبت به دیروز 12.83 درصد و نسبت به هفته گذشته 16.29 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات کوتاه است. نسبت به دیروز 25.37 درصد و نسبت به هفته گذشته 29.66 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد روغن – قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد نفت قوی تر – گرایش معاملاتی بر خلاف نزولی نفت خام آمریکا.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ نفت خام – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.